Anders had je de afgelopen drie jaar niets te spelen op WiiUquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:43 schreef CoExist het volgende:
Wel mooi kut.
De helft van die lijst heb ik in de afgelopen 3 jaar al gekocht voor de Wii U en 3DS.
So true!quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anders had je de afgelopen drie jaar niets te spelen op WiiU
Het is het een of het ander bij Nintendo.
Same herequote:Op woensdag 8 juni 2016 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh kun je al die games gewoon kopen via virtual console en spelen op de WiiU? Bijvoorbeeld Mario Galaxy? In dat geval kan je er een mooi Nintendo catalogus van maken met veel klassiekers.
Haha ik heb wel een Wii U, maar moet dat ding nog steeds ontdekken
Gekochte digitale spellen van de wii naar de wii u meenemen kost volgens mij 3 euro, Oid. Mits ze uiteraard op de wii u uitgekomen zijn!quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:56 schreef Funkel het volgende:
En als ik nu bv Mario 64 en Zelda Ocarina of Time koop voor de Wii U, kan ik die dan volgend jaar ook voor de NX kopen? Of mag ik dan weer ¤20,- / ¤10,- aftikken?
Daar is nog niets over bekend.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:56 schreef Funkel het volgende:
En als ik nu bv Mario 64 en Zelda Ocarina of Time koop voor de Wii U, kan ik die dan volgend jaar ook voor de NX kopen? Of mag ik dan weer ¤20,- / ¤10,- aftikken?
- Heb vroeger nooit N64 gehad, dus heb er ook niet echt nostalgische gevoelens bij. (NES en SNES gehad, toen de boel verkocht, en later bij de GameCube weer opnieuw ingestapt)quote:
Alle Wii titels zelfs.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef MaxC het volgende:
Zat te denken om Super Mario Galaxy 2 te halen in de sale, maar die is alleen speelbaar met de Wii-mote en Nunchuk?
Heb alleen de Wii U Gamepad en pro controllers
Edit: Hetzelfde verhaal voor de Metroid Prime Triology?
ZWIEREN EN ZWAAIEN ZUL JE!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef MaxC het volgende:
Zat te denken om Super Mario Galaxy 2 te halen in de sale, maar die is alleen speelbaar met de Wii-mote en Nunchuk?
Heb alleen de Wii U Gamepad en pro controllers
Edit: Hetzelfde verhaal voor de Metroid Prime Triology?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZWIEREN EN ZWAAIEN ZUL JE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik vind dat zo kut,
ook de enige reden dat ik skyward sword bijvoorbeeld niet nog eens opnieuw ga spelen.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Is die nunchuck ook nodig ja? Ik heb namelijk wel de Wii-motes.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef MaxC het volgende:
Zat te denken om Super Mario Galaxy 2 te halen in de sale, maar die is alleen speelbaar met de Wii-mote en Nunchuk?
Heb alleen de Wii U Gamepad en pro controllers
Edit: Hetzelfde verhaal voor de Metroid Prime Triology?
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is die nunchuck ook nodig ja? Ik heb namelijk wel de Wii-motes.
quote:
Echt hè. Ik rock Super Mario World 3D.quote:
Als de NX een beetje vet is haal ik er misschien wel eentje. De Wiigeneratie half meegespeeld en de Wii U helemaal overgeslagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hè. Ik rock Super Mario World 3D.
Zeker wel. Mario Kart tegen elkaar. Mario World met elkaar en Wii U party. Ik heb drie controllers dus we kunnen vooruit. Ik vind dit echt een leuke console. Nu ook Super Metroid en Zelda op de virtual console gekocht, zodat ik die in ieder geval altijd digitaal ter beschikking heb. En 200 pietermannen voor een console met een aantal spelletjes is natuurlijk een steal. En gezien de matige aftrek tot nu toe, wordt het misschien wel een klassieker.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als de NX een beetje vet is haal ik er misschien wel eentje. De Wiigeneratie half meegespeeld en de Wii U helemaal overgeslagen.
Speel je ook een beetje met de kinders, of hebben die er niks mee?
Over 15 jaar een echte cult klassieker, die Wii U. Net als de Goddelijke Sega Dreamcastquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker wel. Mario Kart tegen elkaar. Mario World met elkaar en Wii U party. Ik heb drie controllers dus we kunnen vooruit. Ik vind dit echt een leuke console. Nu ook Super Metroid en Zelda op de virtual console gekocht, zodat ik die in ieder geval altijd digitaal ter beschikking heb. En 200 pietermannen voor een console met een aantal spelletjes is natuurlijk een steal. En gezien de matige aftrek tot nu toe, wordt het misschien wel een klassieker.
NeoGeo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Over 15 jaar een echte cult klassieker, die Wii U. Net als de Goddelijke Sega Dreamcast
Dreamcast >> WiiUquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, zet de WiiU niet in zulke floprijtjes.
WiiU heeft meer verkocht dan Dreamcast!
quote:Nintendo stopping by YouTube’s E3 2016 stream on Monday
The large bulk of Nintendo’s E3 plans start on Tuesday. However, there might be something for fans to look forward to on Monday as well.
Sometime between 5:30 PM ET and 6 PM ET (2:30 PM PT and 3 PM PT), Nintendo will be stopping by the official YouTube stream hosted by Geoff Keighley. The schedule notes that “special guests” will be appearing, but doesn’t provide specific information.
YouTube’s E3 streaming page can be found here.
AES = een cult klassieker.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
NeoGeo is toch geen flop? Maken vooral veel arcadekasten.
Mario zou geen megaton zijn. Eerder een megaton als er geen Mario zou zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
MEGATON NX REVEAL MARIO METROID EN F-ZERO!
prima toch? Als het net gedaan gaat zijn als in pokemon. Wil niet actief moeten switchen tussen een minder characterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Aether het volgende:
Male and female Link on Nintendo E3 Lanyards?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1233124
[ afbeelding ]
Dan moet er ook een mannelijke zelda zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
prima toch? Als het net gedaan gaat zijn als in pokemon. Wil niet actief moeten switchen tussen een minder character
Ik dacht het in eerste instantie ook (vooral nadat Linkle werd geïntroduceerd)quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat Link op het paard uit de eerste trailer een vrouw was. Toen werd dat door Nintendo zelf nog afgedaan als onzin.
Nu wordt die art gebruikt op een keycord en is het ineens wel een vrouw?
Die roep om een vrouwelijke Link is ook zo'n onzin. Liever een neger-Link dan!
Waarom mag het geen vrouw zijn? kan ik er ten minste op fappenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat Link op het paard uit de eerste trailer een vrouw was. Toen werd dat door Nintendo zelf nog afgedaan als onzin.
Nu wordt die art gebruikt op een keycord en is het ineens wel een vrouw?
Die roep om een vrouwelijke Link is ook zo'n onzin. Liever een neger-Link dan!
Niet perse. Er is toch bijna nooit romantiek tussen Link en Zelda, dat Link dan perse een man zou moeten zijn zit alleen maar in ons hoofd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dan moet er ook een mannelijke zelda zijn..
Excuuuuuuuse me?!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Niet perse. Er is toch bijna nooit romantiek tussen Link en Zelda, dat Link dan perse een man zou moeten zijn zit alleen maar in ons hoofd.
Je snapt wat ik bedoel. Link en Zelda zijn in de meeste gevallen gewoon vrienden, zouden prima vriendinnen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excuuuuuuuse me?!
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar elke reden om de cartoon aan te halen is een mooiequote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Link en Zelda zijn in de meeste gevallen gewoon vrienden, zouden prima vriendinnen kunnen zijn.
Dat komt nog. Wacht maar tot je het combat systeem gaat begrijpen. Dan zul je je verbazen over hoe lekker het speelt en hoe veel diepgang erin zit.quote:Op maandag 11 april 2016 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
LOL heb geen idee wat er op het scherm gebeurt in Bayonetta. Ik druk wat knoppen in, kleuren schieten over het scherm en voila, een gouden medaille
Ik vind het een prachtige trailer. Art stijl weer richting Wind Wakerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Bananenpap het volgende:
The Legend of Zelda: Breath of The Wild
Het wordt de meest gigantische wereld die Nintendo ooit heeft geproduceerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige trailer. Art stijl weer richting Wind Waker. Het ziet er alleen wat leeg uit, maar hopelijk fixen ze dat
.
Ziet er inderdaad prachtig uit met die ruïnes. Ook die robotspin of wat het ook mag zijn. Die zag je ook liggen op het einde.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het wordt de meest gigantische wereld die Nintendo ooit heeft geproduceerd.
Nee komt ook naar de NX.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
wat ik me nou toch wel afvraag is: komt de zelda game óók voor de nintendo NX? of wordt het een wii U game only?
Had ik ook liever gezien, maar met zo'n grote open wereld was het spel er veel lelijker op geworden met realistische graphics.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.
Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Had ik ook liever gezien, maar met zo'n grote open wereld was het spel er veel lelijker op geworden met realistische graphics.
Als je iets realistisch wil, moet je de deur uitlopen. Nintendo heeft altijd al fantasiewerelden gemaakt met dito graphics, en zal dat hopelijk ook altijd blijven doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.
Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.
Ja hoor, kijk maar naar skyrim op de 360/ps3.quote:
Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nuquote:
twitter:ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.
Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.
Denk meer aan Twilight princess stijl en stijl van dat filmpje, ipv cell shaded,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende. Ik vond het erg op Assassins Creed lijken waar ook alles klimbaar is en je van waypoint naar waypoint hopt op zoek naar alle collectables.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
Roggel ik wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nutwitter:ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
twilight?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Ik denk dat dit vooral door de opzet van de Treehouse gister is. Op het moment dat je een nieuwe game uitgebreid gaat tonen, maar wel alleen in het startgebied, zonder dat je ook maar enige details vrijgeeft over het verhaal / setting / personages e.d. en ook geen dorpen bezoekt, sidequests doet, dungeons ingaat e.d. dan heb je dat inderdaad wel na een tijdje gezienquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende.
quote:Users are able to go to the very end goal without revealing why Link woke up the way he did and where he did. Whether you want to reveal the storyline and find out why Link woke up, or you want to just go straight to the goal, that's an option totally up to the user.
geen magic bar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziet er goed uit... maar die stamina bar is er weer
realistisch genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die ziet er toch niet realistisch uit?
Als ze Zelda realistisch maken heb je The Witcher met een groene puntmuts. Nee dank je.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Metroidquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:39 schreef Bananenpap het volgende:
Klagen dat een Nintendo titel er niet realistisch uit ziet.
Links krijgen The Legend of Zelda: Skyward Sword gratisquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, een realistische Link
[ afbeelding ]
Muah, ik snap wel wat je bedoelt hoor, vind het zelf ook iets te cellshaded waardoor sommige personages een beetje hun vorm verliezen. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de game awesome wordt en de stijl aansluit bij de game, zoals dat altijd al is geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Metroid
Overigens snap je het niet helemaal, maar ik laat je maar even.
Weinig te beleven? Dan heb je dus niets gezien van de demonstraties bij Nintendo Treehouse. Er zijn honderd mini-dungeons verspreid over het veld.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:24 schreef Twiitch het volgende:
Dat spel wordt een groot Hyrule Field. Op het begin geweldig en overdonderend, veel ruimte om rond te rennen maar relatief weinig te bleven en dus gaat het me op den duur vervelen. God, wat haat ik open world games. Geef mij maar een gestroomlijnde ervaring. Voor het eerst in m'n hele leven niet hyped voor een console Zelda.
zo hey, echte minidungeons?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Weinig te beleven? Dan heb je dus niets gezien van de demonstraties bij Nintendo Treehouse. Er zijn honderd mini-dungeons verspreid over het veld.
wie zegt dat "hogere" dungeons niet uitdagender zijn? of de gebieden waarin ze zich bevinden moeilijkere monsters bevatten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
Als je de streams hebt gevolgd, weet je dat er veel verschillende soorten shrines zijn. Er zijn shrines met puzzles, maar ook bijvoorbeeld met hele sterke monsters en nog meer soorten waar ze nog niets over gezegd hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
zo hey, echte minidungeons?
Dit wordt een feest!!
Dat blijkt ja. Onbegrijpelijk. Ziet er voor mij uit als dé Zelda-game die ik altijd wilde.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Er zijn ook gewoon 'traditionele' dungeons, dus wat dat betreft twee duimpjes
Maar goed, de nieuwe opzet zal niet iedereen aanspreken, niets mis mee toch?
Dit inderdaad.. Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar het verhaal dat er in zit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:47 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Onbegrijpelijk. Ziet er voor mij uit als dé Zelda-game die ik altijd wilde.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar het verhaal dat er in zit.
Mensen, komop. Het is ons Shigeru (op zijn Brabants gezegd), die maakt echt geen ruk-game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:
Great Plateau is de area waarin de Demo van zelda BotW zich afspeelt. Zoals in de gameplay demo's te zien van zowel nintendo treehouse medewerkers als mensen die hun gameplay op youtube hebben gezet, is dat gebied al gigantisch groot (Onder andere een grote sneeuw berg, een hoop water, een bos etc etc)quote:
Is er al bevestigd dat die hele map ook echt helemaal speelbaar gebied vertegenwoordigd? Ik bedoel een heel stuk kan ook gewoon voor de sier erbij zitten, dat is bij genoeg games zo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Great Plateau is de area waarin de Demo van zelda BotW zich afspeelt. Zoals in de gameplay demo's te zien van zowel nintendo treehouse medewerkers als mensen die hun gameplay op youtube hebben gezet, is dat gebied al gigantisch groot (Onder andere een grote sneeuw berg, een hoop water, een bos etc etc)
Nou ja, blijft dat na de 30ste keer nog wel leuk denk ik dan. Hyrule Field had ook mini dungeons, kamer met wat vijanden en dan een schatkistje met wat lullige rupees.Het valt of staat met de afwisseling en beloning, je krijgt alleen steeds een balletje zag ik.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Weinig te beleven? Dan heb je dus niets gezien van de demonstraties bij Nintendo Treehouse. Er zijn honderd mini-dungeons verspreid over het veld.
Dat is bevestigd. Elke berg die je ziet daar kun je naar toe en beklimmen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is er al bevestigd dat die hele map ook echt helemaal speelbaar gebied vertegenwoordigd? Ik bedoel een heel stuk kan ook gewoon voor de sier erbij zitten, dat is bij genoeg games zo.
is dat ongeveer grote van twilight princes? Of groterquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Great Plateau is de area waarin de Demo van zelda BotW zich afspeelt. Zoals in de gameplay demo's te zien van zowel nintendo treehouse medewerkers als mensen die hun gameplay op youtube hebben gezet, is dat gebied al gigantisch groot (Onder andere een grote sneeuw berg, een hoop water, een bos etc etc)
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat ongeveer grote van twilight princes? Of groter
De demo van vorige jaar was volgens mij alleen het deel van de groene pijl tot het kruis -- een klein deel van de volledige kaart.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.
Dat is dan wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is bevestigd. Elke berg die je ziet daar kun je naar toe en beklimmen.
De mini dungeons die ze laten zien hebben zijn verre van kamertjes met wat monsters en rupees. De mini dungeons, of shrines, zijn "challenges" die je kan voltooien waarvan sommige bestaan uit puzzels (deze kamers doen mij denken aan Portal 1 en 2) en anderen zullen bestaan uit monsters (en meer?) Ik kan me best voorstellen dat je in sommige van deze shrines speciale wapens en/of materialen/ingredienten kan vinden die niet nodig zijn om het spel uit te spelen, maar wel verdomd handig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is er al bevestigd dat die hele map ook echt helemaal speelbaar gebied vertegenwoordigd? Ik bedoel een heel stuk kan ook gewoon voor de sier erbij zitten, dat is bij genoeg games zo.
[..]
Nou ja, blijft dat na de 30ste keer nog wel leuk denk ik dan. Hyrule Field had ook mini dungeons, kamer met wat vijanden en dan een schatkistje met wat lullige rupees.Het valt of staat met de afwisseling en beloning, je krijgt alleen steeds een balletje zag ik.
En hopelijk ook 12x zo volquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De wereld schijnt 12x zo groot als die van TP tr zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |