quote:vet he!
Op dinsdag 26 november 2002 16:58 schreef eGo2k het volgende:
hier heb je d'r eentje:
Onze rector heet Dhr Buijze hè.
Dus ik zat een keer bij wiskunde (Dhr de Klerk, dwaze man, doch fijne gozer) en de verwarming deed het niet. Dus de Klerk gaat zo voelen aan de verwarmingsbuis, en zegt dan: "Buijze? Ik wist het wel dat het aan de leiding lag!"
hoor ik al jaren en ik heb altijd alles gehaald (zonder hiernaar te luisteren )
"op een gegeven moment ga je toch ook niet op de bus staan wachten
" op een gegeven moment ga je toch ook niet eerst een auto kopen en daarna pas je rijbewijs halen"
"Die manier van jou is mischien ook wel goed, ik weet het niet... Maar hij klopt niet met die van mij dus is hij fout!"
Als ik een vrachtwagen was, dan zou ik je dood rijden!
Toen stond ik wel even met m'n mond vol tanden. Er iets tegen doen was ook onmogelijk, aangezien iedereen op school wist dat die man eigenlijk niet helemaal spoorde. De enige reden dat ze hem aanhielden als leraar, was omdat hij een van de beste van Nederland was.
quote:De Witte?
Op dinsdag 26 november 2002 17:09 schreef CosmoKramer het volgende:
Mijn economieleraar heeft ooit tegen mij gezegd:Als ik een vrachtwagen was, dan zou ik je dood rijden!
Toen stond ik wel even met m'n mond vol tanden. Er iets tegen doen was ook onmogelijk, aangezien iedereen op school wist dat die man eigenlijk niet helemaal spoorde. De enige reden dat ze hem aanhielden als leraar, was omdat hij een van de beste van Nederland was.
quote:eentje van mij heeft het over zwartjoekels....
Op dinsdag 26 november 2002 17:10 schreef lizzle het volgende:mijn lerares Nederlands vindt ons parasieten...en die van geschiedenis heeft het over lpf-stemmers als hij praat over jip en janneke volk...
"Ja maar zo zijn we niet getrouwd!" (was ik 8 ofzo, alle kinderen lachen want die dachten dat ik getrouwd was met de juf...)
kut wiskunde ook.
Leraar: Wie heeft het klassenboek?
Klas: Ja die heeft Henk
Leraar: Oh, dan hoef ik hem niet
lerares verteld tegen de nieuwe 1ejaars klas:
"je moet wel altijd komen. als je twee keer niet komt kun je het eigenlijk wel vergeten."
de klas kijkt lichtelijk verschrikt de lerares aan. dus ik zeg "nou... dat valt best wel mee, kan ik uit ervaring zeggen." het flapte er ook zo uit
de lerares keek me best boos aan, maar de klas scheen het wel te kunnen waarderen
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:59 schreef MasterDisaster het volgende:
m'n vader een keer "Val toch dood man!"
Volgende dag: Leraar was dood
Nog een paar mooie:
'Er dreeg een Duitse inval'
'Veel van die boeken waren in het Latijns geschreven'
Dat is een van de vele domme uitspraken van mijn leraar economie die een beetje raar is maar wel onwijs grappig ( heeft alleen zelf niet door )
En een hele bekende die ik al zo vaak gehoord heb:
"Ik heb mijn diploma al, JULLIE NOG NIET!!!"
"Een koe is mannelijk, behalve als het een vrouwtje is"
Op een dat scheen de zon nogal fel het lokaal in. Loopt een klasgenoot van me dat lokaal binnen en zegt: "Ik zie geen flikker!"
Gaat de homofiele leraar Frans die zich in dat lokaal bevond bij hem staan en zegt: "Je ziet mij toch!"
Ik: Juffrouw, internet doet het niet. (5 jaar geleden)
Juffrouw informatikunde: Ga je maar melden!
Ik: Nee
Systeembeheerder: Sorry mevrouw, maar de internetverbinding doet het niet.
Juffrouw informatikunde:
quote:AAAHHHH!!!
Op zondag 1 december 2002 22:39 schreef Douchekop het volgende:
Leerlingen: Wat hebben wij nou aan frans meneer?
Leraar frans (v.d. Ven): Helemaal niks.
--> dat is de strafmiddag
en nog een hele riedel leuke..
zoek er wel eens een paar op
ik zeg deze zin maar 1x: blablalblabla
ik herhaal: blablablablablabla
daar hebben wij later van gemaakt
ik zeg deze zin maar 1x, ik herhaal, ik zeg deze zin maar 1x
Heel zenuwachtig begon hij te spreken over de geslachtsgemeenschap en verklaarde toen: "ik zal het wel even voordoen op het bord"
quote:jij zat toevallig toch niet op het buys ballot college in Goes he?
Op dinsdag 26 november 2002 17:07 schreef 2Mini het volgende:
Mijn leeraar van M&O zegt altijd: Stoedie!
Leraar Bio gilt omdat de klas hartstikke druk is: ''Zijn jullie nou helemaal van de ratten besnuffeld!"
Ik lette trouwens noooooit op bij Bio, 1x dacht ik: Kom doe es gek,en let es op. Ik ging (quasi) geinteresseerd met me hoofd op me armen liggen lusteren naar de leraar, wat zegt ie? : Jah,mevrouwtje daar achterin die half ligt te slapen,ga er maar uit en schrijf hoofdstuk .... maar over"
Mijn reactie: "WTF??? Ik let es op voor de verandering,ga je me straf geven!
quote:natuurkunde leraar?
Op dinsdag 26 november 2002 17:34 schreef Eddy_Albena het volgende:
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Denk je dat je gelijk hebt, dan treed automatisch regel 1 in werking.
en ik kan mij nog herinneren, wanneer het rumoerig was in de klas:
'De gemiddelde lulcoefficient is aan het toenemen'.
Leraar Natuurkunde (rumoerig):
"Wat een jodenkermis"
"Als je geen aardrijkskunde in je pakket hebt, ben je emotioneel gestoord"
leraar tegen oud-leerling: "Hee ik zag jou gisteren nog op het station. Sta je tegenwoordig daar te dealen?"
leraar: "Mijn vriendjes wilden vroeger altijd brandweerman worden. En ik pyromaan."
(er looopt een leraar langs met een paars tasje, een beetje een dandy)"Kijk jongens daar gaat meneer de deugd, die koopt zijn kleren bij Miss Etam!"
Mevrouw van der Hee(mijn mentor normaal nooit zo grappig): "ik kwam meneer van Woudenberg tegen vandaag en die was me toch sjachrijnig! dus ik zeg tegn em: Floris moet je ongesteld worden ofzo?.. kon hij niet ehct waarderen geloof ik"(meneer van woudenberg werd niet voor niets de "studie-ruimte gestapo" genoemd )
Deheer Bouma(ex-commando en economie leraar) aan het begin van elke les als hijd e basenten doornam:
"degenen die er nu niet zijn begaan een grote fout want die halen het nooit...(idd hij had geen grote absentie in zijn klas, na 1 les wist iedreen gewoon dat hij gelijk had)
"dan gaan we nu het huiswerk bespreken.. het antwoord op vraag 1, ik dicteer:...."
hij wit dat geen hond het huiswerk deed en nam niet meer de moeite ons lastig te vallen over die vragen.. al gaf he wel antwoord als je een beurt kreeg zei hij meestal zoiets asl: "niet helemaal, ik dicteer het goede antwoord"of: "prima, ik herhaal..."--hij dicteerde dus alitjd de antwoorden.. en de aantejeningen....
mijn leraar latijn na elk ontzettend fout antwoord: "Daar zit wat goeds in..."(ergens...)
en: "als je niet weet welk jaartal het is zet dan neer "ind e tijd van keizer Augustus" dan heb je de meetse kands om het geod te hebben.."
Dan was de andere leraar beter: wat een kutbal.
quote:Good Guess
Op zondag 1 december 2002 22:44 schreef syndr0me het volgende:[..]
AAAHHHH!!!
ZWIJSEN!!!
Is het jou ook al opgevallen!
Natuurkunde leraar... fijne kerel
Wij hadden ooit 3 leerlingen die Rick heten in de klas:
"Rik, eruit!"
"Welke Rik ?"
"Dat kan me niet schelen, als er maar een Rik uit gaat."
(Alledrie staan op)
"..en vergeet je niet bij de rector te melden als je het lokaal verlaat"
(Alledrie gaan weer zitten)
(typefoutje ge-edit)
Ja, en deze atomen trekken elkaar af....
hehe, dat was wel ff lachen en die kerel liep aardig rood aan.
mijn natuurkunde leraar van het gymnasium:
"dat was de makkelijke manier... maar die moeten jullie vergeten...
dit is nl de moeilijke manier en die moeten julle kennen"
kijkt naar TL buis : ja philips dacht ik al, PSV is ook al ruk.
'Wake up and make love with me '
Zegt een lerares zo tegen mij:
"Bent u niet de vader van één van mijn kinderen?"
Wat was ik boos op dat mens, zeg.....
''Is het erg als ik door jullie heen praat !!''
laaache
quote:Haha, die kerel is een jaar lang mijn mentor geweest!
Op dinsdag 26 november 2002 17:10 schreef DoubleJ het volgende:
leraar tegen 5 HAVO
"Ik ben meneer Pelgrom en ik wil dat jullie netjes schrijven!"
Het Assink in Haaksbergen toch?
"Je schrijft 15 bladzijden over van dat-en-dat-boek, morgen inleveren !"
- 5 minuten later -
"Vooruit, ik maak er 10 bladzijden van"
- Weer 5 minuten later -
"Ok, als je 5 bladzijden overschrijft is het goed. Maar wel morgen inleveren."
- Aan het einde van de les -
Nou, voor deze ene keer vervalt je straf, maar de volgende keer ben je wel de pineut.
En zo ging dat dus steeds bij elke "straf" die hij had opgelegd.
Was in de 4de, kzit nu in de 6de, zelfde school, altijd overgegaan
andere leraar nu
Verder begon de docent geschiedenis de les standaard met: "Jongens! En meisjes ook..."
quote:Dat doet me weer denken aan m'n aardrijkskunde leraar
Op zondag 29 december 2002 23:59 schreef Fence het volgende:
"Je schrijft 15 bladzijden over van dat-en-dat-boek, morgen inleveren !"
Wat een geweldige vent was dat (een tiran in de eerste 2 jaar. Daarna heeft ie je getemt en is ie aardiger)
Merde, c'est ne pas drôle!
Met dit weer kan ik me niet concentreren. Ohlala. De fransen weten hoe ze met het weer om moeten gaan!"
quote:Hmm misschien heb je dan wel tekenen gehad van mn moeder
Op dinsdag 26 november 2002 17:05 schreef Punica het volgende:
hmm, op mijn oude school (Han fortmann college) had je altijd in de schoolkrant lerarenuitspraken, die waren echt geweldig (en echt gezegt), helaas kan ik die nu niet bedenken.
Wiskundeleraar die mij er uit stuurde: Ga maar op de stoep zitten
Wiskundeleraren:
Grote geleerdheid drijft mij tot waanzin.
Van mijn vrouw mag ik de baas zijn thuis.
Er schuilt in mij geen greintje kwaad.
De rekenmachine weet alles!
Scheikundeleraar:
Ja maar jongens als ik dit nou ga aftrekken wat zie ik dan?
Jongens als jullie nu allemaal met jullie badmuts in het zwembad springen noemen we dat oplossen. En als jullie dan jullie badmuts verliezen is het ioniseren.
Als er =-tekens staan mag ik bijna alles in m'n leven.
Deze keer lieg ik niet.
Dit is een verzadigde damp. Hij is vol, net als Nederland.
Ik kan nu gelegaliseerd vaag zijn
Leren: de intellectuele vaardigheden verbeteren
DU kun je schrijven als I*R en dan krijg je een formule, I2*R, die inzichtelijk niks voorstelt, maar die numeriek wel lekker ligt.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
Docent Engels: Bij gebrek aan privéleven leef ik mee met de succesmomenten van mijn leerlingen.
Docent KCV: Alle woorden op -or zijn beroepsdefinitief of maniakaal en daarom heet mijn zoontje geen Victor.
Als je denkt ik heb het gewoon tyfusdruk... oh dat mag ik helemaal niet zeggen.
Docent economie: Moet de meester in toorn ontsteken!
Docent Nederlands: Een groep Turkse meisjes staat in het Turks te praten. Zegt Slaghek: Wel Nederlands praten he! Even later zegt één van die meisjes: Shit! Zegt Slaghek: Eindelijk iemand die Nederlands praat!
Docent aardrijkskunde:
We zitten hier niet op het Agron bij de afdeling "vee"!!!
Docent op de vraag of hij zich aftrekt: Dat doet toch iedereen!
Homofiele docent over zijn studie Latijn: Op het laatst bleef ik over in een klas met 4 knullen, die kende ik dus van binnen en buiten. *gelach* Oh dat moet je niet verkeerd opvatten! Alhoewel bij sommige was dat ook wel zo...
Het songfestival is het WK voor nichten
Docent Engels: Af en toe ben ik blij dat mijn hoofd vastzit
(tijdens de bespreking van The Chosen) Je bent Jood, dus je lijdt
Janze Leren: de intellectuele vaardigheden verbeteren
Otten tegen een leerling Je moet niet altijd je gedachten hardop ventileren, dat is niet altijd de moeite waard.
Goossen Leerlingen kunnen niet lezen. Dat is geen belediging van de leerling, dat is alleen de vaststelling van een feit.
Otten (nadat een leerling een fout in het nakijken heeft ontdekt) Ja ja, ik zal er straks wel even naar kijken..... met een half oog.
Goossen Je weet wat Harakiri is, hè? Dat is zo'n zwaard waar je je dan instort met je onderbuik en dat dan je darmen over je schoenen lopen.
Van Leeuwen Er heerst een claimcultuur in deze klas!!! Jullie nemen alleen maar, jullie geven niks.
Plate Jullie gedragen je als kinderen. Dat zijn jullie niet, maar zo gedragen jullie je wel.
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 21:58 schreef Erase het volgende:
Leraar Nederlands: "Als je je mond niet houdt, kun je je knieschijven in het bos gaan zoeken!"
"Ik zit graag op een harde" (hij bedoelde een stoel, kwamen we de volgende dag achter"
Leraar: En waar ga jij heen met vakantie?
Leerling: Ik ga naar Italie
Leraar: Ga je Neuken!!!???
(de leerling is een meisje)
Leerlinge: giebelgiebel 'meneer u heeft veel borsthaar'
Docent: 'ja en wat je ziet is nog niet alles'
hij heeft de rest van de les ipv van met 1 knoopje met 2 knoopjes open rond gelopen... niet schokkend wel geestig.... en de dames bleven zich erover verbazen. Zelfs nog meen ik eens een discussie gehad of ie dat niet wegmoest scheren/harsen/amputeren whatever....
Hele klas was 2 lessen niet geweest
Dus de volgende les schrijft een hoop getalletjes op
Niemand snapt er wat van
Vraagt er 1 wat staat daar nou meneer
-Dat is het aantal kilometer die ik voor nix naar school ben gereden ,en daaronder staat hoeveel benzine geld dat me heeft gekost
Natuurkunde leraar:
"Mensen, kunnen we nu ff de natuurkunde bedrijven, ja?"
"Ik ben altijd heel erg argwanend, als ze zeggen kijk naar links, kijk ik naar rechts!"
"Ik heb mijn vrouw opdracht gege....uh... ik heb mijn vrouw gevraagd of ze..."
Bij een proefje waarin hij een of andere natuurkundig toelaatbaar pistooltje op een blokje hout zette en er vervolgens een kogeltje in schoot (weet niet precies meer waarvoor).
Ik: "Zit ie (de kogel) erin?"
Leraar: "Ja, dacht je dat ik van deze afstand mis zou schieten?"
zegt ie: jullie mogen je er niet meer mee bemoeien, het enige wat jullie kunnen is stilzitten, mooi zijn en domme antwoorden geven. ga maar lekker door met stilzitten en mooi zijn, dat bevalt me wel, maar houd ALSJEBLIEFT op met foute antwoorden geven ik irriteer me dood.
loll
Andere leraar : Ok we sluiten een deal, jullie maken je huiswerk en ik ga even in de opening een sigaretje roken.. of willen jullie toevallig even weg?? ohh roken?? ok hoi heh
aardige lui bij mij op school
over de echte 'uitspraken' moek nog ff nadenken, slecht geheugen
Zijn favoriete proefwerk-vragen gingen voornamelijk over de snelheid berekenen die een smurfje zou hebben op het moment dat hij de grond zou raken na door een boze docent uit het raam van de x-de verdieping gegooid te zijn.
Hij had bij ons een keer vraag over een piloot van een Boeing 747 die tijdens het opstijgen erachter kwam dat ie zijn boterhammetjes vergeten was! Of wij konden uitrekenen of ie nog tijd om te remmen...
maar zoiets stoms staat ook in al die cursusboeken
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 07:49 schreef Leshy het volgende:
Natuurkunde-docent: "Je bent andermaal geen homofiel aan het exporteren." (eg, je voert weer eens geen flikker uit.)
"Als je van nietsdoen in het eerste trimester naar hard werken in het derde trimester wilt, zul je toch eenparig moeten versnellen."Zijn favoriete proefwerk-vragen gingen voornamelijk over de snelheid berekenen die een smurfje zou hebben op het moment dat hij de grond zou raken na door een boze docent uit het raam van de x-de verdieping gegooid te zijn.
Leraar lichamelijke opvoeding over vmbo-ers tegen ons (vwo-ers): Ach ja, als je geen verstand hebt kun je het ook niet gebruiken
Leraar lichamelijke opvoeding loopt fluitend en zingend door de gymzaal: teletubbies, teletubbies, tinky winky, lala, bipsi, po, teletubbies.....
Leraar techniek: als je ziet dat iemand z`n hand in de boormachine heeft dan moet je op de rode knop drukken, behalve bij maikel, want z`n kop staat me niet aan
Overigens kon hij dit ook in het latijn, grieks, arabisch en weetikveel wat nog meer talen zeggen.
zei m'n geflipte godsdienstleraar laatst :S
quote:dan zijn ze bijna allemaal
Op vrijdag 7 maart 2003 00:11 schreef PLAE@ het volgende:m'n geflipte godsdienstleraar
Een mens is per defnitie mannelijk: De Mens. Tenzij het een vrouwelijk exemplaar betreft, dan is een mens onzijdig: Het Mens.
quote:Zal hij ff balen dat elk mens in aanleg vrouwelijk is!
Op vrijdag 7 maart 2003 04:13 schreef Thrawn het volgende:
Leraar bio:Een mens is per defnitie mannelijk: De Mens. Tenzij het een vrouwelijk exemplaar betreft, dan is een mens onzijdig: Het Mens.
Meisje gooit vanaf 3 meter afstand een pakje drinken in de prullebak. Wiskundeleraar: "Wedden voor 10 euro dat dat je niet nog een keer lukt ?"
Meisje: "Okee." en gooit pakje drinken van drie meter in de prullebak.
Wiskundeleraar: "Hm." en geeft meisje 10 euro.
Ook leuk: bij de wiskundeleraar met het gehoorapparaat zachtjes tussen je tanden fluiten zodat z'n gehoorapparaat ging piepen
quote:
3) wat heb jij coole kousen aan
"Een mens zonder trauma is geen mens."
naar aanleiding van een opmerking mijnerzijds.
'Ferhat, nog één keer en ik trek je visum in !'
Een klasgenoot maakt een niet zo snuggere opmerking. De jongen naast hem vraagt: "Mijnheer, mag ik hem slaan?"
Antwoord de leraar: "Als 't maar HARD is!"
Zelfde leraar wil op woensdag middag, het 7e uur het oplossen van vergelijkingen laten zien door balansen te tekenen (links en rechts hetzelfde optellen of aftrekken; de balans blijft in balans).
Als iedereen in het lokaal zit en z'n spullen pakt doet hij zijn eerste poging. Halverwege merkt hij dat de tekening niet klopt.
Hij veegt alles uit en doet een tweede poging. Hij maakt weer dezelfde fout en dus klopt de tekening weer niet.
Hierop mompelt hij chagerijnig, maar duidelijk hoorbaar: "He, ik kan vandaag niet tekenen! Ga maar naar huis!" en iedereen gaat stomverbaasd 3 kwartier voor tijd lekker naar huis!
Jongens, dat is toch het toppunt van genot?
Aftrekken totdat je er een breuk aan over houd?
"Ja dat jij nou de hele dag onder de brug ligt met je spuitje in je poot blowtje in je mond ken ik niets aan doen!"
Leerling van Turkse afkomst: "Ik heb hier ook een zusje op school"
Leerling: "Hoe ziet ze eruit dan?"
Leraar wiskunde: "Ze heeft zeker een snor..."
Leerling: "Ha, dat zetten we in de schoolkrant"
Leraar: "Doe maar niet, straks krijg ik zijn hele familie achter me aan"
quote:Waar hebben we die eerder gehoord
Op donderdag 6 maart 2003 17:04 schreef daanharmsen het volgende:Leraar techniek: als je ziet dat iemand z`n hand in de boormachine heeft dan moet je op de rode knop drukken, behalve bij maikel, want z`n kop staat me niet aan
quote:die leraar is een nieuwe leraar op e6, die zul jij dus wel niet kennen
Op maandag 19 mei 2003 21:20 schreef Fatality het volgende:[..]
Waar hebben we die eerder gehoord
quote:Ik kan het wel van 10 meter, ringloos.. geeft ie daar 100 euro voor?
Op zaterdag 8 maart 2003 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kale Nederlandsleraar: "De tijd waarin de boeken van Van der Heijden spelen spreekt me aan, omdat ik in de jaren 60/70 ook zelf in Nijmegen gestudeerd heb."
Jongen: "Ja, al die lange haren he."
Meisje gooit vanaf 3 meter afstand een pakje drinken in de prullebak. Wiskundeleraar: "Wedden voor 10 euro dat dat je niet nog een keer lukt ?"
Meisje: "Okee." en gooit pakje drinken van drie meter in de prullebak.
Wiskundeleraar: "Hm." en geeft meisje 10 euro.
quote:Ja, je red het niet Bren, kap er mee!
Op dinsdag 26 november 2002 16:37 schreef Jorn_Z het volgende:
nou hebben jullie hier voorbeelden van![]()
ROT OP!
Heb het dus gewoon gehaald. Heb overigens nooit geloofd wat anderen over mij zeiden en dachten, behalve in mezelf, because I rule, nobody else can, nobody else does!
quote:Gaan ze met z'n allen dan de uitspraken bespreken?
Op maandag 19 mei 2003 21:59 schreef daanharmsen het volgende:[..]
die leraar is een nieuwe leraar op e6, die zul jij dus wel niet kennen
"Huh? Dat zegt de boer tegen de koe als ie z'n vrouw gaat melken."
"Als jullie mij willen omkopen, hebben jullie minstens het dubbele van mijn maandsalaris nodig. Dat bedraagt dus zo ongeveer een tientje."
* Docent praat door proefwerk heen *
Leerling: "Meneer, kunt u even stil zijn?"
Docent: "Jullie praten toch zeker ook door mijn les heen?"
Leerling: "Sssst! Zo kunnen we niet werken."
Docent: "Ik wou net een lezing gaan geven over mijn favoriete aardappelgerecht."
"Het is bijna tijd, dus Emile begint een wanhopig spiekoffensief."
"Ok jongens, allemaal boeken in de tas, en de spiekbriefjes zo dat ik ze niet zie."
"Je gaat toch niet met boeken gooien, dwaas. Als je dat nog een keer doet, schiet ik je dood."
"Dit noemen ze het Z-uur. Ik wil dan ook een uur lang niets horen dan zzzzzz, het zoemen van jullie hersentjes."
"Dus die andere consul was daar bezig wat perziken door te bijten en wat bananenplanten uit de grond te trekken. Hm, akkers verwoesten, leuk werkje lijkt me dat!"
quote:Die techniekleraar van ons is wel cool, hij is net nieuw, want onze oude leraar is geemigreerd. Hij werkt 2 dagen bij ons op school en 3 dagen bij een metaalbedrijf.
Op zaterdag 24 mei 2003 17:18 schreef Fatality het volgende:[..]
Gaan ze met z'n allen dan de uitspraken bespreken?
Mijn sukkeltechniekleraar uit de 1ste zei dat ook + vele andere niet grappige opmerkingen....
Als je bij hem je huiswerk niet maakt dan moet je een mars of twix ofzo in de pot doen. Als je een 10 haalt voor je proefwerk mag je de pot hebben
quote:haha
Op zondag 25 mei 2003 10:45 schreef daanharmsen het volgende:
Als je bij hem je huiswerk niet maakt dan moet je een mars of twix ofzo in de pot doen. Als je een 10 haalt voor je proefwerk mag je de pot hebben
quote:TOF! dat is pas een techniekleraar.
Op zondag 25 mei 2003 10:45 schreef daanharmsen het volgende:[..]
Die techniekleraar van ons is wel cool, hij is net nieuw, want onze oude leraar is geemigreerd. Hij werkt 2 dagen bij ons op school en 3 dagen bij een metaalbedrijf.
quote:wel bij onze, vorig proefwerk van de 31 een tien
Op zondag 25 mei 2003 18:56 schreef Fatality het volgende:[..]
TOF! dat is pas een techniekleraar.
Maar met techniek zal dan wel veel ruzie zijn over het verdelen van die pot, een 10 halen is niet zo moeilijk daar.
"Vite, vite, vite!" (overactieve docente Frans )
En wij hebben ooit een lerares engels gehad die we telkens als ze "Is that clear?" vroeg aan moesten vullen met "Clear as crystal"
quote:wat zal dat toch lekker smaken als je pas aan het eind van het jaar een 10 haalt
Op zondag 25 mei 2003 10:45 schreef daanharmsen het volgende:
[..]Die techniekleraar van ons is wel cool, hij is net nieuw, want onze oude leraar is geemigreerd. Hij werkt 2 dagen bij ons op school en 3 dagen bij een metaalbedrijf.
Ook bij diezelfde leraar ging het over vulkanen
"en als ie uitbarst dan spuit alles eruit"
Leerling: Mag ik een blaadje?
Leraar: Midden in de winter zeker?
Leraar stuurt leerling eruit
Leraar: daar is de deur!
Leerling: hier is mijn reet
vervolgens mag de leerling blijven
Leraar leest cijfers op: 6,6,6,6,6,7,6,6,6... Als je zou slissen zou je nu compleet uitgedroogd zijn.
Leerling: Wat is de laatste regel van het communistich manifest van Karl Marx?
Leraar: Zo, en dan nu een bavaria.
Ak leraar: Nou zeg je hebt een 7als eind cijfer kon je daar nou ook geen 8 van maken...
EIKEL en in het begin van het jaar zeggen JE KAN HET NIET JE KAN HET NIET JE BENT TE DOM VOOR DE HAVO~
en dan nu met 3 x 8, 2 x 7 en een 6 geslaagd te zijn....pffff
En me wis leraar half uur nadat ik huilend het wiskunde mondeling examen uit kwam: WAT ZAT JE NOU MUTS ZIT JE ONS BEETJE VOOR DE GEK TE HOUDEN JE HEB EEN 7 VOOR JE MONDELING
toch vond ik het toch niet zo erg om muts genoemd te worden
Vraagt de leraar opeens aan een leerling: Wat zit je toch om je heen te kijken?
Leerling: Ik weet het antwoord op een vraag niet.
Leraar: Dan vraag je dat toch gewoon.
Leerling stelt vraag.
Leraar: Dat weet ik ook niet. <Hardop>: Weet iemand anders het antwoord op deze vraag!
Andere leerling geeft antwoord
Leraar: Nou, is dat zo moeilijk!
quote:sinds wanneer bestaan er mondelinge examens wiskunde
En me wis leraar half uur nadat ik huilend het wiskunde mondeling examen uit kwam: WAT ZAT JE NOU MUTS ZIT JE ONS BEETJE VOOR DE GEK TE HOUDEN JE HEB EEN 7 VOOR JE MONDELING
daar heb ik echt nog nooit van gehoord
"Je behandelt me als een huisvrouw!"
Vraag me toch af hoe hij huisvrouwen behandelt...
quote:Dat bestaat wel degelijk; het wordt alleen nauwelijks toegepast.
Op donderdag 3 juli 2003 14:34 schreef Sylvana het volgende:[..]
sinds wanneer bestaan er mondelinge examens wiskunde
als ik er niet zat had u geen werk
quote:Ik heb een zwaar vermoeden dat we dezelfde docent hebben gehad. Toevallig ene M. Mennema op een klein Schidams schooltje?
Op zondag 25 mei 2003 02:58 schreef Leshy het volgende:
Enkele uitspraken van mijn oud-docent Latijn:"Als jullie mij willen omkopen, hebben jullie minstens het dubbele van mijn maandsalaris nodig. Dat bedraagt dus zo ongeveer een tientje."
* Docent praat door proefwerk heen *
Leerling: "Meneer, kunt u even stil zijn?"
Docent: "Jullie praten toch zeker ook door mijn les heen?"
Leerling: "Sssst! Zo kunnen we niet werken."
Docent: "Ik wou net een lezing gaan geven over mijn favoriete aardappelgerecht.""Het is bijna tijd, dus Emile begint een wanhopig spiekoffensief."
"Ok jongens, allemaal boeken in de tas, en de spiekbriefjes zo dat ik ze niet zie."
"Je gaat toch niet met boeken gooien, dwaas. Als je dat nog een keer doet, schiet ik je dood."
"Dit noemen ze het Z-uur. Ik wil dan ook een uur lang niets horen dan zzzzzz, het zoemen van jullie hersentjes."
"Dus die andere consul was daar bezig wat perziken door te bijten en wat bananenplanten uit de grond te trekken. Hm, akkers verwoesten, leuk werkje lijkt me dat!"
Het sprak ook altijd in de derde persoon over zichzelf "De meneer vindt het niet leuk dat jullie door mijn les heenpraten'
quote:De enige echte
Op donderdag 3 juli 2003 16:14 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb een zwaar vermoeden dat we dezelfde docent hebben gehad. Toevallig ene M. Mennema op een klein Schidams schooltje?
quote:mijn lerares Engels zei eens: Open your books, unit sex, uuhh, six
Op donderdag 3 juli 2003 16:24 schreef safarikanarie het volgende:
mn lerares biologie schreef ooit 'orgasme' op terwijl ze organisme bedoelde
zegt ze zo: ja, sorry ik was al met me gedachten bij vanavond
quote:lol "do your best"
Op donderdag 3 juli 2003 16:51 schreef Sylvana het volgende:[..]
mijn lerares Engels zei eens: Open your books, unit sex, uuhh, six
zegt ze zo: ja, sorry ik was al met me gedachten bij vanavond
"De deur is dicht, dus je mond is ook dicht."
[Dit bericht is gewijzigd door Premium op 03-07-2003 19:49]
quote:sinds begin van examens.....dat heet staatsexamens...en vroeger waren er zelfs alleen maar staatsexamens....
Op donderdag 3 juli 2003 14:34 schreef Sylvana het volgende:[..]
sinds wanneer bestaan er mondelinge examens wiskunde
quote:ik weet wel dat er voor de talen mondelinge examens zijn, maar ik wist niet dat ze die ook voor andere vakken hadden, bij ons op school heb je dat iig niet
Op donderdag 3 juli 2003 20:13 schreef Missy_Shy het volgende:[..]
sinds begin van examens.....dat heet staatsexamens...en vroeger waren er zelfs alleen maar staatsexamens....
Lerares Tekenen:
- "De bomen wil ik niet zien maar de bossen wel."
Leraar Engels:
- "Als ik in een loveseat ga neem ik altijd een vuilniszak mee"
- "[leerling] is ziek: Mooi... ik bedoel Mooi weertje, niet?"
Leraar Nederlands:
- "Geschiedenis, een vak zonder toekomst"
Leraar Wiskunde:
- "Op Texel rekenen ze in schapen, in koeien is nog te moeilijk"
Sommige zijn echt geweldig!
Maar wij hebben dan ook heel veel uitspraken opgeschreven en digitaal gezet: http://www.uitspraken.tk
Bij de eerste schriftelijke overhoring die ik als stagiaire zou geven had ik dezelfde Franse leraar nog even aan de telefoon de dag ervoor. We waren een oefening aan het maken om te kunnen zeggen waar zich iets kan bevinden. Dus hij vraagt als voorbeeld: waar ligt mijn broek?
Toen ging ik verder: jouw broek ligt onder het bed.
Kwam mijn moeder net op dat moment binnen. Pas later durfde ze heel voorzichtig te vragen hoe ik in godsnaam wist dat de broek van de Franse leraar onder zijn bed lag....
Verder een gouwe ouwe van mijn vader, toen hij nog studeerde. Zijn leeftijdgenoten konden toendertijd blijkbaar ook al docenten op de kast jagen:
De docent was de wanhoop nabij, gooit zijn brilletje op tafel en roept: ik ben wel gek, maar niet goed! (Brilletje heeft het niet overleeft)
of deze, wordt door iedereen docent gebruikt:
"beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen"
Bij ons op school liep een meisje rond die volgens mij maar 2 setjes kleren had: een of ander tijgerpakkie, dus truitje en broek in tijgerprint en een wit strak pakje, waaronder ze van die witte schoenen droeg met megahoge schoenen.
Staat er in de schoolkrant iets van: Dat huiswerk moet gewoon weg. En die tijger met die turbo witte ook!
Leraar Nederlands (van de Graaf) is echt een typetje. Groen jasje, oranje overhemd en een vreselijke stropdas. Hij is in de jaren 60 blijven hangen. Moest altijd om 'm lachen.
Op zoek naar een leerling in de pauze: hij doet zijn handen over zijn ogen en speurt de aula af..
enkele uitspraken: "een eend die broedt.. de uitslover!"
"Voelen we al nattigheid?"
"Snotjandorie!"
"Snuffels!"
Van de Marel (natuurkunde):
"Soms verveel ik me een beetje op de wc."
teveel informatie
Jij werkt voor mij, Ik werk voor jouw, werk jij niet voor mij, werk ik niet voor jouw..
*Bij Wiskunde :
Jullie mogen van mij afkijken hoor
, maar als ik het zie heb je een 1
*Bij Biologie:
Op onze school moet je op sommige uren KWT hebben. DAt is een keuze werk tijd. Je kan dan gaan zitten bij welke leraar je ook wilt. Voor bijv. als je iets niet snapt van Biologie, ga je naar biologiekwt uur, daar zit dus een biologielerares. Voor KWT schrijf je je elke week in op een computer. Dus Wij zitten met z'n 6en in de klas...komt er ineens iemand binnnen gelopen. Vraagt ze aan de lerares, kan ik hier vast gaan zitten, want mijn volgende les begint zo. Zegt mijn biologielerares: 'Nou..heb jij hier in geschreven voor KWT dan? Zegt diegene die de klas in kwam lopen: 'Ehm..Ehm..ik ben afgestudeert Biologie Lerares, en ik moet volgend uur zelf LES geven
*d8 mijn biologie lerares dat diegene een leerling was
[Dit bericht is gewijzigd door MaStar op 20-07-2003 12:10]
he, niet tegen die muur hangen, die is pas helemaal opgeknapt en ik wil niet dat er gelijk vetvlekken opkomen
geschiedenisleraar: mijn les is heilig en als je het waagt hem te verstoren ben jij ook geschiedenis
Er waren een paar kindjes seksistisch bezig in de klas, zegt ie:
Er wordt hier NIET geneukt, tenzij je een briefje van je ouders meeneemt!
"Ik ben...en ja ik ben homo en ik wordt niet gepakt...Ik pak"
Holy shit...dat is pas een ijsbreker...
"Engelse meisjes daar moet je niet mee zoenen, die kunnen niet kussen vanwege die stijve bovenlip. Maar de Franse!"
(ik weet het niet van de meisjes, maar hij had misschien wel gelijk)
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 21-07-2003 00:46]
leerling: mevrouw, waarom draagt u geen rok. Het is harstikke warm.
ik: Nou jeroen, omdat ik mijn benen nog niet heb geschoren.
lerling giga rode kop en rolde van zijn stoel van het lachen.
Maikel: Mevrouw u heeft Frans gestudeerd he?
ik: ja .
Maikel: ik ga seks studeren.
leerlingen hebben nogal eens de neiging om in elkaars boek te zitten kalken...
Ik: en nu ben ik het zat, haal je handen uit zijn broek. UH BOEK!
En af en toe een leerling die zegt:
uh meneer ...
ik: nou de laatste keer dat ik keek niet
of ik: vind je?
of een leerling die mama tegen me zegt, standaard beantwoord met: Ja lieverd?
Mijn leraar Nederlands vandaag was lekker op dreef:
leraar: Kijk dan schrijven sommige bijvoorbeeld: Kees is geil
leerlingen:
leraar: Kees is geillustreerd, van geïllustreerd weet je wel
Schakelt 'ie het licht uit. Kijk nu zitten we weer in de middeleeuwen. Wrijft hij zo in z'n handen. Hé jongens, wat hadden we toen allemaal, de pest, hahaha, en wat nog meer?
leerling: Diarree?
leraar: Diarree ja.. en tyfus
wat een mafkees zeg ...
en zo iemand doet systeembeheer
ooit gehoord van een accu?
quote:wist niet dat ik JOUW docent aardrijkskunde was
Biologie, hoofdstuk voortplanting:
Leraar: In de puberteit beginnen veel jongeren met masturberen...jullie weten hoe dat gaat, neem ik aan?
Leerling: Nee, meneer, doe eens voor?
Leraar: Uhm..tja...
quote:whehehe cool
Op zondag 14 september 2003 12:18 schreef sleepflower het volgende:
In het lokaal van onze leraar Frans [Meneer Zon], de zon schijnt:
Leerling: Lekker zonnetje!
Leraar: Ja, dat zegt mijn vrouw ook altijd.Biologie, hoofdstuk voortplanting:
Leraar: In de puberteit beginnen veel jongeren met masturberen...jullie weten hoe dat gaat, neem ik aan?
Leerling: Nee, meneer, doe eens voor?
Leraar: Uhm..tja...
(zijn manier van duidelijk maken dat elektronen niet kunnen zwemmen... ofzo
[edit] (onze nogal vreemde Nederlandsleraar, tevens Neerlandicus ):
"Daar krijg ik een literair orgasme van!" Nou wás hij ook degene die zijn vrouw verbood zich te scheren, want haar is natuurlijk...
damnnnnnnnn!!!!!!! hahahaquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Roellio het volgende:
* Roellio is ook leraar
Meisje met acné zit al de hele les te kleppen
Paar keer gewaarschuwd
- Mevrouw daar in het midden, nu ben ik het zat. De nieuwe puistenbestrijdingsmiddelen bespreken doe je maar buiten mijn les!![]()
Of:quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef Santjuh het volgende:
Leraar Duits over vrouwelijke en mannelijke zelfstandige naamwoorden:
"ALLE ELLENDE IS VROUWELIJK!!!"
Ik wachtte op mijn medeleerlingenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:33 schreef Seraphin het volgende:
Meer in de categorie "herhalen tot je er gek van wordt":
Leraar: "Is that clear?"
En dat dan ongeveer 80 - 100 keer per les (1* bij lopen houden)
[edit]
@renesite: de laatste docent bij wie ik dat meemaakte hield een lege klas over
[/edit]
Da's ook eentje die ik te vaak mee heb mogen maken.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef Leintje het volgende:
daar kom ik later nog op terug (en vervolgens dat nooit doen)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:20 schreef dVTB het volgende:
Ik had ooit een leraar maatschappijleer die de hele klas verzekerde dat hij stoned werd van 3 glazen melk...
Oooowww zoiets ook meegemaakt na een gastcollegequote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Laniboekje het volgende:
HBO docente:
Zij: "Ontdek je plekje.."
Klas: "..."
Zij: "..."
Zij: ", Ik weet wat jullie nu allemaal denken!!"
Klas: "Wat dan?"
Haha, ze stond er ontzettend knullig bij.
daar heb ik ook nog wiskunde van gehadquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:17 schreef kaspermols282 het volgende:
Ik ben tetterwijf volgens de wiskundeleraar(Francken van het reyneartcollege in hulst)![]()
Ja en hij haald 4 glazen water per lesquote:Op donderdag 17 november 2005 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog wiskunde van gehadvage seksist, die kerel
En toch is zn broer stoerder (die techniekleraar)quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
Ja en hij haald 4 glazen water per les![]()
Ik grinniktequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:37 schreef zquing het volgende:
Leering scheldt iemand anders uit voor kutkop. Even later zegt de leeraar, Kut is een leuk woord je kan er van alles instoppen
Huh zijn broer geeft tog bioquote:Op vrijdag 18 november 2005 06:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch is zn broer stoerder (die techniekleraar)
Die versprak zich in dit geval niet, maar op een bepaalde leeftijd heb je gewoon mensen die 'doordenken' zoals dat ooit heette.quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef McFarmer het volgende:
Latijndocente tegen een klasgenootje van me: "Doorwerken Jurjen, anders kom je nooit klaar!"
Die verspreekt zich wel vaak eigenlijk, [...]
Of: "Ik geef zometeen iemand een beurt".quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef Wifibro het volgende:
Zo zijn er ook pubertjes die in een stuip raken bij geheel normaal gebruikte woorden zoals ballonnetje, aftrekken, vermenigvuldigen.
moest toch erg hard lachenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
In 2 mavo (jeetje..das lang geleden!!!)
Biologieleraar over menstruatie:
...
dat vind ik zielig als je het topic een trap geeftquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef Me784 het volgende:
Leuk topic verdiend een kick
Vertelquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef Me784 het volgende:
Leuk topic verdiend een kick
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef Shantee het volgende:
Mijn Duits lerares zei keer op keer: Ik wil jullie graag allemaal een grondige mondelinge beurt geven ...Dan was 't altijd wel ff stil
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:09 schreef Ratt het volgende:
bij mij op school hadden we een lerares die uit polen kwam (gaf duits haar nederlands was nog niet 100%) ,die kon nogal moeilijk orde houden.
Een op een dag toen het weer eens lekker onrustig was in de klas schreeuwde ze "EN NU ALLEMAAL STIL OF IK TREK JULLIE AF!" (bedoelde ze niet gelukkig)
quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Roellio het volgende:
* Roellio is ook leraar
Meisje met acné zit al de hele les te kleppen
Paar keer gewaarschuwd
- Mevrouw daar in het midden, nu ben ik het zat. De nieuwe puistenbestrijdingsmiddelen bespreken doe je maar buiten mijn les!![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:16 schreef McGry het volgende:
Leerling: Ik snap er echt niets van, dit heeft u nog nooit uitgelegd...
Ik: Jawel, Gisteren, en wel 3 keer, maar toen was jij te stoned om op te letten...
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef The_Mavericks het volgende:
ik zat op brielle op school voor vapro en daar hadden we een leraar en die was het op een gegeven moment zo zat met iemand dat hij zei:
ik ben je nu helemaal zat, ik ga je in je kont naaien zo hard als ik kan!!!!!!!!!!!!!!111
hoor je een gast zeggen keihard lachend:
tot de blaren er bij hangen![]()
kep er zelfs nog een filmpje van die een maat had gemaakt![]()
Hehehe, allebei leukquote:Op woensdag 21 december 2005 07:57 schreef Pulsy het volgende:
Nederlandse docenten van 58 die opeens les moeten geven in gebrekkig engels:
"the result is of course the carrot of alpha" ... de engelstalige studenten zaten dwaas rond te kijken en de nederlandse lagen onder hun tafels.
Prijswinnaar voor slechtste uitspraak aan de TUDelft: "Don't let the cheese eat of your bread." ... na lang nadenken is dat een engelse versie van een foute interpretatie van het spreekwoord " Laat de kaas niet van je brood eten"... op een of andere manier zag die leraar dat als de kaas die je brood zou opeten in plaats van iemand die de kaas van tussen je brood zou opeten ...
"I heet you all very welcome"quote:Op woensdag 21 december 2005 07:57 schreef Pulsy het volgende:
Nederlandse docenten van 58 die opeens les moeten geven in gebrekkig engels:
"the result is of course the carrot of alpha" ... de engelstalige studenten zaten dwaas rond te kijken en de nederlandse lagen onder hun tafels.
Prijswinnaar voor slechtste uitspraak aan de TUDelft: "Don't let the cheese eat of your bread." ... na lang nadenken is dat een engelse versie van een foute interpretatie van het spreekwoord " Laat de kaas niet van je brood eten"... op een of andere manier zag die leraar dat als de kaas die je brood zou opeten in plaats van iemand die de kaas van tussen je brood zou opeten ...
ja weet ik maar het klonk enorm dufquote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef freiss het volgende:
[..]
"Breek me de bek niet open" dus
Alsmede TVP
JTWquote:Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef freiss het volgende:
[..]
"Breek me de bek niet open" dus
Alsmede TVP
Leerling (3e klas vmbo): "Dus u bent homo?"quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef lesley het volgende:
hier komt toch wel een vervolg op heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |