Ik heb het niet eens over je alcoholgebruikquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik drink niet meer zoveel hoor.
het ging goed tot jouw post. Gaan we daar aan doen? Loop anders even mee naar buiten, lossen we het daar op als echte mannen.quote:
Daar word ik ook altijd misselijk van, ja.quote:
Bierdrinkwedstrijd?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het ging goed tot jouw post. Gaan we daar aan doen? Loop anders even mee naar buiten, lossen we
het daar op als echte mannen.
Lekker samen een blowtje roken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het ging goed tot jouw post. Gaan we daar aan doen? Loop anders even mee naar buiten, lossen we het daar op als echte mannen.
zou je kaartje sturen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me toch altijd plezier, zo'n onthaal.
Zal aan jullie denken als ik de staatsloterij win
Ik heb altijd het idee als ik zoiets zou winnen, ik de week erop neergeschoten word ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me toch altijd plezier, zo'n onthaal.
Zal aan jullie denken als ik de staatsloterij win
net als in dat liedje van alanis morissettequote:Op zaterdag 9 april 2016 18:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee als ik zoiets zou winnen, ik de week erop neergeschoten word ofzo.
Wowow zo actueelquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
net als in dat liedje van alanis morissette
Dat is dus wat ze bedoelde met date vanochtendquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
Aberella begint telkens over m'n erectie. Echt vervelend.
Nee we gaan zo naar huis grquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dus wat ze bedoelde met date vanochtend![]()
Is ze nu naakt?
Nee het is te koud buiten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is dus wat ze bedoelde met date vanochtend![]()
Is ze nu naakt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |