Aightquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
NeeMaar volg wel wiskunde modules erbij in mijn vrije tijd.
Precies zoals het er staat.quote:
nee dealen is stomquote:
Dat vind ik voor mezelf eigenlijk het belangrijkst in m'n leven. Zoveel mogelijk van de wereld zien en ik vind het ook leuk om terug te keren naar plekken waar ik ben geweest.quote:
Jij bent toch nog bezig?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
NeeMaar volg wel wiskunde modules erbij in mijn vrije tijd.
oke, nu ik de lerarenopleiding doe heb ik ontzettend veel vrije tijd, kun je me helpen dit te managen?quote:
hehehquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker alles zelf opgesnoven.
gewoon met Willoow onder 1 dak wonen, die weet ook niet wat hij met z'n tijd moet doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, nu ik de lerarenopleiding doe heb ik ontzettend veel vrije tijd, kun je me helpen dit te managen?
Jahquote:
nou heb ik natuurlijk absoluut geen recht van spreken maar dat is behoorlijk grappig iddquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahah doet Jimmy serieus hbo?____________!!!!!!!!!!!!!!!!
HAAR !!quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon met Willoow onder 1 dak wonen, die weet ook niet wat hij met z'n tijd moet doen
Ik heb ook uni gedaan alleen dat was kut.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hahah doet Jimmy serieus hbo?____________!!!!!!!!!!!!!!!!
gefaald dus?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook uni gedaan alleen dat was kut.
Hoezo is dat grappig dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou heb ik natuurlijk absoluut geen recht van spreken maar dat is behoorlijk grappig idd
Nee man, hbo is kutter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hahaha hij volgt een fucking cursus en loopt hier popiejopie te doen hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou heb ik natuurlijk absoluut geen recht van spreken maar dat is behoorlijk grappig idd
Tik m aanquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok, volgens mij is cocaine bijvoorbeeld ook niet moeilijk. Je moet alleen een goede plek hebben om dat te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |