Dat is Poppers to the people.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is de D66-verkiezingsposter voor 2017 gelekt?
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is de D66-verkiezingsposter voor 2017 gelekt?
Ik kijk liever naar z'n chick.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
Hele avond Ryan Reynolds op NET5, hubba hubba. Het geluid staat niet eens aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gestemd. Ben gewoon de kroeg in gedoken en hoorde vandaag in de middag pas wat de uitslag was.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Was je gisteren ook het feestje van de democratie aan het vieren?
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar z'n chick.Ik zie waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
De SC is dood sinds het referendum. Alle linksen hier schamen zich dood natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
Kaas heeft een nieuwe usericon die goed bij hem past.
Volgens mij lopen er hier niet zo gek veel uitgesproken voorstanders rond.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
De SC is dood sinds het referendum. Alle linksen hier schamen zich dood natuurlijk.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er hier niet zo gek veel uitgesproken voorstanders rond.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
Kaas heeft een nieuwe usericon die goed bij hem past.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er hier niet zo gek veel uitgesproken voorstanders rond.
Heftig.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kan Robin en Kaas- nu niet meer goed uitelkaar halen door het gelijkende kleurenpatroon.
Maar ik heb dan ook behoorlijk wat slaaptekort.
Wat staat er in de brief?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil eigenlijk een brief op de post doen, maar ik durf niet.
Bijzonder. Wist ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
Wisten jullie dat er in Iran ook democratische marxisten zijn?
Was eigenlijk gewoon onderdeel van mijn Robin-act, om Kosmo voor de gek te houden. Jij roept soms ineens zulke dingen.quote:
Vervelend. Eerdaags neem ik ook wel een andere UI sowieso.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kan Robin en Kaas- nu niet meer goed uitelkaar halen door het gelijkende kleurenpatroon.
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
Wel leuk dat je er geïnteresseerd op reageerde. Je kan prima met jezelf leven.
Ja, ik ken die kerel van je niet zo goed , behalve dat ik weet dat Kaas- hem niet moet, maar hij kijkt wel arrogant de hele tijd naar me.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vervelend. Eerdaags neem ik ook wel een andere UI sowieso.
Nou ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O , dan hoef ik ook niet zo lief te doen.
Robinquote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Kosmebibs, komt wel weer goed.
/Robinmodus
quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef robin007bond het volgende:
Ik zocht serieus op een zoekmachine "democratic marxists Iean" op door Kaas-.
En bril kopen kan misschien ook helpen als enkel nog kleurige vlekken ziet.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hahaha ja.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, ik ken die kerel van je niet zo goed , behalve dat ik weet dat Kaas- hem niet moet, maar hij kijkt wel arrogant de hele tijd naar me.
Ik word dus gewoon gediscrimineerd.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee maar van jij kan het wel hebben.
Wat?quote:Op donderdag 7 april 2016 22:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja shit zeg..quote:Op donderdag 7 april 2016 22:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het was wel echt een goede imitatie.
Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen flauw idee hoe die twee plaatjes ook maar enigszins op elkaar lijken.quote:
Misschien is 'ie wel kleurenblind.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen flauw idee hoe die twee plaatjes ook maar enigszins op elkaar lijken.
Ik heb vrij. Echt al twee weken, nog een week te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tentamenweek man. Heb je dat niet?
Misschien is Kosmo tijdelijk aan de KosmoLSD.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen flauw idee hoe die twee plaatjes ook maar enigszins op elkaar lijken.
Ohhh dat eerste zal wel flink van invloed zijn. Vandaarrr.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Rode Twilight filter en slaaptekort. Haterz.
Ik weet wel leukere dingen die flink van invloed kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ohhh dat eerste zal wel flink van invloed zijn. Vandaarrr.
Hihi.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef robin007bond het volgende:
Kosmobips. Was ook een goede imitatie.
Rode Twilight filter?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Rode Twilight filter en slaaptekort. Haterz.
Dan gaat die kosmonaut echt ff to the moon.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is Kosmo tijdelijk aan de KosmoLSD.
Dat zou echt gemeen zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Stel dat Robin stiekem bij de BVD zit en alleen maar doet alsof hij zo lief om ons radicaliserende linksgekkies in de gaten te houden.
Dan zou ik wel verdrietig zijn.
Verdient 'ie wel een Oscar.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Stel dat Robin stiekem bij de BVD zit en alleen maar doet alsof hij zo lief om ons radicaliserende linksgekkies in de gaten te houden.
Dan zou ik wel verdrietig zijn.
Dan is iedere bips plots een Kosmo(s)bips.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan gaat die kosmonaut echt ff to the moon.
Volledig mee eens. Als jurist word je elke keer teleurgesteld; nog nooit ging het daadwerkelijk om kaas.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:06 schreef Rezania het volgende:
Casus is zo'n teleurstellend woord hè. Denk je dat iemand kaas gaat zeggen, komt er nog zo'n us achteraan.
Wat te denken van mannen met de naam Cazimir.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:06 schreef Rezania het volgende:
Casus is zo'n teleurstellend woord hè. Denk je dat iemand kaas gaat zeggen, komt er nog zo'n us achteraan.
Die docu?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef robin007bond het volgende:
Heb je die docu gezien Kaas- of Kosmo?
f.lux trouwens. Gewoon wat je scherm s avonds wat roder maakt zodat je slaapcyclus beter is ofzo.quote:
Daarom, geen zin in paranoia.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit soort docu's voeden wel een beetje paranoia.
Wie speelde er?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:12 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net een van de beste concerten uit mijn leven gezien.
Nooit van gehoord. Maar als het maar tof was.quote:
Shadow Puppets?quote:Op donderdag 7 april 2016 23:12 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net een van de beste concerten uit mijn leven gezien.
Twee vrienden van me zijn er ook. Zitten hele tijd te spammen op Snapchat.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar als het maar tof was.
Oooooooooooohquote:Op donderdag 7 april 2016 23:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
f.lux trouwens. Gewoon wat je scherm s avonds wat roder maakt zodat je slaapcyclus beter is ofzo.
Gelegenheidsbandje van Alex Turner (Arctic Monkeys) en Miles Kane (The Rascals). Zijn nu éénmalig samen voor een tour (voor de tweede keer, in 2008 ook al). Ongeveer massahysterie om tickets te bemachtigen maar het was het 100% waard.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar als het maar tof was.
Ja, het was binnen twee minuten uitverkocht begreep ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelegenheidsbandje van Alex Turner (Arctic Monkeys) en Miles Kane (The Rascals). Zijn nu éénmalig samen voor een tour (voor de tweede keer, in 2008 ook al). Ongeveer massahysterie om tickets te bemachtigen maar het was het 100% waard.
Tering, ik zit nog helemaal na te gloeien.
Het was dus alles wat je ervan had verwachtquote:Op donderdag 7 april 2016 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelegenheidsbandje van Alex Turner (Arctic Monkeys) en Miles Kane (The Rascals). Zijn nu éénmalig samen voor een tour (voor de tweede keer, in 2008 ook al). Ongeveer massahysterie om tickets te bemachtigen maar het was het 100% waard.
Tering, ik zit nog helemaal na te gloeien.
Heftig. Maakt het referendum nog nietszeggender dan.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
Net bij het nieuws, blijkbaar zijn er verdragen Oekraïne die al 10 jaar in werking zijn ondanks dat ze nog steeds niet door alle landen zijn geratificeerd. Wtf.
Dat is dan ook geen religie. Gelukkig zag de Duitse regering dat wel in.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:19 schreef Tchock het volgende:
Na de ster op 3: Rambam infiltreert bij Scientology.
Dat is gegarandeerd interessant, die kerk is zó creepy..
Ja, zeggen dat het goed was maakt dit echt de eeuw van de onderschatting.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het was dus alles wat je ervan had verwacht
Ik vind voor anderen bepalen wat wel en niet een religie is heel eng. Begrijp me niet verkeerd, ik wil álle belastingvoordelen afschaffen voor religies, maar het is niet aan de staat om te zeggen wanneer iets wel of niet als religie te classificeren is.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen religie. Gelukkig zag de Duitse regering dat wel in.
Hihihi.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat het goed was maakt dit echt de eeuw van de onderschatting.
Ik vraag me dus af of scientology zou bestaan als religies geen belastingvoordeel zouden genieten, daarom zie ik het niet al religie.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind voor anderen bepalen wat wel en niet een religie is heel eng. Begrijp me niet verkeerd, ik wil álle belastingvoordelen afschaffen voor religies, maar het is niet aan de staat om te zeggen wanneer iets wel of niet als religie te classificeren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |