Volgens mij ken jij de nederlandse historie niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de Nederlandse wet niet.
Wat het heden in bepaalde andere landen is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je het nu over het verleden van oa NL ?
Daar kan je trots op zijn fucking terroristenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de nederlandse historie niet.
Nee, over wat de Koran verkondigt, of je weet wel, voor Hij die jij dient...waarvoor je dagelijks op je knietjes gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je het nu over het verleden van oa NL ?
Begonnen door jullie meesters uit Amerikaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat het heden in bepaalde andere landen is.
Niet vergeten je laptop in een prullenbak te gooien als je klaar bent.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar kan je trots op zijn fucking terroristen
Welk walgelijkheid uit de Koran?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, over wat de Koran verkondigt, of je weet wel, voor Hij die jij dient...waarvoor je dagelijks op je knietjes gaat.
Denk je nou echt dat je walgelijkheid van de Koran kan annuleren door in te spelen op schaamte-sentimenten van de ondertussen wel beschaafde Nederlander? Helaas voor jou doorzag ik deze manipulatieve retoriek van de imperialistische moslim decennia geleden al.
Net als de vrijheid van meningsuiting? Je mag een mening hebben en een mening kiezen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst zegt dat het een ieder vrij is om een levensovertuiging te kiezen. Dat heeft niets te maken met het uiten van die overtuiging. Zo mogen rechters en politieagenten ook geen religieuze uitingen dragen.
Ik zie Nederlanders niet zo snel Allah Akhbar roepen en zich op een vliegveld opblazen!quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar kan je trots op zijn fucking terroristen
De pedofilie van mohammed, het tot slaaf maken van andere volkeren, wetenschappelijke boeken verbranden, elkaar de keel opensnijden omdat alleen mohammed een profeet mag zijn en ali niet, etc etc.quote:
Nee die gooien bommen op dorpen in Irak etc..quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie Nederlanders niet zo snel Allah Akhbar roepen en zich op een vliegveld opblazen!
Zo eentje, ja 😇quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo'n boeddhabeeldje van de intratuin, echt?
Hij bedoelde vast onze bombardementen op IS/amerika's proxy force welk hij aanhangt. (dat is ook de grootste grap, ze haten amerika zo maar ondertussen werken ze gewoon voor amerika.)quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie Nederlanders niet zo snel Allah Akhbar roepen en zich op een vliegveld opblazen!
Want in die landen kunnen ze niet zelf denken? Dat zeg je nu eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begonnen door jullie meesters uit Amerika
Ja laatst was er ook al weer eentje vermoord omdat die zei dat hij een profeet was. Had de dader speciaal 350 km voor gereden of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:53 schreef Peachbird het volgende:
[..]
De pedofilie van mohammed, het tot slaaf maken van andere volkeren, wetenschappelijke boeken verbranden, elkaar de keel opensnijden omdat alleen mohammed een profeet mag zijn en ali niet, etc etc.
We spreken altijd vanuit een ideaal, binnen uiteraard een bandbreedte. Er is natuurlijk veel discussie over laïcisme, bepaalde apologeten zien de laïciteit in Fr. en deels in B. als één van de redenen waarom bepaalde jongeren radicaliseren. Echter ook al zou je die laïciteit loslaten dan radicaliseren jongeren ook. Dus het is niet de reden sine qua non.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien dat je hier de door jou gewenste situatie beschrijft (en dat is prima), maar op dit moment is dit bepaald niet de praktijk.
Eerste tot de laatste letter. Een grote stronthoop aan manipulatie, oorlogsretoriek, discriminatie, angstbeelden en andere troep. Gadverdamme.quote:
Helaas werden ze bewapend door amerika en daardoor lopen ze nu overal rond.. met wat hulp van merkel dan tenminste.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
We zouden het voorbeeld moeten volgen van grootse landen als Myanmar, Thailand, China en Japan en islam moeten bestrijden. Deze landen hebben zo'n 1,6 miljard mensen binnen hun grenzen en bijna geen moslims. In China op 1,3 miljard mensen is misschien 30 / 40 miljoen moslim. Kutreligie die in de zandbak hoort.
Bedoeld om extremisten mee uit te roeien, maar het klopt idd dat dat niet al te netjes gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee die gooien bommen op dorpen in Irak etc..
Nee, dat wordt door de zorgverzekeringen betaald!quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar betalen die mensen toch zelf voor? Rare vergelijking.
Niet mee eens; er zitten ook zeer amusante vermakelijkheden in hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eerste tot de laatste letter. Een grote stronthoop aan manipulatie, oorlogsretoriek, discriminatie, angstbeelden en andere troep. Gadverdamme.
Idealen gegrond op wensdenken i.p.v. reële analyses van wat is, leiden tot miserie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We spreken altijd vanuit een ideaal, binnen uiteraard een bandbreedte. Er is natuurlijk veel discussie over laïcisme, bepaalde apologeten zien de laïciteit in Fr. en deels in B. als één van de redenen waarom bepaalde jongeren radicaliseren. Echter ook al zou je die laïciteit loslaten dan radicaliseren jongeren ook. Dus het is niet de reden sine qua non.
Lijkt me sterk, kun je dat bewijzen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:57 schreef watisernouweer het volgende:
[..]
Nee, dat wordt door de zorgverzekeringen betaald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |