Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat betekent dat concreet? Waarom zou je het er niet over mogen hebben?
Wat is 'recht van spreken' dan? En een democratisch principe is juist dat iedereen mag zeggen wat hij of zij wil over elk onderwerp.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je bij dat laatste komt. Iedereen is welkom als hij of zij zich niet al te agressief gedraagt. Maar dat ging over dat ik beweerde dat als je niet gestemd hebt dat je dan ook niet over het resultaat moet zeuren en dat je over de stemming an sich geen recht van spreken hebt. Dat is een democratisch principe. Het zou kunnen dat je daar nog nooit van gehoord hebt maar het is toch echt zo.
Wat betekent het dan?quote:
Dat het nogal idioot is om een uitgesproken mening te hebben over de uitslag van dit referendum als je niet hebt gestemd. Niet meer, niet minder.quote:
De vraag is waarom. Het hebben van een onderbouwde mening is onafhankelijk van je eigen stemgedrag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat het nogal idioot is om een uitgesproken mening te hebben over de uitslag van dit referendum als je niet hebt gestemd. Niet meer, niet minder.
Daarom.quote:
Nee, dat is het niet. Iedereen had de kans. Dat koste 40 miljoen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
Het is al helemaal idioot om een mening te negeren simpelweg omdat iemand zelf niet gestemd heeft.
Ja lach jij maar.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Iedereen had de kans. Dat koste 40 miljoen.
Daarom.quote:
Dat is Bart's stijl. Een banale stelling deponeren en die niet kunnen verdedigen. Het is af en toe best vermakelijk.quote:
Ik zou zeggen dat het jouw stijl is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is Bart's stijl. Een banale stelling deponeren en die niet kunnen verdedigen. Het is af en toe best vermakelijk.
In ieder geval hebben ze daar dus geen mening overquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is Bart's stijl. Een banale stelling deponeren en die niet kunnen verdedigen. Het is af en toe best vermakelijk.
Je kunt ook gewoon de vraag beantwoorden natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het jouw stijl is.
Weten we dat ook weer. Ik stel voor dat users die stellen dat mensen die niet hebben gestemd geen recht van spreken hebben hun recht van spreken opgeven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze daar dus geen mening over
Dat klopt overigens soms wel. Dat is een hobby. Het is ook niet mijn bedoeling om zo'n banale stelling te verdedigen. Daar is ie vaak veel te banaal voor. Maar het proberen is leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is Bart's stijl. Een banale stelling deponeren en die niet kunnen verdedigen.
Er zijn slechtere manieren om een aantal minuten te spenderen op een forum.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat klopt overigens soms wel. Dat is een hobby. Het is ook niet mijn bedoeling om zo'n banale stelling te verdedigen. Daar is ie veel te banaal voor. Maar het proberen is leuk.
Wat is deze eigenlijk?quote:
Trijntje Oosterhuis. "Why why why why why" is een belangrijk onderdeel van de tekst.quote:
Als je de vraag trouwens bedoelt als "waarom moest dit geintje 40 miljoen kosten" dan moet ik het antwoord schuldig blijven. Dat is m.i. veel te duur. Ik zag in het openbaar (ik kom wel eens buiten) ook allerlei propaganda-materiaal. Ik vraag me dan oprecht af uit welke bron dit komt en wie daarvoor betaald heeft (wijzelf vermoedelijk..). Propagandamateriaal is juist dat wat het is, propaganda. Bedoeld om het resultaat in een bepaald richting te beïnvloeden. Zeer dubieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |