Testen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou lijkt me duidelijk dat ik veel intelligenter ben dan deze cursist.
ja kweeniequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou ik haten
ik heb toch zelf ook half jaar stufi geleeched nadat ik na een week niet meer naar mbo shit ging
homohaat op het hbo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodig
Ja precies, voor hbo moet je veel meer doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodig
meth is makkelijker en verdien je meer geld meequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja jeetje, knap hoor...
Gewoon LSD labje maken dan...
Kijk hem proberen goed te pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja precies, voor hbo moet je veel meer doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof dat een graadmeter is... Wat studeer jij trouwens?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha pls, ga falen op de uni kerel
Jeetje wat doe je nou gemeen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat nooit opvallen, de hectaren
Maar het niveau stelt geen fuck voor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
niet echt, grondstoffen zijn niet verkrijgbaar ehquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meth is makkelijker en verdien je meer geld mee
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
pep danquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet echt, grondstoffen zijn niet verkrijgbaar eh
AHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof dat een graadmeter is... Wat studeer jij trouwens?
je denkt dat ik dat geld gespaard heb?quote:
Ik snap niet waarom hij niet gewoon kan accepteren dat hij niet speciaal is, net zoals ik accepteer dat ik best wel dom ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |