quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:20 schreef dVTB het volgende:
Ik had ooit een leraar maatschappijleer die de hele klas verzekerde dat hij stoned werd van 3 glazen melk...
Oooowww zoiets ook meegemaakt na een gastcollegequote:Op maandag 14 november 2005 16:47 schreef Laniboekje het volgende:
HBO docente:
Zij: "Ontdek je plekje.."
Klas: "..."
Zij: "..."
Zij: ", Ik weet wat jullie nu allemaal denken!!"
Klas: "Wat dan?"
Haha, ze stond er ontzettend knullig bij.
daar heb ik ook nog wiskunde van gehadquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:17 schreef kaspermols282 het volgende:
Ik ben tetterwijf volgens de wiskundeleraar(Francken van het reyneartcollege in hulst)![]()
Ja en hij haald 4 glazen water per lesquote:Op donderdag 17 november 2005 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog wiskunde van gehadvage seksist, die kerel
En toch is zn broer stoerder (die techniekleraar)quote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
Ja en hij haald 4 glazen water per les![]()
Ik grinniktequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:37 schreef zquing het volgende:
Leering scheldt iemand anders uit voor kutkop. Even later zegt de leeraar, Kut is een leuk woord je kan er van alles instoppen
Huh zijn broer geeft tog bioquote:Op vrijdag 18 november 2005 06:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En toch is zn broer stoerder (die techniekleraar)
Die versprak zich in dit geval niet, maar op een bepaalde leeftijd heb je gewoon mensen die 'doordenken' zoals dat ooit heette.quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef McFarmer het volgende:
Latijndocente tegen een klasgenootje van me: "Doorwerken Jurjen, anders kom je nooit klaar!"
Die verspreekt zich wel vaak eigenlijk, [...]
Of: "Ik geef zometeen iemand een beurt".quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef Wifibro het volgende:
Zo zijn er ook pubertjes die in een stuip raken bij geheel normaal gebruikte woorden zoals ballonnetje, aftrekken, vermenigvuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |