Idd , mag wel wat brutaler..quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ik vermoed dat het hele brave, makkelijke humor gaat worden.
Gefistfucked.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef gosschalks het volgende:
Die pop van Eva ziet eruit alsof ze de halve crew al over zich heen heeft gehad
Geweldig jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Je hebt ook een Spaanse versie (poppengebeuren) en die hadden een dodelijke Louis van Gaal...
Zijn kop was een stenen muur...
Haha, datzelfde zegt net iemand naast me.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
Mathijs was slecht, stem lijkt meer op Wim t. Schippers.
VPROquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Het testpubliek was zeker SBS6 publiek?
Had mij gevraagd als tekstschrijverquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef gosschalks het volgende:
Jongens hou er maar mee op, dit wordt niets
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Haha, datzelfde zegt net iemand naast me.
'EEN BRABANDER DIE MATTHIJS INSPREEKT !!!!!!!!!'quote:
Ik keek vandaag alleen omdat ik John ongemakkelijk naast wat lelijke poppen wilde zien zittenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef gosschalks het volgende:
Dat ze John een podium geven voor z'n promotiepitches, laat die commerciele zenders dat lekker zelf uitzoeken
Haha, wel knap dat hij dit durfde te verdedigenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik keek vandaag alleen omdat ik John ongemakkelijk naast wat lelijke poppen wilde zien zitten
via via viaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
Waar hebben ze deze pannenkoek eigenlijk ooit uit de sloot opgevist
uitzending zonder te lachenquote:
Heeft hij z'n achternaam naar de nieuwe spelling aangepast?quote:
Ik vermoed dat mijn autospellingchecker dat deedquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Heeft hij z'n achternaam naar de nieuwe spelling aangepast?
Grappigste van die Matthijspop was het moment dat hij Matthijs nadeed met dat vingertje....daar lag ik nou van dubbelquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachen om de matthijspop tijdens peter pannekoek
Dat zou best reëel zijn, zoveelo reclame is er voor gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:14 schreef Simterklaas het volgende:
Verwachtte hij nou een kijkcijferaantal van 500.000?
Is dat ergens terug te kijken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Je hebt ook een Spaanse versie (poppengebeuren) en die hadden een dodelijke Louis van Gaal...
Zijn kop was een stenen muur...
Matthijs zijn stem is waardeloos...
Goede reden om niet naar NPO1 te zappenquote:Op maandag 11 april 2016 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd als het over sport gaat mag Tom Egbers opdraven.
rustigquote:Op maandag 11 april 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik dit kutje van kennen
'Er is te weinig aandacht voor de ruimtevaart.'
'Daarom nu iets over de ruimtevaart....in de lucht.'
We zijn zo blij blij blij met de huppelkutjes aan tafel.![]()
![]()
Dan weet je al dat het fout gaatquote:Op maandag 11 april 2016 19:08 schreef superniger het volgende:
Leuk.
DWDD gaat in Jip en Janneke taal uitleggen wat blockchain is.
uhm nee dan block ik emquote:Op maandag 11 april 2016 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga mijn huisbaas met blokjes betalen, hier 5 euro
Nog meer?quote:Op maandag 11 april 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René zou helemaal gek worden als hij dit zou zien
Al die zgn grote veranderingen waar DWDD aandacht aan besteed hoor je nooit meer wat van.quote:Op maandag 11 april 2016 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Deze man voorspelde een tijd geleden dat kantoren afgeschaft zouden worden en we alleen nog maar in Second Life zakelijke meetings hebben.
Je hoeft haar niet te kennen, Tong. Maar ze werkt voor Vice.quote:Op maandag 11 april 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik dit kutje van kennen
'Er is te weinig aandacht voor de ruimtevaart.'
'Daarom nu iets over de ruimtevaart....in de lucht.'
We zijn zo blij blij blij met de huppelkutjes aan tafel.![]()
![]()
Sparta - Leicesterquote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar Ajax of PSV - Leicester in de CL. Niets mis mee.
Laat gaan joh, is toch heerlijk.quote:Op maandag 11 april 2016 19:19 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen kansloos in de CL, gaan weer tegen degradatie vechten, het is gewoon een andere versie van de Blackburn Rovers.. leuk maar meer niet.
Dat komt vanwege de tafeldame.quote:
Ken je Eric Willaarts ?quote:Op maandag 11 april 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk vind ik Mahrez de sterspeler, Vardy is meer de cultspeler. Die raakt geen knikker meer volgend jaar.
Wilde ik noemen net maar dacht dat bijna niemand 'm meer kon. Vergelijkbaar.quote:
1 jaar goed. Bij Gladbach mislukt. Winschoten geloof ik. WSV ?quote:Op maandag 11 april 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wilde ik noemen net maar dacht dat bijna niemand 'm meer kon. Vergelijkbaar.
Type Björn Vleminckx.quote:Op maandag 11 april 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk vind ik Mahrez de sterspeler, Vardy is meer de cultspeler. Die raakt geen knikker meer volgend jaar.
Zucht.quote:Op maandag 11 april 2016 19:23 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Tottenham Hotspur de PL.
Word een beetje moe van iedereen die nu op de Leicester bandwagon springt.
Ik haat wijven die lachen om niksquote:
Hij is onder de douche geweest. Weer eens wat anders.quote:Op maandag 11 april 2016 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er anders aan Diekstra ? Nieuwe bril ofzo ?
kapselquote:Op maandag 11 april 2016 19:25 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er anders aan Diekstra ? Nieuwe bril ofzo ?
Leicester heeft ook een mooier stadion.quote:Op maandag 11 april 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
De begroting van Leicester is hoger dan die van Ajax
Ik haat lieve lachende vrouwen zonder verstand van voetbal die de ruimte aanbidden.quote:
Vind ik niet.quote:Op maandag 11 april 2016 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leicester heeft ook een mooier stadion.
Veel hoger, alleen de TV gelden per club zijn al hoger dan heel de begroting van Ajax.quote:Op maandag 11 april 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
De begroting van Leicester is hoger dan die van Ajax
Miljardenquote:Op maandag 11 april 2016 19:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veel hoger, alleen de TV gelden per club zijn al hoger dan heel de begroting van Ajax.
Tot ze lacht naar jou en zegt: zeg Tongetje, wat een aanbiddelijk mopperkontje ben je toch.quote:Op maandag 11 april 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat lieve lachende vrouwen zonder verstand van voetbal die de ruimte aanbidden.
Dan krijgt ze een hoekquote:Op maandag 11 april 2016 19:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tot ze lacht naar jou en zegt: zeg Tongetje, wat een aanbiddelijk mopperkontje ben je toch.
Dat ze koppen hakken ?quote:
quote:
Wou het net zeggen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:35 schreef Toby56 het volgende:
Thomas Hampson.
Ik beveel 'zijn' Kindertotenlieder aan (Mahler), met wijlen de heer Bernstein.
Als ze playbacken zijn het sterretjes.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze playbacken zijn het sterretjes.
Wild Horses....Sticky Fingers
Leg eens uitquote:
Ookquote:Op maandag 11 april 2016 19:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Mathijs wist het niet meer.
Ik ben meer van Gimme Shelter.
Die moet niet lullen. Kon met ze op de foto. Wilde ie niet. De snob met z'n derderrangs kutartiesten en bandjes.quote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Derksen kan de drummer er niks meer van
dominee Jesse Jackson is ook niet gek op dat nummerquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef richolio het volgende:
Ik ben gek genoeg nooit gek geweest op Brown Sugar, weet niet precies waarom. Voor de rest vind ik het meestal wel tof
Hell Yeahquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het concert van Altamont wel gezellig ogen, graag bij willen zijn.
Ik heb hun eerste LP met alleen maar coversquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef Toby56 het volgende:
En The Last Time, She's A Rainbow, You Can't Always Get ...
Beste nummers van lang geleden.
Johan hoort liever Danny Veraquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moet niet lullen. Kon met ze op de foto. Wilde ie niet. De snob met z'n derderrangs kutartiesten en bandjes.
quote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die moet niet lullen. Kon met ze op de foto. Wilde ie niet. De snob met z'n derderrangs kutartiesten en bandjes.
Van de Tilburgse Rock n Roll academie. Eock n Roll.quote:
Dat was Cuby. Hier zat Derksen achter op het Wilde paardquote:Op maandag 11 april 2016 19:43 schreef superniger het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door Johan Derksen
Dit.quote:Op maandag 11 april 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Chuck Berry, Little Richard, Jerry lee Lewis is toch de eerste rock-n-roll generatie.. niet die britse coverbandjes :s
Duhquote:
deze manquote:Op maandag 11 april 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Chuck Berry, Little Richard, Jerry lee Lewis is toch de eerste rock-n-roll generatie.. niet die britse coverbandjes :s
Metquote:Op maandag 11 april 2016 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Beste album van ze trouwens, Black & Blue.
Naar bed zonder warme maaltijd. Wie heeft die hoge wijvenstem ?quote:
Goede stem maar je moet 'm er niet bij zien.quote:Op maandag 11 april 2016 19:48 schreef superniger het volgende:
Die zanger heeft vervelende maniertjes.
Zei ik. Joe Cocker. Hij speelt de emotionele zanger. Zaterdag Bob Marleyquote:Op maandag 11 april 2016 19:48 schreef superniger het volgende:
Die zanger heeft vervelende maniertjes.
Die bolle Knolquote:Op maandag 11 april 2016 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar bed zonder warme maaltijd. Wie heeft die hoge wijvenstem ?
Danny Vera lult wel veel in die theatershow van hemquote:Op maandag 11 april 2016 19:49 schreef richolio het volgende:
Danny Vera > The Stones > Tong80 > Corton > Knol > Di-rect
Gimme Shelter is geen album :squote:Op maandag 11 april 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met
Gimme Shlter
Sicky Fingers
Dit lijken de Bee Gees wel
quote:Op maandag 11 april 2016 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meneer van Tongeren is wel op dreef vandaag
edit: Tongerloo
Nou ja, Let It Bleed bedoelde die.quote:
Toen hebben ze zichzelf opnieuw uitgevonden als soort van countryrock band. Wel knap. Het zou ook heel normaal geweest zijn als The Rolling Stones na hun geflopte hippiealbum in de vergetelheid raakten zoals veel van die andere sixties bandjes. Ik denk dat Mick Jagger geniaal is.quote:Op maandag 11 april 2016 19:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, Let It Bleed bedoelde die.
Goed album inderdaad mijnheer, heel goed.
Ja, daar kan je eindeloos over doorfilosoferen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen hebben ze zichzelf opnieuw uitgevonden als soort van countryrock band. Wel knap. Het zou ook heel normaal geweest zijn als The Rolling Stones na hun geflopte hippiealbum in de vergetelheid raakten zoals veel van die andere sixties bandjes. Ik denk dat Mick Jagger geniaal is.
Oh wacht, het was Hannekequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:09 schreef alors het volgende:
Waar was dat fragment van dat verhaal van Gerdi van?
Al die oudjes die nog ouder worden. In de tussentijd krijgen ze allerlei andere kwaaltjes waarvoor ze naar de doktor moeten. Leuk voor de prijs van onze zorgverzekering.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je dan niet godsgruwelijk veel overbevolking als ook kanker wordt uitgebannen?
Ik weet dat ook niet, wie weet dat nou weerquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:24 schreef 2dope het volgende:
Matthijs weet niet eens wat antropomorfisme is
Wel eerlijk dat 'ie het toegeeft, dat wel.
Iedereen met meer dan twee hersencellen, hoop ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet, wie weet dat nou weer
Zwaar overdreven ook weer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedereen met meer dan twee hersencellen, hoop ik.
Misschien vraagt hij het omdat hij denkt dat een significant deel van de kijkers het niet weet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:24 schreef 2dope het volgende:
Olifanten hebben 4 kilo hersenen en weten het ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedereen met meer dan twee hersencellen, hoop ik.
Iedereen slaat dan ook op mensen, niet op andere diersoorten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Olifanten hebben 4 kilo hersenen en weten het ook niet.
Wat is het dan? Even om jou te testen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:24 schreef 2dope het volgende:
Ik denk dat hij dat zelf ook wel wist natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iedereen slaat dan ook op mensen, niet op andere diersoorten.
Ik weet dat niet maar ik heb ook alleen basisschool gedaan en daar leer je het niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook wel wist natuurlijk.
Ik heb hier op Fok in de loop der jaren wel geleerd dat je de menselijke intelligentie nooit moet overschatten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook wel wist natuurlijk.
Het is toch zo'n beetje het vakgebied van die tafelgast. Ik had me zo voorgesteld dat Matthijs zich wel zou inlezen, nog even los van het feit dat antropo- en -morfisme niet echt onbekende termen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet, wie weet dat nou weer
De Waal moet ook lekker in Zomergasten gaan zitten ofzo, niet bij DWDD.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is toch zo'n beetje het vakgebied van die tafelgast. Ik had me zo voorgesteld dat Matthijs zich wel zou inlezen, nog even los van het feit dat antropo- en -morfisme niet echt onbekende termen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |