Veel te bang dat ik per ongeluk een foto maak en bijvoeg, met al die waterdruppels die het touchscreen activeren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij kan toch ook onder de douche FOK!ken?
Wat was de beste homograp?quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dronk bij dezelfde brouwerij ook een Mannenliefde.
Tijdens de sigarenproeverij gingen ze ineens homograppen maken. Zat ik daar een beetje. HAHAHAHA. Hehe.
Het Snapchatten lukt onder de douche inderdaad altijd voor geen meter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel te bang dat ik per ongeluk een foto maak en bijvoeg, met al die waterdruppels die het touchscreen activeren.
Een van die sigaren moest je nat zuigen voordat je hem af kon knippen. Toen volgden er een hoop.quote:
Kaas mijn huisgenoot kwam aanzetten met een kilo Grana Padano die ze niet alleen opkrijgt. Het voelt gepast dat met jou te delen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Snapchatten lukt onder de douche inderdaad altijd voor geen meter.
Zou wel een van de meest hilarische posts in de geschiedenis van deze SC zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel te bang dat ik per ongeluk een foto maak en bijvoeg, met al die waterdruppels die het touchscreen activeren.
Dat zouden Leandra, Janneke en ik misschien wel heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een superchille huisgenoot. Stel hem op de hoogte van mijn respect svp.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kaas mijn huisgenoot kwam aanzetten met een kilo Grana Padano die ze niet alleen opkrijgt. Het voelt gepast dat met jou te delen.
Haar. Maar zal ik doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een superchille huisgenoot. Stel hem op de hoogte van mijn respect svp.
Alsof er nog een vierkante millimeter van mijn lijf bestaat die ik nog niet per DM met jullie heb gedeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zouden Leandra, Janneke en ik misschien wel heel leuk vinden.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof er nog een vierkante millimeter van mijn lijf bestaat die ik nog niet per DM met jullie heb gedeeld.
Tel je de binnenkant dan mee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof er nog een vierkante millimeter van mijn lijf bestaat die ik nog niet per DM met jullie heb gedeeld.
Ja, zeker met al die homo's hier.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik snap die hoop, maar we moeten ook realistisch blijven h.
Je bent compleet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ok ik ga morgen de ultieme pizza bouwen. Welke ingredinten ontbreken nog?
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
- Oregano/basiclicum/thijm
Blauwaderkaas, Gorgonzola bijvoorbeeld. Verder wordt het fantastisch.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Ik mis de kappertjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Artisjok. En plakjes gegrilde aubergine kan ook lekker zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kaas gelooft nog steeds dat het een bezemsteel was waar ik klappen mee uitdeelde.
Vooruit, voor het experiment.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blauwaderkaas, Gorgonzola bijvoorbeeld. Verder wordt het fantastisch.
Zure?quote:
Doen we er ook maar bij dan. Aubergines heb ik toch nog liggen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Artisjok. En plakjes gegrilde aubergine kan ook lekker zijn.
Wiet en hasjiesj.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Teveel teringzooi.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
21 mei beuk ik je wel even in elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom vechten dan smerige kunstacademieganger.
Allemaal losse puntjes.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:26 schreef Tem het volgende:
[..]
21 mei beuk ik je wel even in elkaar.
Lekker zes miljoen ingredinten op je pizza. Wordt een n natte kleffe zooi.
Daar komt het genie van de pizzabakker om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:26 schreef Tem het volgende:
[..]
21 mei beuk ik je wel even in elkaar.
Lekker zes miljoen ingredinten op je pizza. Wordt een n natte kleffe zooi.
Alle vis en salami eraf en rauwe ham erop.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Hij heef gewoon een foldertje van NY Pizza voor zich liggen en heeft alle extra ingredinten gekopieerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:32 schreef Tem het volgende:
Pokkelmans heeft natuurlijk net als iedere sc'er hier een houtoven op zolder staan om zijn briljante pizza's in te bakken.
Kowloon snapt het.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat natuurlijk. Less is more geldt zeker voor pizza's.
Ik zou er niet teveel meer bij doen, overkill is ook niet chill.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:11 schreef Pokkelmans het volgende:
- Tomatensaus
- Goudse kaas
- Parmesaanse kaas
- Mozzerella
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Salami
- Paprika
- Ansjovis
- Tonijn
- Spinazie
- Ei
- Knoflook
Precies, of als je nog wat hebt liggen van een andere maaltijd ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ik koop wel eens gewoon een diepvries-margharita van Dr Oetker en dan shop ik erbij wat ik er nog meer op wil. Dat is het makkelijkste en goedkoopste
Doe ik ook wel eens. Lekker snel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
Ik koop wel eens gewoon een diepvries-margharita van Dr Oetker en dan shop ik erbij wat ik er nog meer op wil. Dat is het makkelijkste en goedkoopste
Dat doe ik ook altijd ja. Zelf een bodem maken is me veel te veel gedoe en geen enkele diepvriespizza is echt lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |