Niet als je verder komt dan jaar 1.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Gast jij doet lerarenopleiding (ik volgend jaar mss ook) dat kan net zo goed bij de mainstream kneuzen studies.
Zonder wiskunde waren we nergens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is het verschrikkelijkste dat er bestaat.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wiskunde is het verschrikkelijkste dat er bestaat.
Abu Dhabi vind ik zelf leuker. Dubai is nogal overrated. Maar ja, ligt vlak bij elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
Ik vind de opleiding wel interessant ook weer eens wat anders dan standaard leraar worden of economie gaan doen, moet je ook 6 maanden (dacht ik) in het buitenland verblijven.
Dus mss naar murica of dubai toe. o;
Maar, engels is ook wel leuk tho.
Ghb kan je gewoon thuis makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ok ik neem contact op via veilige kanalen
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet als je verder komt dan jaar 1.
ja maar ik snap er gewoon niks vanquote:
Gefaald, of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
Lerarenopleiding doenDat was de grootste fout in m'n leven.
teh fuck moet ik met ghbquote:
ruilen van studie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
Neequote:
Gefaald dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh, in december ermee gekapt. Was toch tweede studie, maar lag me niet.
Moet je nou echt bij alles een manier vinden om even te vermelden dat jij beter bent dan anderen?quote:
wow petje af hoor jimmy dat jij een hbo lerarenopleiding bijna hebt behaald, echt slimste van deze sc ben jij.quote:
Je wilde zeker biologieleraar worden?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je nou echt bij alles een manier vinden om even te vermelden dat jij beter bent dan anderen?
eh okequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
wow petje af hoor jimmy dat jij een hbo lerarenopleiding bijna hebt behaald, echt slimste van deze sc ben jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |