Dat is Poppers to the people.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is de D66-verkiezingsposter voor 2017 gelekt?
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is de D66-verkiezingsposter voor 2017 gelekt?
Ik kijk liever naar z'n chick.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
Hele avond Ryan Reynolds op NET5, hubba hubba. Het geluid staat niet eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gestemd. Ben gewoon de kroeg in gedoken en hoorde vandaag in de middag pas wat de uitslag was.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Was je gisteren ook het feestje van de democratie aan het vieren?
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar z'n chick.Ik zie waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
De SC is dood sinds het referendum. Alle linksen hier schamen zich dood natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
Kaas heeft een nieuwe usericon die goed bij hem past.
Volgens mij lopen er hier niet zo gek veel uitgesproken voorstanders rond.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
De SC is dood sinds het referendum. Alle linksen hier schamen zich dood natuurlijk.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er hier niet zo gek veel uitgesproken voorstanders rond.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
Kaas heeft een nieuwe usericon die goed bij hem past.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er hier niet zo gek veel uitgesproken voorstanders rond.
Heftig.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kan Robin en Kaas- nu niet meer goed uitelkaar halen door het gelijkende kleurenpatroon.
Maar ik heb dan ook behoorlijk wat slaaptekort.
Wat staat er in de brief?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil eigenlijk een brief op de post doen, maar ik durf niet.
Bijzonder. Wist ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Wisten jullie dat er in Iran ook democratische marxisten zijn?
Was eigenlijk gewoon onderdeel van mijn Robin-act, om Kosmo voor de gek te houden. Jij roept soms ineens zulke dingen.quote:
Vervelend. Eerdaags neem ik ook wel een andere UI sowieso.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kan Robin en Kaas- nu niet meer goed uitelkaar halen door het gelijkende kleurenpatroon.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Wel leuk dat je er geïnteresseerd op reageerde. Je kan prima met jezelf leven.
Ja, ik ken die kerel van je niet zo goed , behalve dat ik weet dat Kaas- hem niet moet, maar hij kijkt wel arrogant de hele tijd naar me.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vervelend. Eerdaags neem ik ook wel een andere UI sowieso.
Nou ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O , dan hoef ik ook niet zo lief te doen.
Robinquote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Kosmebibs, komt wel weer goed.
/Robinmodus
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik zocht serieus op een zoekmachine "democratic marxists Iean" op door Kaas-.
En bril kopen kan misschien ook helpen als enkel nog kleurige vlekken ziet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hahaha ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, ik ken die kerel van je niet zo goed , behalve dat ik weet dat Kaas- hem niet moet, maar hij kijkt wel arrogant de hele tijd naar me.
Ik word dus gewoon gediscrimineerd.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee maar van jij kan het wel hebben.
Wat?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja shit zeg..quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het was wel echt een goede imitatie.
Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen flauw idee hoe die twee plaatjes ook maar enigszins op elkaar lijken.quote:
Misschien is 'ie wel kleurenblind.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen flauw idee hoe die twee plaatjes ook maar enigszins op elkaar lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |