Gefaald dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook uni gedaan alleen dat was kut.
en cocaplanten en die groeien hier niet fatsoenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, volgens mij is cocaine bijvoorbeeld ook niet moeilijk. Je moet alleen een goede plek hebben om dat te maken.
Hahahahaha gewoon ja zeggen kun je niet hèquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Na een paar weken niet meer op komen dagen, dus ja.
coke maken?????quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, volgens mij is cocaine bijvoorbeeld ook niet moeilijk. Je moet alleen een goede plek hebben om dat te maken.
wel nog zo lang mogelijk stufi geleeched neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Na een paar weken niet meer op komen dagen, dus ja.
Oh jij bent zo'n figuur. Hoe moet ik anders docent worden dan via HBO lerarenopleiding dan? Zo'n uni master is waardeloos.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahaha hij volgt een fucking cursus en loopt hier popiejopie te doen haha
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Guusje ver gaat komen als ie klaar is met middelbare school.
ey niet hatenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel nog zo lang mogelijk stufi geleeched neem ik aan?
Da's waar, dan maar papaverplantenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
en cocaplanten en die groeien hier niet fatsoenlijk
Tot februari.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel nog zo lang mogelijk stufi geleeched neem ik aan?
hbo schrijf je met kleine letters.. ga je gym geven ofzo ahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n figuur. Hoe moet ik anders docent worden dan via HBO lerarenopleiding dan? Zo'n uni master is waardeloos.
waarom zou ik hatenquote:
netjes ik ookquote:
Is geen wiskunde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je er dan wel bij zeggen.
Mwoah. Ik ben gekapt met hbo om hun werkwijze en wat je allemaal moet doen om miezerige 3 studiepuntjes te krijgen, en dat zoveel om aan 240 punten te komen. Op de uni heb je er zo 10 na een voldoende op je tentamen en heb je er maar 180 nodigquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De ene opleiding is de andere niet he.
Testen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou lijkt me duidelijk dat ik veel intelligenter ben dan deze cursist.
ja kweeniequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou ik haten
ik heb toch zelf ook half jaar stufi geleeched nadat ik na een week niet meer naar mbo shit ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |