Veel te bang dat ik per ongeluk een foto maak en bijvoeg, met al die waterdruppels die het touchscreen activeren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij kan toch ook onder de douche FOK!ken?
Wat was de beste homograp?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dronk bij dezelfde brouwerij ook een Mannenliefde.
Tijdens de sigarenproeverij gingen ze ineens homograppen maken. Zat ik daar een beetje. HAHAHAHA. Hehe.
Het Snapchatten lukt onder de douche inderdaad altijd voor geen meter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel te bang dat ik per ongeluk een foto maak en bijvoeg, met al die waterdruppels die het touchscreen activeren.
Een van die sigaren moest je nat zuigen voordat je hem af kon knippen. Toen volgden er een hoop.quote:
Kaas mijn huisgenoot kwam aanzetten met een kilo Grana Padano die ze niet alleen opkrijgt. Het voelt gepast dat met jou te delen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Snapchatten lukt onder de douche inderdaad altijd voor geen meter.
Zou wel een van de meest hilarische posts in de geschiedenis van deze SC zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel te bang dat ik per ongeluk een foto maak en bijvoeg, met al die waterdruppels die het touchscreen activeren.
Dat zouden Leandra, Janneke en ik misschien wel heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een superchille huisgenoot. Stel hem op de hoogte van mijn respect svp.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kaas mijn huisgenoot kwam aanzetten met een kilo Grana Padano die ze niet alleen opkrijgt. Het voelt gepast dat met jou te delen.
Haar. Maar zal ik doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een superchille huisgenoot. Stel hem op de hoogte van mijn respect svp.
Alsof er nog een vierkante millimeter van mijn lijf bestaat die ik nog niet per DM met jullie heb gedeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zouden Leandra, Janneke en ik misschien wel heel leuk vinden.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof er nog een vierkante millimeter van mijn lijf bestaat die ik nog niet per DM met jullie heb gedeeld.
Tel je de binnenkant dan mee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof er nog een vierkante millimeter van mijn lijf bestaat die ik nog niet per DM met jullie heb gedeeld.
Ja, zeker met al die homo's hier.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik snap die hoop, maar we moeten ook realistisch blijven hè.
Je bent compleet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Oké ik ga morgen de ultieme pizza bouwen. Welke ingrediënten ontbreken nog?
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
- Oregano/basiclicum/thijm
Blauwaderkaas, Gorgonzola bijvoorbeeld. Verder wordt het fantastisch.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Ik mis de kappertjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Artisjok. En plakjes gegrilde aubergine kan ook lekker zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kaas gelooft nog steeds dat het een bezemsteel was waar ik klappen mee uitdeelde.
Vooruit, voor het experiment.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blauwaderkaas, Gorgonzola bijvoorbeeld. Verder wordt het fantastisch.
Zure?quote:
Doen we er ook maar bij dan. Aubergines heb ik toch nog liggen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Artisjok. En plakjes gegrilde aubergine kan ook lekker zijn.
Wiet en hasjiesj.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Teveel teringzooi.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
21 mei beuk ik je wel even in elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom vechten dan smerige kunstacademieganger.
Allemaal losse puntjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:26 schreef Tem het volgende:
[..]
21 mei beuk ik je wel even in elkaar.
Lekker zes miljoen ingrediënten op je pizza. Wordt een één natte kleffe zooi.
Daar komt het genie van de pizzabakker om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:26 schreef Tem het volgende:
[..]
21 mei beuk ik je wel even in elkaar.
Lekker zes miljoen ingrediënten op je pizza. Wordt een één natte kleffe zooi.
Alle vis en salami eraf en rauwe ham erop.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Hij heef gewoon een foldertje van NY Pizza voor zich liggen en heeft alle extra ingrediënten gekopieerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:32 schreef Tem het volgende:
Pokkelmans heeft natuurlijk net als iedere sc'er hier een houtoven op zolder staan om zijn briljante pizza's in te bakken.
Kowloon snapt het.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat natuurlijk. Less is more geldt zeker voor pizza's.
Ik zou er niet teveel meer bij doen, overkill is ook niet chill.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Precies, of als je nog wat hebt liggen van een andere maaltijd ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ik koop wel eens gewoon een diepvries-margharita van Dr Oetker en dan shop ik erbij wat ik er nog meer op wil. Dat is het makkelijkste en goedkoopste
Doe ik ook wel eens. Lekker snel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ik koop wel eens gewoon een diepvries-margharita van Dr Oetker en dan shop ik erbij wat ik er nog meer op wil. Dat is het makkelijkste en goedkoopste
Dat doe ik ook altijd ja. Zelf een bodem maken is me veel te veel gedoe en geen enkele diepvriespizza is echt lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ik sta ook wel eens op dit soort tijden op maar durf het nooit te zeggen.quote:
Whehe. Bij mij ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens op dit soort tijden op maar durf het nooit te zeggen.
En als je moet werken blijf je gewoon liggen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:02 schreef Gutmensch het volgende:
Ik probeer er tegenwoordig wel voor 12 uur uit te zijn als ik vrij ben.
Dat krijg je gratis bij je landhuis en je trophywife.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:32 schreef Tem het volgende:
Pokkelmans heeft natuurlijk net als iedere sc'er hier een houtoven op zolder staan om zijn briljante pizza's in te bakken.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ook. Tot een uur of 2. Dan ga ik slapen.
Dat ben je ook. Zonde van de dag.quote:
Ik weet niet aan wie jij geDM'd hebt, maar die zullen dan wel naar een ander gegaan zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, is er iemand anders gelukkig mee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie jij geDM'd hebt, maar die zullen dan wel naar een ander gegaan zijn...
Als je geen kinderen hebt kan je een diesel rijden, drie keer per jaar op vliegvakantie en iedere dag vlees eten en je bent op de lange termijn veel milieuvriendelijker dan fietsende vegetariers met kinderen.quote:
Vind bij pizza, less is more.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Als we dat allemaal doen sterven we wel op een akelige manier uit.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je geen kinderen hebt kan je een diesel rijden, drie keer per jaar op vliegvakantie en iedere dag vlees eten en je bent op de lange termijn veel milieuvriendelijker dan fietsende vegetariers met kinderen.
Zelfmoord is de enige echt morele daad, je niet voortplanten een goede tweede.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als we dat allemaal doen sterven we wel op een akelige manier uit.
Gister een overheerlijke stoofpot gemaakt op een houtvuurtje. Plaatje uploaden lukt niet zo nu. Met o.a. hamlappen, speklapjes, uien knoflook paprika aardappel en afblussen met Westmalle tripel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:32 schreef Tem het volgende:
Het bosleven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gister een overheerlijke stoofpot gemaakt op een houtvuurtje. Plaatje uploaden lukt niet zo nu. Met o.a. hamlappen, speklapjes, uien knoflook paprika aardappel en afblussen met Westmalle tripel.
Als dat waar is lijkt het me een uitstekende stap. Volkskrant houdt nog een slag om de arm zie ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:02 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hmm, Kabinet gaat dus ProRail deprivatiseren, wel een interessante stap. Als dit een beetje gaat lopen ben ik benieuwd of de staat nog meer bedrijven zoals de NS of woningbouwverenigingen naar zich toe gaat trekken.
Gezellig, Piet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfmoord is de enige echt morele daad, je niet voortplanten een goede tweede.
Link?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:02 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hmm, Kabinet gaat dus ProRail deprivatiseren, wel een interessante stap. Als dit een beetje gaat lopen ben ik benieuwd of de staat nog meer bedrijven zoals de NS of woningbouwverenigingen naar zich toe gaat trekken.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ng-prorail-over.htmlquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:02 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Lekker kathaars gedacht wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zelfmoord is de enige echt morele daad, je niet voortplanten een goede tweede.
Van mij mag je hele dozijnen kids de wereld inschoppen, maar zeik mij niet aan mijn het hoofd over milieukeuzes die ik zou moeten maken.quote:
Katharen waren volgens mij een van de eersten waar een moddergooicampagne tegen gevoerd werdquote:
Klopt ja, die hetze in de Volkskrant destijds kon echt niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Katharen waren volgens mij een van de eersten waar een moddergooicampagne tegen gevoerd werd
Geen kids krijgen en betere milieukeuzes maken is nog beter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van mij mag je hele dozijnen kids de wereld inschoppen, maar zeik mij niet aan mijn het hoofd over milieukeuzes die ik zou moeten maken.
Zorgen dat andere mensen geen kinderen krijgen zodat jij geen milieukeuzes hoeft te maken is het beste.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen kids krijgen en betere milieukeuzes maken is nog beter.
Mja, je weet het niet, misschien zouden we dat maar beter vinden ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]en dat hij dan door Reya direct verwijderd wordt wegens Google
De SC's enkel voor geregistreerde gebruikers zichtbaar maken vond ik geen slechte zet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]en dat hij dan door Reya direct verwijderd wordt wegens Google
Is deze dan nu weer openbaar?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SC's enkel voor geregistreerde gebruikers zichtbaar maken vond ik geen slechte zet.
Dan moeten we behoorlijk wat mensen importeren om de economie draaiende te houden als deze generatie oud is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zorgen dat andere mensen geen kinderen krijgen zodat jij geen milieukeuzes hoeft te maken is het beste.
Ja, teveel domme dingen gezegd. Gelukkig niet direct herleidbaar tot de persoon maar toch.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Ja mij maakt het niet uit, maar jij zult het wel jammer vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je, verraadt hij je?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, teveel domme dingen gezegd. Gelukkig niet direct herleidbaar tot de persoon maar toch.
En helaas speelt PolitiekGeaard het spelletje niet meer mee.
Ja, maar ik weet niet goed wat robin bedoelt.quote:
Dat mag ook niet hèquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:48 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik draai non-free software, daar gaat het al mis.
Weet ik niet, ik vind er iig wel een mooie les in zitten, en hij zingt het laatste couplet echt heel gebarend enzo, echt hilarisch.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet goed wat robin bedoelt.
En dat liedje: is je kleine niet te jong om dat te snappen?
De meeste sprookjes bevatten een dubieuze moraalquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind er iig wel een mooie les in zitten, en hij zingt het laatste couplet echt heel gebarend enzo, echt hilarisch.
Qua opvoedkundig weiger ik mijn kinderen dus De Gelaarsde Kat voor te lezen... dat draait helemaal om leugens en bedrog, dat vind ik dan weer niet zo handig om een kinderbrein mee te vervuilen.
Eerst dachten mensen dat het een kloon van mij was. Omdat hij informatie postte die tegenstrijdig is met dingen die ik eerder postte zou het verwarring zaaien omtrent mijn identiteit in real life.quote:
Ik weet echt niet meer waar dat sprookje over gaat, maar ik geloof je. De meeste sprookjes zijn trouwens niet echt geschikt voor kinderen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind er iig wel een mooie les in zitten, en hij zingt het laatste couplet echt heel gebarend enzo, echt hilarisch.
Qua opvoedkundig weiger ik mijn kinderen dus De Gelaarsde Kat voor te lezen... dat draait helemaal om leugens en bedrog, dat vind ik dan weer niet zo handig om een kinderbrein mee te vervuilen.
Oh ja, nu weet ik het weer, sommigen dachten inderdaad dat jullie een en dezelfde waren. En nu is hij zijn eigen persoon geworden, pech voor jou.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst dachten mensen dat het een kloon van mij was. Omdat hij informatie postte die tegenstrijdig is met dingen die ik eerder postte zou het verwarring zaaien omtrent mijn identiteit in real life.
Mochten er later Telegraafkoppen met roddels over me komen, dan zou ik altijd kunnen zeggen: "Hé, maar hier weet ik helemaal niets van" en door die "kloon" zouden mensen het dan nooit helemaal zeker weten.
Helaas doet hij nu niet meer net alsof of ik en hij dezelfde persoon zijn.
Nee, wat dat betreft is "Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood" van Leonhard Huizinga een van de leukste "sprookjesboeken"quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar dat sprookje over gaat, maar ik geloof je. De meeste sprookjes zijn trouwens niet echt geschikt voor kinderen.
Heel goed, misschien gaat dat bedrijf dan weer normaal functioneren.quote:
Tenzij ze al door Disney zijn herschreven natuurlijk. Maar ook dan soms...quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar dat sprookje over gaat, maar ik geloof je. De meeste sprookjes zijn trouwens niet echt geschikt voor kinderen.
Ik ben niet meer van de kinderboeken, dus ik ken Huizinga alleen van naam.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft is "Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood" van Leonhard Huizinga een van de leukste "sprookjesboeken"
Maar goed, ik ben ook fan van zijn Adriaan en Olivier boeken (en Olivier en Adriaan uiteraard)
Sjezus Remlof, je bent steeds verbazingwekkender voor een Linksmensch... eerst een koopwoning, en nou blijk je ook nog een auto te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:58 schreef Gutmensch het volgende:
Zo, gestofzuigd en de auto gewassen, nu aan het bier en dan straks naar Vitesse - ADO.
Ook bij Disney gebeuren er heftige dingen. Met een hoop zoetigheid eromheen. Dat wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij ze al door Disney zijn herschreven natuurlijk. Maar ook dan soms...
Veel zal het niet uitmaken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heel goed, misschien gaat dat bedrijf dan weer normaal functioneren.
Die is niet van de kinderboeken, en "Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood" is al helemaal geen kinderboekquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van de kinderboeken, dus ik ken Huizinga alleen van naam.
Incest, pedofilie, moord, altijd leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook bij Disney gebeuren er heftige dingen. Met een hoop zoetigheid eromheen. Dat wel.
Oké. Het is nog erger: ik lees helemaal geen Nederlandstaligquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is niet van de kinderboeken, en "Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood" is al helemaal geen kinderboek
Mocht je het ooit op een rommelmarkt zien liggen.... meenemen, heb je wat te lachen
Toen ik nog lekker scheefhuurde had ik ook meestal een auto hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Remlof, je bent steeds verbazingwekkender voor een Linksmensch... eerst een koopwoning, en nou blijk je ook nog een auto te hebben
Ik vond het maar wat erg dat de moeder van Bambi doodgingquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Incest, pedofilie, moord, altijd leuk.
Maar goed, ik kan me niet herinneren dat ik dat soort dingen ook als kind al herkende en ik betwijfel of het onbewust is blijven hangen.
Slechter dan het als geprivatiseerd bedrijf functioneerde is schier onmogelijk.quote:
Daar moet ik nog steeds om janken als ik het weer ziequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het maar wat erg dat de moeder van Bambi doodging
Wij keken vroeger naar Rembo & Rembo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Incest, pedofilie, moord, altijd leuk.
Maar goed, ik kan me niet herinneren dat ik dat soort dingen ook als kind al herkende en ik betwijfel of het onbewust is blijven hangen.
Stom is dat hè. Heb ik ook bij tekenfilms.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds om janken als ik het weer zie
Ja. En Mufasa.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
De overheid blijft 100% aandeelhouder, ze blijven als enige inkomstenbron nog overheidsgeld krijgen en ze moeten nog steeds uitvoeren wat de overheid wil.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Slechter dan het als geprivatiseerd bedrijf functioneerde is schier onmogelijk.
Er is een héél groot verschil tussen een staatsbedrijf en een bedrijf met de Staat als enige aandeelhouder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De overheid blijft 100% aandeelhouder, ze blijven als enige inkomstenbron nog overheidsgeld krijgen en ze moeten nog steeds uitvoeren wat de overheid wil.
Waar zie je het precies veranderen?
Brusselmans en Biesheuvel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mis je wel een paar toppers, zoals Huizinga en Havank.
Daarom, ik vond dat we die alliteratie er in moesten houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
We noemen wel keurig ieder twee schrijvers per letter
Whehe, ik denk dat kinderen dit ook nog wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Deze vond ik vroeger ook hilarisch. En met vroeger bedoel ik twee minuten geleden, toen ik dit filmpje voor het laatst bekeek.
Oh? Het enige verschil is dat je een privaat bedrijfs een mandaat geeft vanuit de overheid en dat beschermd ipv. dat precies diezelfde mensen ambtenaar worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een héél groot verschil tussen een staatsbedrijf en een bedrijf met de Staat als enige aandeelhouder.
Nee, want bij directe controle heb je volledige invloed op het beleid en de strategie van het bedrijf. Een aandeelhouder kan alleen dat wat bij in de statuten aan de AV is toebedeeld. En dat is inderdaad heel erg veel, maar niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh? Het enige verschil is dat je een privaat bedrijfs een mandaat geeft vanuit de overheid en dat beschermd ipv. dat precies diezelfde mensen ambtenaar worden.
Onder de streep maakt hij vrij weinig uit.
Volgens mij heb ik vroeger wel Havankjes gelezen. En natuurlijk las ik ook 45 Nederlandstalige werken voor mijn boekenlijst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mis je wel een paar toppers, zoals Huizinga en Havank.
Dat zijn nagenoeg de enige boeken die ik met de verhuizing niet weggedaan heb... m'n Havankjes en de boeken van Huizinga.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vroeger wel Havankjes gelezen. En natuurlijk las ik ook 45 Nederlandstalige werken voor mijn boekenlijst.
Nou ja, dan is het leuk als je ze 'terugvindt' als je de dozen een keer uit gaat pakken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn nagenoeg de enige boeken die ik met de verhuizing niet weggedaan heb... m'n Havankjes en de boeken van Huizinga.
Helaas zit het nog wel allemaal ergens in dozen
Het is vooral leuk als er eens ruimte is om ze in een kast te zetten....quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het leuk als je ze 'terugvindt' als je de dozen een keer uit gaat pakken.
Als je een fan bent van Nederlandstalig met de H: Hotz?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn nagenoeg de enige boeken die ik met de verhuizing niet weggedaan heb... m'n Havankjes en de boeken van Huizinga.
Helaas zit het nog wel allemaal ergens in dozen
Sowieso echt een achterlijk programma. Gaan van die gevangenen tegen zo'n brutaal kindje staan schreeuwen op een paar centimeter afstand. Kreeg er echt nare kriebels van en ik denk absoluut niet dat dit werkt, ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik keek net even wat fragmentjes van Beyond Scared Straight of zo, waarin die jeugddelinquenten op bezoek gaan in zo'n gevangenis om geïntimideerd te worden door de gevangenen daar. Het hele concept van het programma is "onze gevangenissen zijn zo beroerd dat je daar stelselmatig verkracht en mishandeld wordt, dus zorg dat je er uit blijft". Beetje vreemd dat gevangenissen daar aan meewerken, maar goed.
Dan koop je er toch een mooie kast bij? Of een plankje speciaal voor je lievelingsboeken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vooral leuk als er eens ruimte is om ze in een kast te zetten....
Of toch niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik het weer, sommigen dachten inderdaad dat jullie een en dezelfde waren. En nu is hij zijn eigen persoon geworden, pech voor jou.
De familie van Alfred J. Kwak die overreden wordt - altijd nog een drama.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh, very clever.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of toch niet.Wie weet hoort dit bij het spel hihihi.
Ik vind dit altijd zo leukquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een mooie kast bij? Of een plankje speciaal voor je lievelingsboeken.
Oh god, arme Alfred.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De familie van Alfred J. Kwak die overreden wordt - altijd nog een drama.
Zoiets zag ik laatst ook op tv, ik vind het wel origineel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo leukHeb hier kutmuren maar als ik een eigen huis heb komen mijn lievelingsboeken zo.
[ afbeelding ]
Lijkt me inderdaad ook niet. Stom idee, ook. Maarja, 'Murrica.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso echt een achterlijk programma. Gaan van die gevangenen tegen zo'n brutaal kindje staan schreeuwen op een paar centimeter afstand. Kreeg er echt nare kriebels van en ik denk absoluut niet dat dit werkt, ook.
Nah, ik hou niet van kasten, maar ik had gehoopt dat in de overdosis Besta-kasten op zolder nog wel een plekje vrij zou zijn voor mijn boeken.... maar het ziet er niet naar uitquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan koop je er toch een mooie kast bij? Of een plankje speciaal voor je lievelingsboeken.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een héél groot verschil tussen een staatsbedrijf en een bedrijf met de Staat als enige aandeelhouder.
Jammer, het is altijd leuk je favoriete boeken op een mooi plankje te zien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik hou niet van kasten, maar ik had gehoopt dat in de overdosis Besta-kasten op zolder nog wel een plekje vrij zou zijn voor mijn boeken.... maar het ziet er niet naar uit
Neuh, ik ben geen fan van Nederlandstalig an sich, ik vind Havank en Huizenga toevallig schrijvers waar ik graag van lees.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je een fan bent van Nederlandstalig met de H: Hotz?
Ik had in mijn oude huis allemaal keukenkastjes (ondiepe bovenkastjes) voor de boeken op zolder... een hele wand vol, ideaal was dat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, het is altijd leuk je favoriete boeken op een mooi plankje te zien.
Goed idee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had in mijn oude huis allemaal keukenkastjes (ondiepe bovenkastjes) voor de boeken op zolder... een hele wand vol, ideaal was dat.
quote:
quote:Rechters, advocaten en wetenschappers maken in toenemende mate gebruik van (rechts)economische inzichten en argumenten. Met behulp van de (rechts)economie kan worden getracht het bestaande recht vanuit een aantal veronderstellingen betreffende menselijk gedrag te verklaren en te voorspellen welke gedragseffecten een bepaalde rechtsregel zal hebben. In de (rechts)economie wordt ook ingegaan op de vraag welke invloed rechtsregels hebben op de maatschappelijke welvaart en hoe de maatschappelijke welvaart optimaal kan worden gediend door de inrichting en handhaving van rechtsregels. In het onderdeel Economie en rechtseconomie worden verschillende terreinen van de economie benaderd vanuit neo-institutionele invalshoek, waarbij de juridische omgeving als een van de instituties wordt beschouwd. Voor de opleiding Notarieel recht maakt het onderdeel Economie en rechtseconomie deel uit van het vak Economie, rechtseconomie en balanslezen.
Ja natuurlijk. Leuk dat je dat nog hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
Ik heb van mijn ouderlijk huis mijn lievelingsboek van vroeger weer mee. Kent iemand dit?
[ afbeelding ]
Is van mijn vader geweest. Toen ik het herlas realiseerde ik me dat ik hele stukken nog woord voor woord ken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Leuk dat je dat nog hebt.
Van Münchhausen ken ik alleen het syndroom en de by-proxy variant daarvan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
Ik heb van mijn ouderlijk huis mijn lievelingsboek van vroeger weer mee. Kent iemand dit?
[ afbeelding ]
Ah, volledig eens met jouw visie op het bestaan van dat vakgebied.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het jaKlik op die post van Bob.
Prachtig toch, zo'n herinnering die met je meegaat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is van mijn vader geweest. Toen ik het herlas realiseerde ik me dat ik hele stukken nog woord voor woord ken.Wat een sentiment.
Was een baron - die echt bestaan heeft, schijnt het - en allerlei idiote verhalen ophing. Werkelijk prachtige fabels staan er in.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van Münchhausen ken ik alleen het syndroom en de by-proxy variant daarvan.
Je billen wassen doen ze niet maar wellicht gooien ze je van een flatgebouw of snijden ze je kop eraf. Ben je in ieder geval van die weeë poepgeur af.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we behoorlijk wat mensen importeren om de economie draaiende te houden als deze generatie oud is.
En om billen te wassen natuurlijk
Uiteraard, ik vond het ook tof vroeger. Maar zou het verhaal nu niet meer kunnen reproducerenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was het. Korte bizarre verhalen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een baron - die echt bestaan heeft, schijnt het - en allerlei idiote verhalen ophing. Werkelijk prachtige fabels staan er in.
Zo reed hij ooit een veroverde Turkse stad binnen op een paard. Hij ging naar de fontein om het beest te laten drinken. En die bleef maar gulzig water naar binnen slokken, duurde eeuwen. Hij begreep er niets van. Tot hij geklater achter zich hoorde, en omkeek. Wat bleek? Bij het naar binnen gaan van de stad was de valpoort neergelaten en zijn paard doormidden gehakt. Dus alles wat het paard dronk liep zo weer naar buiten.
Stuk of vijftig van dit soort verhalen. Hij klimt via ladders naar de maan, graaft tot het binnenste van de aarde, schiet vijftig eenden met één kogel enzovoorts enzovoorts.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een baron - die echt bestaan heeft, schijnt het - en allerlei idiote verhalen ophing. Werkelijk prachtige fabels staan er in.
Zo reed hij ooit een veroverde Turkse stad binnen op een paard. Hij ging naar de fontein om het beest te laten drinken. En die bleef maar gulzig water naar binnen slokken, duurde eeuwen. Hij begreep er niets van. Tot hij geklater achter zich hoorde, en omkeek. Wat bleek? Bij het naar binnen gaan van de stad was de valpoort neergelaten en zijn paard doormidden gehakt. Dus alles wat het paard dronk liep zo weer naar buiten.
Stuk of vijftig van dit soort verhalen. Hij klimt via ladders naar de maan, graaft tot het binnenste van de aarde, schiet vijftig eenden met één kogel enzovoorts enzovoorts.
Wat een figuur in die videoquote:
Klopt wel natuurlijk. Joden in de VS hebben joden het doorgaans gelukkig wel niet veel slechter dan andere groepen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef Euribob het volgende:
KLB / Blanke heteroseksuele mannen zijn de nieuwe Joden in Amerika
Elkaar ophitsen dmv een schreeuwende minderheid tot je alleen nog maar boze minderheden over hebt. Erg ongezond.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef Euribob het volgende:
KLB / Blanke heteroseksuele mannen zijn de nieuwe Joden in Amerika
En die auto dan ook nog eens wassen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus Remlof, je bent steeds verbazingwekkender voor een Linksmensch... eerst een koopwoning, en nou blijk je ook nog een auto te hebben
Voor het eerst sinds ik deze heb. En dat is 10 maanden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En die auto dan ook nog eens wassen.
Voor ¤2 de hogedrukspuit en schuimborstel erop, in 5 minuten gedaan.quote:
Anderhalve man en een paardenkop. Of was dat weer iemand anders?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van Münchhausen ken ik alleen het syndroom en de by-proxy variant daarvan.
Oh, dat valt idd nog mee... ik heb van de week Happy Hour bij de MacCarwash meegepakt, en dan doe ik ook gelijk het meest complete programmaquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Voor ¤2 de hogedrukspuit en schuimborstel erop, in 5 minuten gedaan.
Hahahahaha. Mijn zonnedakje heeft geen druppel gelektquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:08 schreef Leandra het volgende:
En toen ik de auto stond te stofzuigen kwam er een mevrouw naast me staan die haar Golf cabrio net door de wasstraat gehaald had![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet dat ze zeggen dat ze een speciale cabrio-stand hebben, waarbij bepaalde delen van de wasstraat uitgezet worden, maar no way dat ik de cabrio door de wasstraat zou halen.
Zonnedakje is één ding, maar een cabriodak moet je imho niet onnodig aan zoveel vocht (met zoveel geweld) blootstellen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hahahahaha. Mijn zonnedakje heeft geen druppel gelekt
Stom van mij. Tekorten komen niet voor als de overheid iets regelt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want bij directe controle heb je volledige invloed op het beleid en de strategie van het bedrijf. Een aandeelhouder kan alleen dat wat bij in de statuten aan de AV is toebedeeld. En dat is inderdaad heel erg veel, maar niet hetzelfde.
Zo kon Prorail tekorten maken zonder dat het ministerie daar invloed op had. Dat zou niet kunnen als het ministerie het bedrijf bestuurt, tenzij het daar zelf voor kiest.
Nee klopt, cabrio's moet je gewoon niet door de wasstraat rijden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonnedakje is één ding, maar een cabriodak moet je imho niet onnodig aan zoveel vocht (met zoveel geweld) blootstellen.
Wat voor auto rij jij?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:29 schreef Kowloon het volgende:
Ik was altijd gewoon met sop, spons en tuinslang. Zo'n wasstraat geeft krassen.
Heb zelf geen auto, soms huur ik er een of leen die van mijn ouders. In dat laatste geval was ik 'm meestal ook even als service.quote:
Aparte afdeling Wageningen ook echt. Stelletje linkse rakkers daar aan de uni.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik kwam even op de JS Wikipedia terecht, maar hoe werkt dit dan?
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn dus delen van Friesland onderdeel van JS Groningen?![]()
Maar andere 'provincies' doen blijkbaar ook wel redelijk aan expansie.
Allemaal schone schijn dit. De afdeling Brussel is de enige die ze echt hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik kwam even op de JS Wikipedia terecht, maar hoe werkt dit dan?
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn dus delen van Friesland onderdeel van JS Groningen?![]()
Maar andere 'provincies' doen blijkbaar ook wel redelijk aan expansie.
Canta.quote:
Daar gaat Robin later in rijden.quote:
Wil ik dit wel weten? Ik kan niet tegen kattenmishandeling.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Euribob het volgende:
Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.
Ze worden alleen kaalgeschoren. Waarom géén idee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil ik dit wel weten? Ik kan niet tegen kattenmishandeling.
Raar verhaal. Ik ga er maar niet naar kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ze worden alleen kaalgeschoren. Waarom géén idee.
Ging mij ook meer om de familie Doorzon die het presenteert.
Gemiddeld Nederland.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Euribob het volgende:
Lueke flog, groen duimpje omhoog. Geabblemeert.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Euribob het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:14 schreef Kowloon het volgende:
Dit vind ik wel wat voor jou, Pokkel. Kan je gewoon door de weilanden:
Dat wisten we al van de douchefoto's...quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
Bovendien weet iedereen dan meteen dat ik een klein pikkie heb.
Ho-ho, het top-down perspectief is nogal verraderlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wisten we al van de douchefoto's...
Ajax was dramatisch, maar de drie punten zijn in ieder geval binnen.quote:
Dat had ik ingecalculeerd, vandaar dat je ontboezeming over het formaat nogal een verrassing is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ho-ho, het top-down perspectief is nogal verraderlijk.
Dat was een goed lied, ik maakte me bijna echt kwaad om die tweequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:05 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Blijkbaar zitten die lui van de Kwis ook in deze SC.
[ insert Thierry Baudet op de piano ]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, klinkt wel lekker zo op de zaterdagavond:
Klinkt wel lekker schizofreen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, klinkt wel lekker zo op de zaterdagavond:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
19 noeuwe bieren geproefd, nu even stappen
Sterktequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
19 noeuwe bieren geproefd, nu even stappen
Ik heb de glazen gister gezirn, ik was er ook namelijk.quote:
Het probleem is meer dat ze allemaal dronken naar de stembus gaan.quote:Op zondag 10 april 2016 00:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een open referendumvraag zal te lastig zijn voor de meeste mensen.
Ik ken het.quote:Op zondag 10 april 2016 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de glazen gister gezirn, ik was er ook namelijk.Halve flesjes denk ik.
Volgens mij is dat niet verboden door de Kieswet.quote:Op zondag 10 april 2016 00:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat ze allemaal dronken naar de stembus gaan.
Ik heb inderdaad nog nooit een alcoholcontrole gezien bij een kiesbureau.quote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet verboden door de Kieswet.
Plak plakband op hun ruggen. Dan gaan ze heel raar lopen.quote:Op zondag 10 april 2016 01:12 schreef Gutmensch het volgende:
Mijn katten zijn in staat van oorlog met elkaar, dat is ook fijn
Sadist.quote:Op zondag 10 april 2016 01:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Plak plakband op hun ruggen. Dan gaan ze heel raar lopen.
quote:Op zondag 10 april 2016 01:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Plak plakband op hun ruggen. Dan gaan ze heel raar lopen.
De comments van dat soort filmpjes zijn vaak ook wel vermakelijk. De ene helft vindt het gewoon grappig, de andere helft maakt zich druk over dierenleed.quote:
Meh, moet je een beetje aanvoelen. Als het een energiek beest is dat op dat moment op zoek naar avontuur is, dan is dat wel lachen. Ligt het beest zich rustig een beetje met zijn eigen zaakjes bezig te houden, dan is het zielig.quote:Op zondag 10 april 2016 02:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De comments van dat soort filmpjes zijn vaak ook wel vermakelijk. De ene helft vindt het gewoon grappig, de andere helft maakt zich druk over dierenleed.
Waarom niet? Het ziet er wellicht wat te herkenbaar uit, zo in zijn geheel. Maar als je het tot reepjes snijdt ziet niemand het en kun je het prima serveren. Ook aan de wat kieskeurige onwetende eter.quote:Op zondag 10 april 2016 02:43 schreef Kowloon het volgende:
Oren eten, wie durft?
http://www.aziatische-ingredienten.nl/varkensoren/
Uiteraard, gewoon eten. Chinezen doen het ook.quote:Op zondag 10 april 2016 02:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom niet? Het ziet er wellicht wat te herkenbaar uit, zo in zijn geheel. Maar als je het tot reepjes snijdt ziet niemand het en kun je het prima serveren. Ook aan de wat kieskeurige onwetende eter.
Nog even bedfeestje houden ja.quote:Op zondag 10 april 2016 02:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, nu kun je natuurlijk niet slapen.
Ik ook niet, maar is natuurlijk een grote stap in de goede richting.quote:Op zondag 10 april 2016 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou er nog geen reisjes mee durven maken.
Verkapte godwinquote:Op zondag 10 april 2016 09:41 schreef Gutmensch het volgende:
Zometeen in OVT op NPO Radio 1 een item over de referenda van Hitler
De wet van Godwin, dat in elke kwestie vroeg of laat Hitler of de nazi's erbij gesleept worden, bleek deze week ook weer van toepassing in het debat over het nut van referenda. 'Laten we naar 1936 kijken. Dan zie je dat veel dictators, waaronder Hitler, graag referenda hielden', aldus PvdA'er Elly de Jong eerder deze week. En wat blijkt, de fractievoorzitter PvdA Midden-Delfland heeft een punt. Hitler was verzot op volksraadplegingen.quote:
Lekker bezig weer.quote:Op zondag 10 april 2016 04:13 schreef Kaas- het volgende:
Mannnn ik kan helemaal niks meer.
Maar ben nog redelijk normaal. Alle anderen om me heen vallen neer oo straat, zwalkend en kotsendzelf relatief weinig last
Gehoord. Vier volksraadplegingen waarbij JA heel groot werd geschreven en nee heel klein.quote:Op zondag 10 april 2016 09:41 schreef Gutmensch het volgende:
Zometeen in OVT op NPO Radio 1 een item over de referenda van Hitler
Dat was ook een vraag bij de stembureautraining: Wat moet je doen als een kiezer stomdronken is, de hele boel verstoort, en weigert het stemlokaal te verlaten.quote:Op zondag 10 april 2016 00:22 schreef Kowloon het volgende:
Iemand heeft dat al eens uitgezocht:
http://www.nrc.nl/next/20(...)ronken-bent-11902932
quote:Op zondag 10 april 2016 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gehoord. Vier volksraadplegingen waarbij JA heel groot werd geschreven en nee heel klein.
Ja, ik heb even opgezocht welke referenda dat waren:quote:Op zondag 10 april 2016 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gehoord. Vier volksraadplegingen waarbij JA heel groot werd geschreven en nee heel klein.
Van die laatste hebben we nu dus een plaatje.quote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, ik heb even opgezocht welke referenda dat waren:
1933 - Uittreden Duitsland uit de Volkerenbond - opkomst: 96,3% - voor: 95,1%
1935 - Annexatie Saargebied door Duitsland - opkomst: 98,0% - voor: 90,7%
1936 - Annexatie Rijnland en goedkeuring NSDAP als enige partij in Rijksdag - opkomst: 98,0% - voor: 98,8%
1938 - Annexatie Oostenrijk en goedkeuring NSDAP als enige partij in Rijksdag - opkomst: 99,6% - voor: 99,0%
Ja en de "verkiezingen" voor de "Großdeutcher Reichstag" werden in één moeite meegenomenquote:Op zondag 10 april 2016 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die laatste hebben we nu dus een plaatje.
Dat dat zomaar kon. Anderzijds: dit referendum hebben wij ook zomaar door de strot gedouwd gekregen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja en de "verkiezingen" voor de "Großdeutcher Reichstag" werden in één moeite meegenomen
Lekker zuinig, wel.quote:Op zondag 10 april 2016 11:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja en de "verkiezingen" voor de "Großdeutcher Reichstag" werden in één moeite meegenomen
De NSDAP had tweemaal goedkeuring nodig? Typisch wel.quote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, ik heb even opgezocht welke referenda dat waren:
1933 - Uittreden Duitsland uit de Volkerenbond - opkomst: 96,3% - voor: 95,1%
1935 - Annexatie Saargebied door Duitsland - opkomst: 98,0% - voor: 90,7%
1936 - Annexatie Rijnland en goedkeuring NSDAP als enige partij in Rijksdag - opkomst: 98,0% - voor: 98,8%
1938 - Annexatie Oostenrijk en goedkeuring NSDAP als enige partij in Rijksdag - opkomst: 99,6% - voor: 99,0%
Wat was het antwoord?quote:Op zondag 10 april 2016 11:44 schreef freako het volgende:
[..]
Dat was ook een vraag bij de stembureautraining: Wat moet je doen als een kiezer stomdronken is, de hele boel verstoort, en weigert het stemlokaal te verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |