SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Je moet in het START menu op Amiibo optie klikken en dan via de Wii U Tablet je Amiibo registreren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Gutanoth het volgende:
Vraagje: Is het in Twilight princess mogelijk om de Amiibo's te gebruiken als je de pro controller gebruikt? Ik krijg het niet voor elkaar iig
aaaah okeequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je moet in het START menu op Amiibo optie klikken en dan via de Wii U Tablet je Amiibo registreren.
Hardmode en ganon amiiboquote:Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tp uitgespeeld! Op 5 hartstukjes en 35 poe's na alles gedaan. 51:40 op de teller. Wat mort ik nu doen met mijn leven?
Aan mij verkopen?quote:Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Tp uitgespeeld! Op 5 hartstukjes en 35 poe's na alles gedaan. 51:40 op de teller. Wat mort ik nu doen met mijn leven?
55 euro en we hebben een diel!quote:
VA oké, zolang link maar stil blijftquote:Op zondag 10 april 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hyrule Warriors uitgespeeld (alleen story mode, dat was wel weer genoeg). Vond het best tof en ik vind dat de volgende Zelda écht voice acting moet krijgen. Dat gemoppel kan écht niet meer.
Nu de keuze maken tussen Bayo 2 en Xeno X. Ik neig naar Bayo 2 waarbij ik Xeno X bewaar voor mijn weekje vakantie in juni. Dat lijkt me beter vanwege de tijd die Xeno X gaat opslokken
dit dus. Ik vind trouwens dat kiezen voor een male/female link helemaal fucking onzin.. Komt zeker door dat SJWgezeikquote:Op zondag 10 april 2016 21:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
VA oké, zolang link maar stil blijft
SJW?quote:Op maandag 11 april 2016 06:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit dus. Ik vind trouwens dat kiezen voor een male/female link helemaal fucking onzin.. Komt zeker door dat SJWgezeik
Social Justice Warriorsquote:Op maandag 11 april 2016 07:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
SJW?
Ach, het is maar waar je je druk om kan maken. Zoeel het kamp per se wel als het kamp per se niet vind ik nogal kansloos
Maar waarom zou de reďncarnatie van de legendarische held geen vrouw kunnen zijn? Is er een regel die bepaalt dat Link enkel mannelijk kan zijn?quote:Op maandag 11 april 2016 08:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Social Justice Warriors
Link is altijd al een man geweest, waarom moet dat nu ineens anders omdat een aantal feministen het anders willen zien?
Maak dan gewoon lekker je eigen fucking game :/
Ik geloof best dat als het iemand lukt om het op een mooie manier te brengen, het Nintendo is. Maar het gaat mij vooral om het principe.quote:Op maandag 11 april 2016 08:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou de reďncarnatie van de legendarische held geen vrouw kunnen zijn? Is er een regel die bepaalt dat Link enkel mannelijk kan zijn?
Wat nou als Nintendo het geheel prachtig brengt, het past goed bij de setting en het verhaal en het nieuwe personage is prima uitgewerkt, ben je dan nog steeds tegen puur omdat 'een aantal feministen het anders willen zien'?
Je moet niet per se tegen zijn joh. Bekijk eerst het resultaat. Als dat resultaat er überhaupt komt, want het zijn niet meer dan geruchten vooralsnog
Ligt voor mij iets anders. Link is niet telkens dezelfde persoon, tussen Zelda-games zitten honderden jaren, reďncarnaties en weet ik wat. Daar 'kun je het maken'. Hoeft van mij niet per se, maar ach.quote:Op maandag 11 april 2016 08:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik geloof best dat als het iemand lukt om het op een mooie manier te brengen, het Nintendo is. Maar het gaat mij vooral om het principe.
Stel dat we Lara Croft een man maken, moet je kijken hoeveel van die zeikerds het internet op gaan, schreeuwend en tierend dat dat echt niet kan
Maar, was het niet al een tijdje terug bevetigd dat het een man is die we in de trailers zagen?quote:Op maandag 11 april 2016 08:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar waarom zou de reďncarnatie van de legendarische held geen vrouw kunnen zijn? Is er een regel die bepaalt dat Link enkel mannelijk kan zijn?
Wat nou als Nintendo het geheel prachtig brengt, het past goed bij de setting en het verhaal en het nieuwe personage is prima uitgewerkt, ben je dan nog steeds tegen puur omdat 'een aantal feministen het anders willen zien'?
Je moet niet per se tegen zijn joh. Bekijk eerst het resultaat. Als dat resultaat er überhaupt komt, want het zijn niet meer dan geruchten vooralsnog
Kloptquote:Op maandag 11 april 2016 08:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar, was het niet al een tijdje terug bevetigd dat het een man is die we in de trailers zagen?
http://www.gameinformer.c(...)-zelda-on-wii-u.aspx
Zouden ze misschien de grafische stijl hebben omgeslagen? Al ruim een jaar geen nieuwe trailer namelijk :p en dat kleine stukje bij de TP trailer even buitengelaten
quote:
Dat gevoel deel ik wel een beetje hoor. Ik zie het probleem ook nooit zo, maar dat komt misschien omdat ik een westerse man ben? Kreten als 'er zijn te weinig games met gekleurde mensen' en 'vrouwen worden altijd sexistisch neergezet in games als ze al een rol spelen' doen me niets. Begrijp ze niet.quote:Op maandag 11 april 2016 10:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon een hekel aan al dat feministische gezeik. Normaal heb ik er alleen geen last van, omdat ik me als een fatsoenlijke man gedraag tegenover vrouwen. Maar nu komt het in de buurt van mijn geliefde games
Danku, dat bedoel ik dus. Ik wist het gewoon niet te verwoorden. Ik snap niet dat mensen zoveel te zeiken hebben over dat Link een man is en dat dat seksistisch is omdat ik in mijn omgeving geen vrouwen onderdrukt zie worden enzo.quote:Op maandag 11 april 2016 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gevoel deel ik wel een beetje hoor. Ik zie het probleem ook nooit zo, maar dat komt misschien omdat ik een westerse man ben? Kreten als 'er zijn te weinig games met gekleurde mensen' en 'vrouwen worden altijd sexistisch neergezet in games als ze al een rol spelen' doen me niets. Begrijp ze niet.
Aan de andere kant, als ik hoor dat er in Amerika staten zijn met wetten die voorschrijven welk toilet je moet hebben (die van het geslacht van je geboortecertificaat) denk ik wel dat dit vooral iets Amerikaans is.
Hier in NL vierden we onlangs 15 jaar homohuwelijk, daar moet je je geboortecertificaat meenemen om te schijten.
Klopt. Link heeft een vrij androgyne uiterlijk, dus uiteindelijk kun je er nog steeds voor kiezen om Link als een vrouw te zien.quote:Op maandag 11 april 2016 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Who cares, Link is altijd al net een wijf. Zeker in de trailers van de nieuwe game.
dus wat is dan het probleem om te kunnen kiezen of die vrouwelijk is? Het idee van hem is een jong persoon waar de speler zich makkelijk kan in leven.quote:Op maandag 11 april 2016 13:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Klopt. Link heeft een vrij androgyne uiterlijk, dus uiteindelijk kun je er nog steeds voor kiezen om Link als een vrouw te zien.
Persoonlijk boeit het mij vrij weinig of de hoofdpersoon en man of vrouw is. Het is in ieder geval geen reden om een game te laten liggen of juist kopen.
En over Link weer gesproken, ik heb die altijd als een gozer gezien. Wat uiteraard ook komt door de tekenfilmserie. Maar ik heb nou niet het idee dat het een belangrijk onderdeel van het verhaal is. Ook omdat Link niet praat en zo goed als geen persoonlijkheid heeft.
Ik zie het probleem ook.quote:Op maandag 11 april 2016 13:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus wat is dan het probleem om te kunnen kiezen of die vrouwelijk is? Het idee van hem is een jong persoon waar de speler zich makkelijk kan in leven.
Pokemon heeft ook al 100 jaar een vrouw als keuze
Ik hoop op twee playable characters waartussen je kunt switchen. Geen co-op of zoiets als resident evil 5 en 6 waarbij de tweede character eigenlijk een veredelde pakezel is.quote:Op maandag 11 april 2016 06:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit dus. Ik vind trouwens dat kiezen voor een male/female link helemaal fucking onzin.. Komt zeker door dat SJWgezeik
ŕ la GTAV ?quote:Op maandag 11 april 2016 18:34 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik hoop op twee playable characters waartussen je kunt switchen. Geen co-op of zoiets als resident evil 5 en 6 waarbij de tweede character eigenlijk een veredelde pakezel is.
Ja. Niet dat ze achter je aan hobbelen a la re 5. Maar twee verhaallijnen die later samenkomen.quote:
Te ver wegquote:Op maandag 11 april 2016 19:42 schreef VRIDZ het volgende:
Komende zaterdag houdt het gamesmuseum in Zwolle een Mario Kart 8 toernooi! Ik ga erheen, nog meer gegadigden hier?
Als ze het maar goed verwerken in plaats van gedwongen een female held erin proppenquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ja. Niet dat ze achter je aan hobbelen a la re 5. Maar twee verhaallijnen die later samenkomen.
Geen crappy ai die in de weg loopt zoals bij Hyrule warriors.
Ik meen vroeger ooit een game gespeeld te hebben in de Lagacy of Kain reeks waarbij je twee personages speelde die dezelfde gebieden bezochten maar los van elkaar.
Bij zelda kunnen ze hetzelfde doen met Link en Linkle (wat ik overigens best een interessant personage vind).
Vrouwen kunnen andere dingen dan mannen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als ze het maar goed verwerken in plaats van gedwongen een female held erin proppen
Ik kan me niks bedenken dat ik in een zelda game zou willen dat Link niet kan omdat hij een man is.quote:Op maandag 11 april 2016 19:50 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen andere dingen dan mannen.
Ik hoop in ieder geval niet op voice acting, want dan lijkt Link net een achterlijke omdat hij niks zegt.
Of je krijgt zoiets als dit.
Ja zoiets. Waarbij de twee werelden connected zijn zoals bij alttp met die dungeon in the dark world. Of twee tijdlijnen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kan me niks bedenken dat ik in een zelda game zou willen dat Link niet kan omdat hij een man is.
Een goede oplossing zou ik het phantom hourglass principe vinden. Switch de storyline op zijn GTAV's maar dan tussen Link en Zelda. Zelda zit vast in een Dark world en link in de Light world. Ze moeten samen werken om de portal tussen beide werelden te sluiten. Of Link in light en Linkle in de dark world (Waar Zeldo de prins is, ofzo)
Precies, link is link en moet link blijven. Dat je er een extra character aan toevoegt die dan toevallig een vrouw is, zal me aan mijn reet roestenquote:Op maandag 11 april 2016 20:43 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ja zoiets. Waarbij de twee werelden connected zijn zoals bij alttp met die dungeon in the dark world. Of twee tijdlijnen.
Zelda moet zelda blijven.
Nee. Niet alleen een vrouwelijke Link omdat het van sommige clubjes moet. Link is een man en dat moet zo blijven. En Zelda is een vrouw en dat moet ook zo blijven.quote:Op maandag 11 april 2016 20:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Precies, link is link en moet link blijven. Dat je er een extra character aan toevoegt die dan toevallig een vrouw is, zal me aan mijn reet roesten
Eens, maar een scenario waar er een soort van "spiegelwereld" is, waar link toevallig een vrouw is (Linkle) en Zelda een prins (Zeldo) is best mogelijk. En dat je dan zoals in GTAV van character kan switchen om met hun deel van het verhaal verder te gaan.quote:Op maandag 11 april 2016 20:58 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Nee. Niet alleen een vrouwelijke Link omdat het van sommige clubjes moet. Link is een man en dat moet zo blijven. En Zelda is een vrouw en dat moet ook zo blijven.
En geen side-kick die continu je hand vast houdt zoals Fi.
Klinkt best interessant. Behalve dat gedeelte van Zeldo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 06:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eens, maar een scenario waar er een soort van "spiegelwereld" is, waar link toevallig een vrouw is (Linkle) en Zelda een prins (Zeldo) is best mogelijk. En dat je dan zoals in GTAV van character kan switchen om met hun deel van het verhaal verder te gaan.
Omdat kiezen van character kut is. Daar, ik heb het gezegd. Nu heb je de spanning en liefde tussen Link en Zelda (skyward sword) die dan niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:44 schreef tailfox het volgende:
Ik heb namelijk geen zin om items op link te hebben en dan terug mogen gaan met linkle want die heeft andere items. En dat verder de tijd niet veranderd.
Ik weet vrij zeker dat een linkle op die manier niet gewaardeerd is. Ik wil best bij het begin kiezen of ik een vrouw ben ofniet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Omdat kiezen van character kut is. Daar, ik heb het gezegd. Nu heb je de spanning en liefde tussen Link en Zelda (skyward sword) die dan niet mogelijk is.
Wat je zegt is trouwens onzin. Als het zo is dat die twee werelden later pas bij elkaar komen, zorgt nintendo toch gewoon dat je in de dark world of gespiegelde world geen items nodig hebt van de normale wereld en andersom ?Of misschien juist dat je halverwege de game vrij kan switchen tussen de werelden en dat opent de deur voor grote mogelijkheden qua backtracking en "oh, volgens mij zag ik in de dark world een steen die alleen met dat item te bewegen is"
Hoe weet je dat zo zeker dan? Liever dat ze het in het verhaal verwerken dan aan het begin "goh, ik ben een beetje een oude man, ben je een man of vrouw?"quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat een linkle op die manier niet gewaardeerd is. Ik wil best bij het begin kiezen of ik een vrouw ben ofniet.
Pas op voor de Feminazi'squote:Op dinsdag 12 april 2016 12:10 schreef Pheno het volgende:
Een Linkle zou de mirrorshield alleen gebruiken voor haar make-up.
Dat kan ook tussen 2 vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
Nu heb je de spanning en liefde tussen Link en Zelda (skyward sword) die dan niet mogelijk is.
Is alleen maar beter tussen 2 vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat kan ook tussen 2 vrouwen.Dat heb je ook bij Black Ops 3 als je voor vrouw kiest.
Zelda VRquote:Op vrijdag 15 april 2016 09:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had vanacht een droom:
Ik droomde dat er een
Soort persconferentie was met nieuwe feitjes over Zelda:
- geen voiceacting
- geen warpen oid
- graphics waren hetzelfde als van TP.
Daarna kwam link uit het scherm en kwam er een fanfare langs
dit zijn stuk voor stuk fantastische ideeën!!quote:Just thought I'd leave my thoughts on the connecting overworld in ZeldaU.
Traditionally, it has been used as a hub to connect the areas together and has largely been devoid of content. I'm not sure we'll see this change much. I doubt we'll see lots of NPCs traversing the field to go to one region to another (we might possibly see one or two such as the postman), tiny settlements of NPCs to do quests with or dozens of caves to find and explore. I think ZeldaU will utilise the connecting world in two particular ways that will actually be quite nifty ways to make the connecting overworld more interesting:
1) Monster hunting for materials
It's almost inevitable that the upgrade system for SS will appear and possibly in an extended format (bazaars across the overworld, with each bazaar able to offer particular upgrades- e.g. Gorons can upgrade bombs for example).
I think we'll see something like that there will be 24 materials to collect, and that whilst you can pick up some materials by doing the dungeons, if you really want 100% the game then you'll need to use the connecting overworld to forage for these. What I think they should do to not make this quite boring is to try and give each monster its own feel. They can do this in various ways:
a) Localised in different regions (e.g. fire keese near Death Mountain)- this is already largely done in previous Zeldas
b) Certain monsters may only come out at night (or day)- again we've already seen this in previous Zeldas.
c) Certain weapons will be more useful on particular monsters. For example, flying monsters may be most benefitted from using the arrow. This will mean that certain regions may be easier to traverse later in the game when you've acquired a particular weapon.
d) There will be different approaches to hunting these monsters. For example, it would be interesting to see that perhaps a certain monster tend to hunt in packs so that if you are seen, you will likely take a lot of damage trying to fight them head on. Instead, you might want to use Link's stealth cloak (if that is what it is for) to try and pick them off one by one to forage their materials.
As a side note to this point, I think utilising a mechanic like might also give a clever way to keep the overworld open, but also ways of nudging the player that there might be easier parts to explore first. For example, by having enemies that are very strong, or you do not have a preferred weapon yet to kill them with would indicate to the player that they should perhaps return to this later. But to more experienced users, they could try getting through this region earlier than is necessary to make the game more challenging.
2) Fishing will occur not in fishing holes, but all over the connecting overworld
We've seen fishing used a lot in Zelda games, generally being localised to a relaxing mini game. Taking a look at the map however, you can see that lakes, ponds and rivers feature more prevalently in the overworld. I think this may indicate that fishing holes will be replaced by general fishing that the player can engage in. I could see this taking form of a helping quest for an NPC. For example, an NPC wants to start his own fish aquarium and he will pay you for each type of fish you bring him. Once you bring him all types of fish in the overworld, he will give you a piece of heart.
Again, I could imagine that certain types of fish will be more prevalent in certain lakes etc. and through trial and error and exploration the player will slowly accrue all the fish needed to complete the quest.
Overall, these two mechanics I think will give the player reasons to traverse the connecting overworld rather than warping. Players that want to 100% the game will benefit from going horseback to their destination as they can gain materials/fish, whilst those who want to pursue the main storyline will opt to warp from one region to another.
Finally, I think there may a few other things they'll try to do to make the connecting overworld more interesting:
3) Hidden dungeons
I did state earlier that I don't think they'll include an abundance of hidden dungeons throughout the overworld. I think the connecting overworld will predominantly used for fishing + hunting. However, I hope that hidden dungeons are given a real overhaul in how they are found. Typically these have been holes in the ground or large obvious bombable walls. Neither are particularly challenging or fun in the modern age. I would like to see dungeons that really give the player a feeling of they found a secret once they find it. By that I mean, a dungeon should be hidden away so well that the player could go past it dozens of times and never find it. However, if they spend enough time exploring the overworld and talking to NPCs they should realise that this secrets may exist. As an example, i've taken a twist on LotR's mines of moria.
A door to a dungeon only reveals itself by moonlight. At all other times of day the player wouldn't be able to notice it. The player has to use some item to open the dungeon when at night. Now the player might get lucky and go past a bright blue door at night and find it by chance. However, they could also find it out by speaking to NPCs in that region. For example, lets say this dungeon is located near Kakariko. Some of NPCs in the village could allude to this hidden dungeon and how to find it through various pieces of information:
1) One NPC says that they heard a legend of a secret dungeon where 'a treasure' is hidden close by to Kakariko
2) Another NPC says they were up one of the watchtowers near Kakariko at night when they saw a strange blue light eminating from the East.
3) Another NPC tells them that apparently to access this dungeon the person will need to 'manipulate time' (just an example given the likelihood of the time arrows in the game).
From this information the player should be able to figure out 1) there is a secret dungeon nearby; 2) to find it they should go to the watchtower nearby at nighttime and look to the east; 3) from doing so they should be able to see a blue light which they can head towards; 4) from there they should use the time arrow to open a time portal to the dungeon
That is just an example of the type of hidden dungeon I'd like to see. Something that is very well hidden and would take either luck or interactions with NPCs to find. I'd also like to see these mini dungeons to be well fleshed out and have some interesting puzzles. Not just a hole to which you get to a chest and that's that. Having a few well disguised and thought out dungeons would infinitely make the experience of the connecting overworld more interesting to explore! If dungeons were potentially that difficult to find, then the player would certainly always be wondering if there is a secret in a particular location- again encouraging exploration. Certainly a case of where less is more.
Anyway, that's my thoughts on what the connecting overworld will be used for. I think all three will certainly reward players for travelling the connecting overworld and taking the time to explore each region, but for those that want to advance the main storyline can just warp from one area to another. I'm not sure we should expect much more than that for a connecting overworld. Just a few small things that would encourage taking the longer route than the quicker route.
Voor ik het ga lezen, wie heeft het getypt? Een ontwikkelaar van Zelda of random person #31835381?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit zijn stuk voor stuk fantastische ideeën!!
Ik dacht trouwens dat er ook een legend of zelda thread was, maar die kan ik niet vinden
random personquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor ik het ga lezen, wie heeft het getypt? Een ontwikkelaar van Zelda of random person #31835381?
Stel je voor dat dat de NX wordt. Een apparaatje wat je in bed op doet en tijdens je slaap Nintendo games gaat spelen.quote:
Hyrule Warriors. Kun je kiezen met wie je speelt. Link, Zelda, Impa, etc.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:00 schreef Morrigan het volgende:
Waarom eigenlijk niet een Zelda-game waarbij je gewoon met Zelda zelf speelt. Die Cdi-games waren misschien een flop, maar Nintendo kan het toch proberen. Dat ze dan zelf haar koninkrijk moet redden.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor ik het ga lezen, wie heeft het getypt? Een ontwikkelaar van Zelda of random person #31835381?
Ja, random person inderdaad. Desalniettemin vind ik het toch leuk om dat soort dingen te lezen en te fantaseren over wat het zou kunnen zijnquote:
weet je hoe dat heet ? Lucide dromen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:51 schreef Morrigan het volgende:
Vandaag voor het eerst CoD online gespeeld. Uit nieuwsgierigheid ging ik een 'let's play' van Splatoon op Youtube kijken en had toen wel zin om een shooter online te spelen.
Is toch echt heel anders dan SP en ik was al lang blij als ik 5 kills kon halen. Maar toch leuker dan ik had verwacht.
[..]
Stel je voor dat dat de NX wordt. Een apparaatje wat je in bed op doet en tijdens je slaap Nintendo games gaat spelen.De volgende dag ben je doodop, maar je bent wel 'echt' in Hyrule geweest.
maar verlopig geniet ik nog vollop van tp. Daana windwaker maar doen die heb ik ook nooit uit gespeeld en als laatste dan skyward swordquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ja, random person inderdaad. Desalniettemin vind ik het toch leuk om dat soort dingen te lezen en te fantaseren over wat het zou kunnen zijn
Oh, dat wist ik niet. Gelijk aan het begin of moet je Zelda unlocken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 06:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hyrule Warriors. Kun je kiezen met wie je speelt. Link, Zelda, Impa, etc.
Kun jij dat? Is me nog maar één keer gelukt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
weet je hoe dat heet ? Lucide dromen.
ga in bed liggen en zeg tegen jezelf "Ik ga wakker woorden na elke slaapcycle om te mediteren" dan val je inslaap (duurt wel 10 tot 15 minuten)quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Gelijk aan het begin of moet je Zelda unlocken.
Spel ziet er wel grappig uit.
[..]
Kun jij dat? Is me nog maar één keer gelukt.
Je speelt verschillende levels en telkens speel je een personage vrij als die langs is gekomen in het verhaal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Gelijk aan het begin of moet je Zelda unlocken.
Spel ziet er wel grappig uit.
De gameplay ziet er juist wel leuk uit. Gewoon hack & slash.quote:Op zondag 17 april 2016 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je speelt verschillende levels en telkens speel je een personage vrij als die langs is gekomen in het verhaal.
Het lijkt qua gameplay natuurlijk helemaal niet op een Zelda maar het is wel degelijk erg vermakelijk!
Je kunt je items met een vingertik selecteren. What's not to like?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:11 schreef tailfox het volgende:
Eerste keer zelda met de gamepad.
Damn wat is die controller kut /(de pro is gewoon zo lekker)
Ik heb echt een enkele moeite met de gamepad. Hoor meer mensen klagen maar ik vind het echt een fijn ding. En zoals hierboven... inventory is superhandig zo!quote:Op woensdag 20 april 2016 23:11 schreef tailfox het volgende:
Eerste keer zelda met de gamepad.
Damn wat is die controller kut /(de pro is gewoon zo lekker)
check. Maar ik ben dan ook level 100 met zo ongeveer alle personagesquote:Op maandag 18 april 2016 13:04 schreef SarCastro het volgende:
Is er al iemand in geslaagd om alle wapens te unlocken in Hyrule warriors. Sommige zijn echt bijna onmogelijk.
ik had normaal touchscreen op mijn schoot maar de knoppen voelen zo minderquote:Op donderdag 21 april 2016 09:31 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik heb echt een enkele moeite met de gamepad. Hoor meer mensen klagen maar ik vind het echt een fijn ding. En zoals hierboven... inventory is superhandig zo!
Polygon is altijd debiel.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:56 schreef s0ul1991 het volgende:
Waarom is Polygon altijd zo debiel met hun Nintendo/Platinum Games reviews. Eerst Bayonetta 2 en nu Star Fox Zero.
Ik hecht eigenlijk nooit zoveel waarde aan dat soort reviews. Meestal kijk ik op Youtube of het me een leuk spel lijkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:56 schreef s0ul1991 het volgende:
Waarom is Polygon altijd zo debiel met hun Nintendo/Platinum Games reviews. Eerst Bayonetta 2 en nu Star Fox Zero.
Dat is het ook zeker, ik heb het spel eigenlijk alleen maar met zijn 3en gespeeld, alleen heeft het niet de zelfde vibe als mario64 had destijds bij mij.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef Morrigan het volgende:
Vandaag weer eens met m'n ma Super Mario 3D World gespeeld. Ik moet zeggen dat die leuker is met meerdere personen dan alleen.
Die vibe ga je ook nooit meer krijgen. Dat was zo'n stap voorwaarts. Zelfs Mario VR of Holo Mario zullen dat niet teweeg brengen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, ik heb het spel eigenlijk alleen maar met zijn 3en gespeeld, alleen heeft het niet de zelfde vibe als mario64 had destijds bij mij.
Als ze nou gewoon eens zouden beginnen met een hubwereld waarin je naar verschillende area's toekan. Een leuke hubwereld met geheimen en andere dingen zoals mario 64. In plaats van een stomme toren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die vibe ga je ook nooit meer krijgen. Dat was zo'n stap voorwaarts. Zelfs Mario VR of Holo Mario zullen dat niet teweeg brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkele Mario of Zelda zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:19 schreef chibibo het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen wanneer men zich enerzijds beklaagt over het feit dat alle Call of Duties zo op elkaar lijken, en anderzijds vindt dat er een nieuwe Mario of Zelda moet komen die precies hetzelfde moet doen als oude Mario's en Zelda's.
Je vergelijking is nogal debiel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:19 schreef chibibo het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen wanneer men zich enerzijds beklaagt over het feit dat alle Call of Duties zo op elkaar lijken, en anderzijds vindt dat er een nieuwe Mario of Zelda moet komen die precies hetzelfde moet doen als oude Mario's en Zelda's.
Bij CoD is de verhaallijn verschillend, maar de gameplay telkens hetzelfde. Bij Mario is (vaak) het verhaal hetzelfde (red de princes), maar de gameplay weer vrij divers.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:19 schreef chibibo het volgende:
Ik vergelijk mario niet met Yooka Layleequote:Op vrijdag 22 april 2016 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen als men Yooka Laylee vergelijkt met een simpele platformer.
Het gebruikt een duo-gimmick en wordt een Banjo-style collectathon. Vooralsnog is het enige positieve aan die game de soundtrack.
Aangeven waar de vergelijking dan mank loopt, was echter te veel moeite schijnbaar.quote:
Ik vind het ook wel prima. Naughty Dog herhaalt met Uncharted en The Last of Us elke keer hetzelfde trucje, echter telkens in een andere setting. Bij Mario wordt qua gameplay veel geëxperimenteerd, maar je kijkt wel elke keer naar dezelfde cast van Goomba's, Koopa Troopa's en Toads, en dezelfde omgevingen met glimlachende wolkjes en heuvels met ogen. Toch speel ik allebei de varianten met plezier.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:00 schreef Morrigan het volgende:
Bij CoD is de verhaallijn verschillend, maar de gameplay telkens hetzelfde. Bij Mario is (vaak) het verhaal hetzelfde (red de princes), maar de gameplay weer vrij divers.
Het is maar met waar je veel waarde aan hecht. Overigens boeit het mij niet zoveel. Zowel de Mario's als CoDs vind ik wel vermakelijk.
Ik heb 100 uur gedaan over de story met redelijk wat exploratietijd en optionele missies, en vond het daarna wel weer goed. Alles 100% schijn je makkelijk 300 uur in te kunnen stekenquote:Op zondag 10 april 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
waarbij ik Xeno X bewaar voor mijn weekje vakantie in juni. Dat lijkt me beter vanwege de tijd die Xeno X gaat opslokken
Nee hoor, maar met dit soort meningen wacht ik altijd even af of het trollen is of dat je serieus bent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:10 schreef chibibo het volgende:
Aangeven waar de vergelijking dan mank loopt, was echter te veel moeite schijnbaar.
Waarschijnlijk serieus en om eerlijk te zijn ben ik ook wel nieuwsgierig naar jouw argument.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, maar met dit soort meningen wacht ik altijd even af of het trollen is of dat je serieus bent.
Heb de eerste Xenoblade helaas nooit uitgespeeld, ben tot een uur of 50 gekomen toen. Heb het idee om die ooit nog eens te gaan spelen alleen wacht ik daar nog ff mee totdat ik het hele verhaal vergeten ben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik heb 100 uur gedaan over de story met redelijk wat exploratietijd en optionele missies, en vond het daarna wel weer goed. Alles 100% schijn je makkelijk 300 uur in te kunnen steken
Mooiste RPG voor mij tot nu toe, ik weet dat het goed zit als ik gewoon urenlang kan ronddolen door een wereld zonder een steek verder te komen in het verhaal, en ik me toch vermaakt heb. Die speelstijl moet je natuurlijk wel liggen
Nintendo levert hun games altijd vrij vroeg, understatement. Maar wel met een streng embargo. Dat mag geen reden zijn om het niet de tijd te gevenquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:13 schreef nomar83 het volgende:
Star Fox Zero is tof, maar de besturing is inderdaad... wennen. Ik geef het graag wat tijd om dat te doen, maar ik begrijp goed dat reviewers die tijd er niet aan willen geven.
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n moeite met de twee schermen. Hoewel ik het wel raar vind dat er bij dog fights dingen op de tv gebeuren als je je moet concentreren op de Gamepad. Het enige aan de besturing wat voor mij niet lekker werkt is het draaien van voertuigen, maar met snel ontwijken kom je er ook wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:53 schreef Pheno het volgende:
Het is gewoon een rotbesturing. Met de tijd wordt het gemakkelijker, maar wennen? Nee dat lukt me niet. Ik snap niet waarom er zo moeilijk is gedaan om dat tweede scherm te moeten integreren.
Gelukkig maar dat je er wel mee om kunt gaan, ik vond het vrij irritant. Een game dat zich richt op actie en zichzelf beperkt door een besturing waar je constant op moet letten schiet zijn doel voorbij imho. En die van vele anderen. Een van de mindere games uit de Nintendo-stal, normaal zit het wel snor met ze.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:14 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n moeite met de twee schermen. Hoewel ik het wel raar vind dat er bij dog fights dingen op de tv gebeuren als je je moet concentreren op de Gamepad. Het enige aan de besturing wat voor mij niet lekker werkt is het draaien van voertuigen, maar met snel ontwijken kom je er ook wel.
De game was beter geweest met gewone controls, maar ik vind de besturing echt niet zo slecht dat ik van frustratie niet meer wil spelen.
Nee, alleen wat je digitaal koopt in de eShop.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:24 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je nieuwe games nou registreren bij my Nintendo of is dat helemaal van de baan?
Ik snap sowieso niet waarom je games wil downloaden. Ik heb liever iets fysieks in mijn handen. Een cd of nog liever een cardridge.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:56 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat je digitaal koopt in de eShop.
Makkelijker switchen tussen games.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je games wil downloaden. Ik heb liever iets fysieks in mijn handen. Een cd of nog liever een cardridge.
Die 20 seconden die het scheelt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makkelijker switchen tussen games.
Geen bekraste discs meer.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:03 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Die 20 seconden die het scheelt.
Vroeger zeete je de console uit trok je de cardridge er uit en duwde je de volgende erin. Duurde een halve minuut en je kon verder.
Nu duurt het niet veel langer. Drukt op home. Cd eruit. Andere erin.
Nooit last van gehad.quote:
Je kunt ze opnieuw downloaden. Dat kan bij discs niet. Discs kun je overigens ook nog eens kwijtraken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:19 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
En daarom heb ik liever cardridges.
Bovendien als je harde schijf het begeeft ben alles kwijt.
Dit klinkt misschien als een noob, maar werkt dit hetzelfde als bij origin en steam?quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ze opnieuw downloaden. Dat kan bij discs niet. Discs kun je overigens ook nog eens kwijtraken.
Ik ga ook voor fysiek, maar ik ben nu eenmaal een verzamelaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je games wil downloaden. Ik heb liever iets fysieks in mijn handen. Een cd of nog liever een cardridge.
De enige games waar ik voor 100% ging waren de Lego-games.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb de eerste Xenoblade helaas nooit uitgespeeld, ben tot een uur of 50 gekomen toen. Heb het idee om die ooit nog eens te gaan spelen alleen wacht ik daar nog ff mee totdat ik het hele verhaal vergeten ben.
Xeno X lijkt me ook erg tof maar voor 100% ga ik nooit. Een game moet érg goed zijn wil het me meer dan 50 uur vasthouden.
Je hebt ook een hoesjes fetisj ?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga ook voor fysiek, maar ik ben nu eenmaal een verzamelaar.Bovendien kost het minder geheugen.
vooral dat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga ook voor fysiek, maar ik ben nu eenmaal een verzamelaar.Bovendien kost het minder geheugen.
jaquote:
Ik koop alleen digitaal als het fysiek niet te koop is.quote:Ik heb wel digitale games, maar heb het liefst fysieke games want hoesjes zijn mooi en staan leuk in de kast
dat doet Nintendo al voor jequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef tailfox het volgende:
kan je eigenlijk games opslaan op de hardeschijf?
en dan opstarten via CD ofzo?
sommige CD gaan doodquote:Op zondag 24 april 2016 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat doet Nintendo al voor jetenminste bij enkele games.
Ja dat heb ik dus ook, op forza6 en rise of the tombraider na die waren eerder in amerika uit en als ik ze dan digitaal kocht kon ik ze een week eerder spelenquote:Op zondag 24 april 2016 03:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik koop alleen digitaal als het fysiek niet te koop is.
Op de Wii U heb ik alleen Mario Kart (snes) en FAST Racing NEO digitaal gekocht en voor de PS4 alles fysiek.quote:Op zondag 24 april 2016 12:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, op forza6 en rise of the tombraider na die waren eerder in amerika uit en als ik ze dan digitaal kocht kon ik ze een week eerder spelen
Zolang de check op cd gedaan wordt heb je een probleemquote:
doodgaan is niet doodquote:Op maandag 25 april 2016 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang de check op cd gedaan wordt heb je een probleem
Ik had het gelezen. Ben benieuwd in hoeverre dit invloed heeft op de Wii U en haar games. Verder denk ik dat fans niet blij zijn dat ze nog langer moeten wachten op een nieuwe Zelda game.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoppa. Nx komt in maart 2017, zelda U wordt lanch titel voor NX en dus uitgesteld tot maart 2017. Komende E3 geen NX nieuws, maar de focus ligt op zelda.
Nintendo is doomed.
Wat we nu weten
- het is officieel een console
-
wiiu is dood.ookal kan je er veel lol uit halen. Winkels hebben te weining wiiu games op voorraadquote:Op woensdag 27 april 2016 12:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Ben benieuwd in hoeverre dit invloed heeft op de Wii U en haar games. Verder denk ik dat fans niet blij zijn dat ze nog langer moeten wachten op een nieuwe Zelda game.
Er komt ook vrij weinig nieuws uit op de Wii U. Ik ben bang dat er steeds minder mensen vertrouwen in Nintendo hebben.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
wiiu is dood.ookal kan je er veel lol uit halen. Winkels hebben te weining wiiu games op voorraad
Hier de complete lijst:quote:Op woensdag 27 april 2016 21:15 schreef MaxC het volgende:
Welke grote releases staan er nog geplanned dit jaar?
Zit te twijfelen om mijn Wii U te verkopen, te weinig games die de moeite waard zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Cool. Precies de 3 indie-games die ooit nog eens wilde kopen, nu voor maar 1 dollar.quote:
Space adventures is zijn geld al 10voudig waard!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Cool. Precies de 3 indie-games die ooit nog eens wilde kopen, nu voor maar 1 dollar.
Ha top!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Cool. Precies de 3 indie-games die ooit nog eens wilde kopen, nu voor maar 1 dollar.
Hopelijk heeft de NX een hulpprogramma om mensen online te zoekenquote:
De enige game die er tussen zit voor 3DS en Wii U is Shantae and the Pirate's Curse. Ik speel de 3DS-versie, game ziet er daar beter op uit.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha top!
Op welke platformen zijn de games het best?
He, je hebt gelijk. Ik dacht dat Retro City Rampage ook voor de 3DS uitgekomen was.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:19 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De enige game die er tussen zit voor 3DS en Wii U is Shantae and the Pirate's Curse. Ik speel de 3DS-versie, game ziet er daar beter op uit.
Ja, maar niet voor de Wii U.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
He, je hebt gelijk. Ik dacht dat Retro City Rampage ook voor de 3DS uitgekomen was.
NX wordt waarschijnlijk half januari voorgesteld.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh. Whut.
Ze moeten echt een master plan hebben, of totaal nietDie NX wordt straks in de wekelijkse nieuwsbrief getoond met de melding dat je 'm morgen kunt kopen.
Vanwaar die verwachting? Laatste dat ik las hadden ze het over later dit jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:02 schreef Aether het volgende:
[..]
NX wordt waarschijnlijk half januari voorgesteld.
Laatste berichten waren dat de NX pas begin 2017 komt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vanwaar die verwachting? Laatste dat ik las hadden ze het over later dit jaar.
komen en aankondigen is het verschil. Iig niet in juni, maar wanneer we, een idee. Ik heb nog geen uitnodiging in mijn mailquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Laatste berichten waren dat de NX pas begin 2017 komt.
Ja, maart 2017 wordt hij uitgebracht, maar ik meen me te herinneren dat de introductie van de console (eerste onthulling, games, developers etc.) dit jaar nog plaatsvindtquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Laatste berichten waren dat de NX pas begin 2017 komt.
Ik ben zelf toch wel klaar met Pokemon-main series. Mobile of NX-versie een MMO: I'm in, day one.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:51 schreef DKUp het volgende:
Geen Pokémon op de E3, maar alleen Zelda U![]()
De NX versie is natuurlijk veel beter om te laten zien.....
Aan het concept is helaas bijna niks veranderd. Een MMO (met expansions eventueel ) voor de NX zou tof zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zelf toch wel klaar met Pokemon-main series. Mobile of NX-versie een MMO: I'm in, day one.
Even opgezocht en het is wel degelijk dit jaar. Uit hun financiële briefing:quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:59 schreef DKUp het volgende:
Er is nog niet aangekondigd wanneer ze de NX voor het eerst laten zien. In ieder geval na de E3.
https://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/160428/04.htmlquote:We will introduce the NX at another time later this year.
Oh toch welquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Even opgezocht en het is wel degelijk dit jaar. Uit hun financiële briefing:
[..]
https://www.nintendo.co.jp/ir/en/library/events/160428/04.html
Hebben we tenminste iets om naar uit te kijken, want E3 wordt het hem niet helemaal
Waarom is er nooit een vervolg gekomen op deze reeks ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe MyNintendo missies: abonneren op nieuwsbrief (30) en maandelijks geabonneerd blijven (10/mnd)
Ik zal geen grappen maken over Zelda, dat is nu te gemakkelijk. Maar open een nieuw deel. Dat kan gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom is er nooit een vervolg gekomen op deze reeks ?
Ik zie geen optie staan om een nieuw deel in de reeks te openenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal geen grappen maken over Zelda, dat is nu te gemakkelijk. Maar open een nieuw deel. Dat kan gewoon.
Is het ook zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb net een WII U van een jaartje oud gekocht, met 4 games voor 200 pietermannen.
Super Mario World 3D en Mario Kart 8. 2 WII controllers met motion plus en zo een Gamepad. Ik vind het eigenlijk best een goede deal.
Hij is eigenlijk voor mijn kinderen omdat die nu mijn Xbone verkrachten. Ik ben inmiddels toe aan nijn vierde controller.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het ook zeker.
Aanraders zijn o.a. Lego City, Donkey Kong Tropical Freeze, Pikmin 3 en ZombiU.
Have fun.
nu zelf nog ;pquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:41 schreef Mark het volgende:
Hier ook net een tweedehands Wii U, via V&A
Kinderen zijn in ieder geval dolenthousiast (we hadden al wel de oude Wii)
twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 19:02:07Good things come to those who wait. #MK8 https://t.co/Or6HeeXkOD reageer retweet
https://m.bol.com/nl/p/av(...)-u/9200000039906339/quote:Op zondag 5 juni 2016 10:35 schreef Marrije het volgende:
Ik ben hier niet zo in thuis, vandaar een vraagje.
Mijn zoon wil graag de spellen die hij speelt op de Wii u opnemen en op youtube zetten. Nou dacht ik dat ik laatst de naam van een kabel had gezien waarmee dat kon, maar ik ben de naam vergeten. Als ik me niet vergis een kabel tussen wii u en laptop. Klopt dit en weet iemand hoe die kabel heet?
Ben benieuwd wat voor soort circuits dat zouden worden. Als er weinig meer uitkomt dit jaar zou dat het gat iets opvullen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer DLC?twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 19:02:07Good things come to those who wait. #MK8 https://t.co/Or6HeeXkOD reageer retweet
Oeh die is wel heel mooi, maar wat prijzig voor mij. Wel een gave, dan heb je geen pc meer nodig. Nee, ik zoek echt een kabel.quote:Op zondag 5 juni 2016 10:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
https://m.bol.com/nl/p/av(...)-u/9200000039906339/
Zo iets?
het signaal uitlezen met een computer lijkt mij nogal een opgave.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oeh die is wel heel mooi, maar wat prijzig voor mij. Wel een gave, dan heb je geen pc meer nodig. Nee, ik zoek echt een kabel.
Bedankt voor je moeite!
Waar ik zelf aan moest denken (en ik heb m zelf ook) is de Elgato Gamecapture (www.elgato.com). Zijn paar verschillende versies van, maar het werkt prima. Komt ook meteen software bij om het (enigszins) te kunnen editen. Ik zelf heb de oudere versie, omdat ik ook wel eens opnamen wil maken van mijn oudere consoles, al zit daar ook wel een HDMI-kabel bij. Al is de nieuwere daar beter voor geschikt, als je tenminste in hogere resolutie / hogere framerate wil opnemen.quote:Op zondag 5 juni 2016 10:35 schreef Marrije het volgende:
Ik ben hier niet zo in thuis, vandaar een vraagje.
Mijn zoon wil graag de spellen die hij speelt op de Wii u opnemen en op youtube zetten. Nou dacht ik dat ik laatst de naam van een kabel had gezien waarmee dat kon, maar ik ben de naam vergeten. Als ik me niet vergis een kabel tussen wii u en laptop. Klopt dit en weet iemand hoe die kabel heet?
Dank je!! Dan is tweede hands nog een optie of een wat minder goed merk misschien. Mijn zoon is 8, ik vind het anders nogal een uitgave. Hogere resolutie is geen must wat mij betreft.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:16 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Waar ik zelf aan moest denken (en ik heb m zelf ook) is de Elgato Gamecapture (www.elgato.com). Zijn paar verschillende versies van, maar het werkt prima. Komt ook meteen software bij om het (enigszins) te kunnen editen. Ik zelf heb de oudere versie, omdat ik ook wel eens opnamen wil maken van mijn oudere consoles, al zit daar ook wel een HDMI-kabel bij. Al is de nieuwere daar beter voor geschikt, als je tenminste in hogere resolutie / hogere framerate wil opnemen.
Al ben ik bang dat deze dan ook te prijzig voor je is.. Voor zover ik had gezien, is dit wel het merk wat het meest wordt aangeraden / meest wordt gebruikt door de bekendere gamers op Youtube.
quote:Wii U
• Art Academy: SketchPad (van ¤3,99 voor ¤1,99)
• Child of Light (van ¤14,99 voor ¤7,49)
• Cube Life: Island Survival (van ¤9,99 voor ¤6,99)
• Donkey Kong 64 (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• EarthBound (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• FAST Racing NEO (van ¤14,99 voor ¤12,20)
• F-ZERO (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• Kirby's Adventure (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Little Inferno (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Metroid Prime Trilogy (van ¤19,99 voor ¤9,99)
• Nano Assault Neo (van ¤9,99 voor ¤7,49)
• NES Remix (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• NES Remix 2 (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Super Mario Bros. 3 (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Galaxy 2 (van ¤19,99 voor ¤9,99)
• Super Mario World (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• Super Mario 64 (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Super Metroid (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• The Legend of Zelda: A Link to the Past (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• The Legend of Zelda: Ocarina of Time (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• The Legend of Zelda: The Minish Cap (van ¤6,99 voor ¤3,49)
• Toki Tori (van ¤1,99 voor ¤0,99)
• Trine 2: Director's Cut (van ¤16,99 voor ¤8,49)
Nintendo 3DS
• 3D Classics Kirby's Adventure (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Colors! 3D (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Dillon's Rolling Western (van ¤9,99 voor ¤4,99)
• Fun! Fun! Minigolf TOUCH! (van ¤2,99 voor ¤2,24)
• Gunman Clive (van ¤1,99 voor ¤0,99)
• Kirby's Dream Land (van ¤3,99 voor ¤1,99)
• Pokédex 3D Pro (van ¤14,99 voor ¤7,49)
• Pokémon Link: Battle! (van ¤7,99 voor ¤3,99)
• Pokémon Trading Card Game (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Pullblox (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Shin Megami Tensei IV (van ¤19,99 voor ¤9,99)
• SteamWorld Dig (van ¤8,99 voor ¤4,49)
• Super Mario Bros. (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Bros. 2 (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Bros. 3 (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• Super Mario Land (van ¤3,99 voor ¤1,99)
• Super Mario Land 2: 6 Golden Coins (¤3,99 voor ¤1,99)
• The Legend of Zelda (van ¤4,99 voor ¤2,49)
• The Legend of Zelda: Link's Awakening DX (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• The Legend of Zelda: Oracle of Ages (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• The Legend of Zelda: Oracle of Seasons (van ¤5,99 voor ¤2,99)
• Zen Pinball 3D (van ¤4,99 voor ¤1,99)
ik weer niet of ik geschokt moet zijn of dat ik er een nieuwsbericht van moet makenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf donderdag in de aanbieding. Earthbound voor nog geen 5 euro.
Serieus mensen, als je ooit nog een virtual console game wil kopen, laat het deze zijn.
Overige sales:
https://www.nintendo.co.u(...)ntent=5thanniversary
Ik ga denk ik voor Mario 64. Die heb ik pas één keer uitgespeeld, op Nintendo DS
Ik denk dat het wel nieuwswaardig is dat ik slechts één keer Mario 64 heb uitgespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weer niet of ik geschokt moet zijn of dat ik er een nieuwsbericht van moet maken
het s dat ik mobiel zit....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel nieuwswaardig is dat ik slechts één keer Mario 64 heb uitgespeeld
Ik heb ze er al op gewezenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:46 schreef koei het volgende:
Het meest schokkende is nog wel dat je op de Nintendo 64 nooit Mario hebt uitgespeeld Roy! Als Nintendo dat hoort...
Dude, dat is de beste 3d mario ooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:59 schreef VRIDZ het volgende:
Ik heb sowieso nog nooit Mario 64 uitgespeeld, en eigenlijk ook nog maar amper gespeeld..
Huh kun je al die games gewoon kopen via virtual console en spelen op de WiiU? Bijvoorbeeld Mario Galaxy? In dat geval kan je er een mooi Nintendo catalogus van maken met veel klassiekers.quote:
Ja, dat kanquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh kun je al die games gewoon kopen via virtual console en spelen op de WiiU? Bijvoorbeeld Mario Galaxy? In dat geval kan je er een mooi Nintendo catalogus van maken met veel klassiekers.
Haha ik heb wel een Wii U, maar moet dat ding nog steeds ontdekken
• Donkey Kong 64 (van ¤9,99 voor ¤4,99)quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, dat kanEn zoals je ziet is het nu, mocht je het willen, een goed moment om het te doen
Anders had je de afgelopen drie jaar niets te spelen op WiiUquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:43 schreef CoExist het volgende:
Wel mooi kut.
De helft van die lijst heb ik in de afgelopen 3 jaar al gekocht voor de Wii U en 3DS.
So true!quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anders had je de afgelopen drie jaar niets te spelen op WiiU
Het is het een of het ander bij Nintendo.
Same herequote:Op woensdag 8 juni 2016 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh kun je al die games gewoon kopen via virtual console en spelen op de WiiU? Bijvoorbeeld Mario Galaxy? In dat geval kan je er een mooi Nintendo catalogus van maken met veel klassiekers.
Haha ik heb wel een Wii U, maar moet dat ding nog steeds ontdekken
Gekochte digitale spellen van de wii naar de wii u meenemen kost volgens mij 3 euro, Oid. Mits ze uiteraard op de wii u uitgekomen zijn!quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:56 schreef Funkel het volgende:
En als ik nu bv Mario 64 en Zelda Ocarina of Time koop voor de Wii U, kan ik die dan volgend jaar ook voor de NX kopen? Of mag ik dan weer ¤20,- / ¤10,- aftikken?
Daar is nog niets over bekend.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:56 schreef Funkel het volgende:
En als ik nu bv Mario 64 en Zelda Ocarina of Time koop voor de Wii U, kan ik die dan volgend jaar ook voor de NX kopen? Of mag ik dan weer ¤20,- / ¤10,- aftikken?
- Heb vroeger nooit N64 gehad, dus heb er ook niet echt nostalgische gevoelens bij. (NES en SNES gehad, toen de boel verkocht, en later bij de GameCube weer opnieuw ingestapt)quote:
Alle Wii titels zelfs.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef MaxC het volgende:
Zat te denken om Super Mario Galaxy 2 te halen in de sale, maar die is alleen speelbaar met de Wii-mote en Nunchuk?
Heb alleen de Wii U Gamepad en pro controllers
Edit: Hetzelfde verhaal voor de Metroid Prime Triology?
ZWIEREN EN ZWAAIEN ZUL JE!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef MaxC het volgende:
Zat te denken om Super Mario Galaxy 2 te halen in de sale, maar die is alleen speelbaar met de Wii-mote en Nunchuk?
quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZWIEREN EN ZWAAIEN ZUL JE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik vind dat zo kut,
ook de enige reden dat ik skyward sword bijvoorbeeld niet nog eens opnieuw ga spelen.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Is die nunchuck ook nodig ja? Ik heb namelijk wel de Wii-motes.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef MaxC het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is die nunchuck ook nodig ja? Ik heb namelijk wel de Wii-motes.
quote:
Echt hč. Ik rock Super Mario World 3D.quote:
Als de NX een beetje vet is haal ik er misschien wel eentje. De Wiigeneratie half meegespeeld en de Wii U helemaal overgeslagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hč. Ik rock Super Mario World 3D.
Zeker wel. Mario Kart tegen elkaar. Mario World met elkaar en Wii U party. Ik heb drie controllers dus we kunnen vooruit. Ik vind dit echt een leuke console. Nu ook Super Metroid en Zelda op de virtual console gekocht, zodat ik die in ieder geval altijd digitaal ter beschikking heb. En 200 pietermannen voor een console met een aantal spelletjes is natuurlijk een steal. En gezien de matige aftrek tot nu toe, wordt het misschien wel een klassieker.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als de NX een beetje vet is haal ik er misschien wel eentje. De Wiigeneratie half meegespeeld en de Wii U helemaal overgeslagen.
Speel je ook een beetje met de kinders, of hebben die er niks mee?
Over 15 jaar een echte cult klassieker, die Wii U. Net als de Goddelijke Sega Dreamcastquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker wel. Mario Kart tegen elkaar. Mario World met elkaar en Wii U party. Ik heb drie controllers dus we kunnen vooruit. Ik vind dit echt een leuke console. Nu ook Super Metroid en Zelda op de virtual console gekocht, zodat ik die in ieder geval altijd digitaal ter beschikking heb. En 200 pietermannen voor een console met een aantal spelletjes is natuurlijk een steal. En gezien de matige aftrek tot nu toe, wordt het misschien wel een klassieker.
NeoGeo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Over 15 jaar een echte cult klassieker, die Wii U. Net als de Goddelijke Sega Dreamcast
Dreamcast >> WiiUquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, zet de WiiU niet in zulke floprijtjes.
WiiU heeft meer verkocht dan Dreamcast!
quote:Nintendo stopping by YouTube’s E3 2016 stream on Monday
The large bulk of Nintendo’s E3 plans start on Tuesday. However, there might be something for fans to look forward to on Monday as well.
Sometime between 5:30 PM ET and 6 PM ET (2:30 PM PT and 3 PM PT), Nintendo will be stopping by the official YouTube stream hosted by Geoff Keighley. The schedule notes that “special guests” will be appearing, but doesn’t provide specific information.
YouTube’s E3 streaming page can be found here.
AES = een cult klassieker.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
NeoGeo is toch geen flop? Maken vooral veel arcadekasten.
Mario zou geen megaton zijn. Eerder een megaton als er geen Mario zou zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
MEGATON NX REVEAL MARIO METROID EN F-ZERO!
prima toch? Als het net gedaan gaat zijn als in pokemon. Wil niet actief moeten switchen tussen een minder characterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Aether het volgende:
Male and female Link on Nintendo E3 Lanyards?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1233124
[ afbeelding ]
Dan moet er ook een mannelijke zelda zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
prima toch? Als het net gedaan gaat zijn als in pokemon. Wil niet actief moeten switchen tussen een minder character
Ik dacht het in eerste instantie ook (vooral nadat Linkle werd geďntroduceerd)quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat Link op het paard uit de eerste trailer een vrouw was. Toen werd dat door Nintendo zelf nog afgedaan als onzin.
Nu wordt die art gebruikt op een keycord en is het ineens wel een vrouw?
Die roep om een vrouwelijke Link is ook zo'n onzin. Liever een neger-Link dan!
Waarom mag het geen vrouw zijn? kan ik er ten minste op fappenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat Link op het paard uit de eerste trailer een vrouw was. Toen werd dat door Nintendo zelf nog afgedaan als onzin.
Nu wordt die art gebruikt op een keycord en is het ineens wel een vrouw?
Die roep om een vrouwelijke Link is ook zo'n onzin. Liever een neger-Link dan!
Niet perse. Er is toch bijna nooit romantiek tussen Link en Zelda, dat Link dan perse een man zou moeten zijn zit alleen maar in ons hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dan moet er ook een mannelijke zelda zijn..
Excuuuuuuuse me?!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Niet perse. Er is toch bijna nooit romantiek tussen Link en Zelda, dat Link dan perse een man zou moeten zijn zit alleen maar in ons hoofd.
Je snapt wat ik bedoel. Link en Zelda zijn in de meeste gevallen gewoon vrienden, zouden prima vriendinnen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excuuuuuuuse me?!
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar elke reden om de cartoon aan te halen is een mooiequote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Link en Zelda zijn in de meeste gevallen gewoon vrienden, zouden prima vriendinnen kunnen zijn.
Dat komt nog. Wacht maar tot je het combat systeem gaat begrijpen. Dan zul je je verbazen over hoe lekker het speelt en hoe veel diepgang erin zit.quote:Op maandag 11 april 2016 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
LOL heb geen idee wat er op het scherm gebeurt in Bayonetta. Ik druk wat knoppen in, kleuren schieten over het scherm en voila, een gouden medaille
Ik vind het een prachtige trailer. Art stijl weer richting Wind Wakerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Bananenpap het volgende:
The Legend of Zelda: Breath of The Wild
Het wordt de meest gigantische wereld die Nintendo ooit heeft geproduceerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige trailer. Art stijl weer richting Wind Waker. Het ziet er alleen wat leeg uit, maar hopelijk fixen ze dat
.
Ziet er inderdaad prachtig uit met die ruďnes. Ook die robotspin of wat het ook mag zijn. Die zag je ook liggen op het einde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het wordt de meest gigantische wereld die Nintendo ooit heeft geproduceerd.
Nee komt ook naar de NX.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
wat ik me nou toch wel afvraag is: komt de zelda game óók voor de nintendo NX? of wordt het een wii U game only?
Had ik ook liever gezien, maar met zo'n grote open wereld was het spel er veel lelijker op geworden met realistische graphics.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.
Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Had ik ook liever gezien, maar met zo'n grote open wereld was het spel er veel lelijker op geworden met realistische graphics.
Als je iets realistisch wil, moet je de deur uitlopen. Nintendo heeft altijd al fantasiewerelden gemaakt met dito graphics, en zal dat hopelijk ook altijd blijven doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ja hoor, kijk maar naar skyrim op de 360/ps3.quote:
Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nuquote:
twitter:ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Denk meer aan Twilight princess stijl en stijl van dat filmpje, ipv cell shaded,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende. Ik vond het erg op Assassins Creed lijken waar ook alles klimbaar is en je van waypoint naar waypoint hopt op zoek naar alle collectables.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
Roggel ik wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nutwitter:ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
twilight?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Ik denk dat dit vooral door de opzet van de Treehouse gister is. Op het moment dat je een nieuwe game uitgebreid gaat tonen, maar wel alleen in het startgebied, zonder dat je ook maar enige details vrijgeeft over het verhaal / setting / personages e.d. en ook geen dorpen bezoekt, sidequests doet, dungeons ingaat e.d. dan heb je dat inderdaad wel na een tijdje gezienquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende.
quote:Users are able to go to the very end goal without revealing why Link woke up the way he did and where he did. Whether you want to reveal the storyline and find out why Link woke up, or you want to just go straight to the goal, that's an option totally up to the user.
geen magic bar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziet er goed uit... maar die stamina bar is er weer
realistisch genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die ziet er toch niet realistisch uit?
Als ze Zelda realistisch maken heb je The Witcher met een groene puntmuts. Nee dank je.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Metroidquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:39 schreef Bananenpap het volgende:
Klagen dat een Nintendo titel er niet realistisch uit ziet.
Links krijgen The Legend of Zelda: Skyward Sword gratisquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, een realistische Link
[ afbeelding ]
Muah, ik snap wel wat je bedoelt hoor, vind het zelf ook iets te cellshaded waardoor sommige personages een beetje hun vorm verliezen. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de game awesome wordt en de stijl aansluit bij de game, zoals dat altijd al is geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Metroid
Overigens snap je het niet helemaal, maar ik laat je maar even.
Weinig te beleven? Dan heb je dus niets gezien van de demonstraties bij Nintendo Treehouse. Er zijn honderd mini-dungeons verspreid over het veld.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:24 schreef Twiitch het volgende:
Dat spel wordt een groot Hyrule Field. Op het begin geweldig en overdonderend, veel ruimte om rond te rennen maar relatief weinig te bleven en dus gaat het me op den duur vervelen. God, wat haat ik open world games. Geef mij maar een gestroomlijnde ervaring. Voor het eerst in m'n hele leven niet hyped voor een console Zelda.
zo hey, echte minidungeons?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Weinig te beleven? Dan heb je dus niets gezien van de demonstraties bij Nintendo Treehouse. Er zijn honderd mini-dungeons verspreid over het veld.
wie zegt dat "hogere" dungeons niet uitdagender zijn? of de gebieden waarin ze zich bevinden moeilijkere monsters bevatten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
Als je de streams hebt gevolgd, weet je dat er veel verschillende soorten shrines zijn. Er zijn shrines met puzzles, maar ook bijvoorbeeld met hele sterke monsters en nog meer soorten waar ze nog niets over gezegd hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
zo hey, echte minidungeons?
Dit wordt een feest!!
Dat blijkt ja. Onbegrijpelijk. Ziet er voor mij uit als dé Zelda-game die ik altijd wilde.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Er zijn ook gewoon 'traditionele' dungeons, dus wat dat betreft twee duimpjes
Maar goed, de nieuwe opzet zal niet iedereen aanspreken, niets mis mee toch?
Dit inderdaad.. Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar het verhaal dat er in zit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Onbegrijpelijk. Ziet er voor mij uit als dé Zelda-game die ik altijd wilde.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar het verhaal dat er in zit.
Mensen, komop. Het is ons Shigeru (op zijn Brabants gezegd), die maakt echt geen ruk-game
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:
Great Plateau is de area waarin de Demo van zelda BotW zich afspeelt. Zoals in de gameplay demo's te zien van zowel nintendo treehouse medewerkers als mensen die hun gameplay op youtube hebben gezet, is dat gebied al gigantisch groot (Onder andere een grote sneeuw berg, een hoop water, een bos etc etc)quote:
Is er al bevestigd dat die hele map ook echt helemaal speelbaar gebied vertegenwoordigd? Ik bedoel een heel stuk kan ook gewoon voor de sier erbij zitten, dat is bij genoeg games zo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Great Plateau is de area waarin de Demo van zelda BotW zich afspeelt. Zoals in de gameplay demo's te zien van zowel nintendo treehouse medewerkers als mensen die hun gameplay op youtube hebben gezet, is dat gebied al gigantisch groot (Onder andere een grote sneeuw berg, een hoop water, een bos etc etc)
Nou ja, blijft dat na de 30ste keer nog wel leuk denk ik dan. Hyrule Field had ook mini dungeons, kamer met wat vijanden en dan een schatkistje met wat lullige rupees.Het valt of staat met de afwisseling en beloning, je krijgt alleen steeds een balletje zag ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Weinig te beleven? Dan heb je dus niets gezien van de demonstraties bij Nintendo Treehouse. Er zijn honderd mini-dungeons verspreid over het veld.
Dat is bevestigd. Elke berg die je ziet daar kun je naar toe en beklimmen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is er al bevestigd dat die hele map ook echt helemaal speelbaar gebied vertegenwoordigd? Ik bedoel een heel stuk kan ook gewoon voor de sier erbij zitten, dat is bij genoeg games zo.
is dat ongeveer grote van twilight princes? Of groterquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Great Plateau is de area waarin de Demo van zelda BotW zich afspeelt. Zoals in de gameplay demo's te zien van zowel nintendo treehouse medewerkers als mensen die hun gameplay op youtube hebben gezet, is dat gebied al gigantisch groot (Onder andere een grote sneeuw berg, een hoop water, een bos etc etc)
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat ongeveer grote van twilight princes? Of groter
De demo van vorige jaar was volgens mij alleen het deel van de groene pijl tot het kruis -- een klein deel van de volledige kaart.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.
Dat is dan wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is bevestigd. Elke berg die je ziet daar kun je naar toe en beklimmen.
De mini dungeons die ze laten zien hebben zijn verre van kamertjes met wat monsters en rupees. De mini dungeons, of shrines, zijn "challenges" die je kan voltooien waarvan sommige bestaan uit puzzels (deze kamers doen mij denken aan Portal 1 en 2) en anderen zullen bestaan uit monsters (en meer?) Ik kan me best voorstellen dat je in sommige van deze shrines speciale wapens en/of materialen/ingredienten kan vinden die niet nodig zijn om het spel uit te spelen, maar wel verdomd handig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is er al bevestigd dat die hele map ook echt helemaal speelbaar gebied vertegenwoordigd? Ik bedoel een heel stuk kan ook gewoon voor de sier erbij zitten, dat is bij genoeg games zo.
[..]
Nou ja, blijft dat na de 30ste keer nog wel leuk denk ik dan. Hyrule Field had ook mini dungeons, kamer met wat vijanden en dan een schatkistje met wat lullige rupees.Het valt of staat met de afwisseling en beloning, je krijgt alleen steeds een balletje zag ik.
En hopelijk ook 12x zo volquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |