abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 20:21:37 #251
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_32706919
In 2 mavo (jeetje..das lang geleden!!! )
Biologieleraar over menstruatie:
Meisjes zijn 1x in de maand een dag ongesteld
Ik: bedoeld u niet een week?
leraar: nee een dag.
Ik: dan zit er bij mij iets mis
andere klasgenoten: ja bij mij ook, ja bij mij ook ja bij mij ook
Leraar: ik denk dat het dan aan mijn vrouw ligt...
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>
pi_32713366
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
In 2 mavo (jeetje..das lang geleden!!! )
Biologieleraar over menstruatie:
...
moest toch erg hard lachen

Voor mijn zusje zou gelden: Meisjes zijn 1x in de maand 3 weken ongesteld....
Danmark: more usefull every day!
pi_32727270
"Dat mag je lekker intietsen op je rekentuig"
Tegen iemand die boeken niet bij zich had: "Als je veilig wil vrijen neem je toch ook een condoom mee"
Tegen iemand die beetje onderuit gezakt zat: "Droombaby, wakker worden"
Aan het begin van het jaar:"Als je op vrijdag je werkstuk moet inleveren, print je het op woensdag uit, want op donderdag is je printer kapot"
Wiskundeleraar: "Mooi he hoe ik van zo'n prisma een kubus kan maken door er de goede getallen bij te zetten"
Stagaire frans:"En dan nu in het frans" tegen iemand die probeerde een stukje voor te lezen...
Wiskundeleraar: "Zonder passer, geodriehoek en rekenmachine in mijn les komen, is hetzelfde als buiten naakt over straat lopen"
"Hoewel ik je rug mooier vindt dan je gezicht, moet je toch ff naar het bord kijken"
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:42:07 #254
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_32867326
Economieleraar: "Wel blijven roken, dat is goed voor de overheidsfinanciën!"
Leraar die alle namen aan het noteren is, tegen te laat binnenkomende leerling: "Jij bent...??" "Te laat", aangevuld door leerling..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_32869931
aardrijkskundeleraar: "Och, balkenende had al geen poot om op te staan"
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_32874746
Engelsleraar: Ik sta hier toch niet voor de kat z'n knieschijf

Vond hem wel grappig eigenlijk.
pi_32877227
Natuurkundeleraar:
Vagina 19..
Uh. Pagina 19.
Met een big smile op z'n Face.
pi_33039738
Leuk topic verdiend een kick
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_33046495
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef Me784 het volgende:
dat vind ik zielig als je het topic een trap geeft
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 17:00:29 #260
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_33047318
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef Me784 het volgende:
Vertel Wat was je gegronde reden

Weet niet hoe we er op kwamen
"Ja, en die jeugd van tegenwoordig die niet opstaan voor de ouderen"
"Wat hebben de ouderen dan bereikt"
"De mensen uit mijn generatie hebben dit land zo opgebouwd na de 2e wereldoorlog"
"Ook het gat in de ozonlaag??" zei een
"En die gastarbeiders dan??" zei een ander.

"Ja, en nou wegwezen jullie!!"

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_33055900
Mijn Duits lerares zei keer op keer: Ik wil jullie graag allemaal een grondige mondelinge beurt geven ... Dan was 't altijd wel ff stil
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  woensdag 14 december 2005 @ 00:52:28 #262
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33061698
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef Shantee het volgende:
Mijn Duits lerares zei keer op keer: Ik wil jullie graag allemaal een grondige mondelinge beurt geven ... Dan was 't altijd wel ff stil
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33064869
bij mij op school hadden we een lerares die uit polen kwam (gaf duits haar nederlands was nog niet 100%) ,die kon nogal moeilijk orde houden.
Een op een dag toen het weer eens lekker onrustig was in de klas schreeuwde ze "EN NU ALLEMAAL STIL OF IK TREK JULLIE AF!" (bedoelde ze niet gelukkig )
pi_33065185
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:09 schreef Ratt het volgende:
bij mij op school hadden we een lerares die uit polen kwam (gaf duits haar nederlands was nog niet 100%) ,die kon nogal moeilijk orde houden.
Een op een dag toen het weer eens lekker onrustig was in de klas schreeuwde ze "EN NU ALLEMAAL STIL OF IK TREK JULLIE AF!" (bedoelde ze niet gelukkig )
Bahaha, het blijft leuk he, van die zinspelingen.
pi_33066070
Paar jaar geleden bij geschiedenis;
Meneer O. heeft u de proefwerken al een keer nagekeken?

Leraar:
Nee, jij wel dan?

woensdag 14 december 2005 @ 10:55:57 #266
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33066871
Docent sociologie op het HBO: Sorry ik ben erg misselijk, ik heb vanmorgen geen melk gehad!!

Zelfde man: ik hou ervan om op een hete zondag heel de dag niets te eten en in de volle zon te zitten en dan rond 4 uur een glas whiskey te drinken, dan word je kei-zat!

Leraar nederlands op de havo: dit is echt belangrijk dus ga ik op mijn stoel staan en herhaal ik , zodat jullie altijd onthouden: toen stond ...... op zijn stoel en zei dat en dat.
Ik herinner me alleen nog dat ie op zijn stoel stond......

Juffrouw frans reageerde altijd wanneer we 'hè?' zeiden. Ze zei dan: wat zeg je, uuuh, wat zegt u!
Leraar wiskunde: de afstand tussen amsterdam en new york is zo'n 1000 kilometer!

Wij een hele mooie karikatuur gemaakt van leraar wiskunde. Zitten we bij frans, docent ziet die tekening en zegt: oo die is gaaf die hangen we aan het bord!
Er zullen er nog wel meer boven komen drijven!

Gaaf topic dit
!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_33068277
Ik weet er plots ook weer 2:

(Onze economieleraar had krullen en 'n jongen in de klas die als enigste voldoendes haalde ook)
Leraar: 'Alleen mensen met krullen halen voldoendes voor economie!'
Ik: 'Maar ik had vroeger krullen, betekent dat niet dat ik nu nog enigszins er wat van zou moeten snappen?'
Leraar: 'Je zegt het juist: Je HAD vroeger krullen, dat betekent niet dat je in het heden iets van economie zal snappen!'
Ik:

(Andere economieleraar die thuis een stel kippen had)
Leraar: 'Als andere mensen TOK tegen mijn kippen roepen dan kijken ze niet op of om en als ik TOK zeg komen ze keihard aanrennen !'
De klas: ' '
pi_33074694
Ik heb echt een slecht geheugen, sowieso was mijn Scheikunde leraar van de 3e geweldig (Coenen).

Duitse Leraar (die al 30 jaar les gaf) tegen een stel jongens die achter in de klas heel de tijd zaten te lullen: "Wat zitten jullie daar zo samen te giechelen, jullie zijn homo's!" Inc duits accent.

Eerste les gescheidenis 4e HAVO voor mij zegt de leraar als ie de leerlingenlijst door loopt en bij mij aankomt: "Ow Sjoerd, god Mevrouw M.(mentor brugklas) maakte zich altijd zoveel zorgen over jouw".
Ik dacht echt van Ow :S, rest van de klas lachen, ow de schaamte (ok nu lul ik maar).

Oh de herinneringen, en zo lang geleden.
Bertje en Henk
pi_33110902
Mijn leraar Duits toen ik in 6VWO weer eens een kwebbelaanval had (dwars door een ongetwijfeld interessante uitleg heen):

"Leraren zijn net treinen. Als je er te vaak bij in de buurt bent, merk je op d´n duur hun geluid niet meer op."
pi_33131425
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Roellio het volgende:
* Roellio is ook leraar

Meisje met acné zit al de hele les te kleppen
Paar keer gewaarschuwd
- Mevrouw daar in het midden, nu ben ik het zat. De nieuwe puistenbestrijdingsmiddelen bespreken doe je maar buiten mijn les!

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_33136733
In de aula: een oudleerling vertelde over zijn schooltijd:
'Toen ik in 6 VWO was klaargekomen...'
We lagen dubbel...
pi_33192787
leraar tijdens een pgo uur ook van di wazige uitspraken:

maaruh voordat we afdalen naar het concrete :S

KEREL doe normaal, en die dude heeft dan ook nog zo'n leuk Jan Wolkers kapsel
pi_33194609
Volgens een Duits leraar op de school van een vriend mij, moest iedereen goed Duits leren. Omdat er in de hel alleen maar Duits werd gesproken
pi_33230071
'Als jullie het nu teveel vinden wat ik opgeef, dan kunnen jullie gaan klagen bij je mentor... ik dus.'
pi_33235740
* Lathund partij schoolkranten opgraaft

Leve het CGBN! Een aantal 'lerariteiten' uit vele jaargangen schoolkrant (en dit is maar een selectie )

Wiskunde (Koster, geniale vent!):
Leerlingen: we mogen de mediatheek niet in
Leraar: wie controleert dat?
lln: niemand
Leraar: nou, dan is het probleem toch opgelost?

ll: Mijnheer, als ik deze grafiek plot, komt het niet goed uit.
Leraar: Eh jaah... eens even kijken, (houdt hem op de kop) zo klopt hij beter, misschien heb je de batterijen er op de kop in.

ll: Mijnheer, we hebben officieel les in lokaal 110.
Leraar: nee hoor, dat ik heb ik veranderd. Kwam mij beter uit.
(diezelfde leraar heeft overigens een keer de biologieleraar uit het lokaal getrapt waar hij les wilde geven, terwijl die leraar daar een repetitie aan het afnemen was)

Kruisje plus rondje plus stippeltje plus wormpje is 360º...

Het maakt niet uit wat voor driehoek je tekent, zolang hij maar willekeurig is.

Als je 6 miljoen keer met een dobbelsteen gooit, is de kans groot dat je 1 miljoen keer een 1 gooit. Ja, het kan wel eentje schelen, maar wat maakt het uit als je negentig milj... euh... negenennegentig honderd... ehh... neg... euh... 1 minder dan 1 miljoen keer een 1 gooit?

Er zijn voldoendes, en dat vind ik best knap.

Iedereen weet het: de Basisvorming is mislukt, dus jullie zijn ook mislukt.

De stof wordt nog een keer weer herhaald.

En dan opdracht 10e... die snap ik niet, slaan we over.

Sinus half pi, dat moet je uit je hoofd weten, op de basisschool al!
(even later:) Euhm, 18 + 36, euh, ehh, (pakt rekenmachine) 54.

(Er wordt op de deur geklopt)
lln: Euh hallo, mogen wij even...
Leraar: Nee, natuurlijk niet (doet deur dicht)

Economie (Sinnema, heeft ook een grafstenenzaakje):
Grafstenen, dat is toch het einde?

Het is maar goed dat ik een paar grafstenen achter in mijn auto heb, want die is zo licht, hij waait zo weg.

Je zult niet altijd willen werken, tenzij je een workalcoholist bent.

En nu stil of ik doe een kwartier bij de les! Ik moet namelijk opschieten...

ll: Mijnheer, nu kan je Y niet berekenen!
Leraar: beter een half Y dan een lege dop.

Gisteren werd ik gebeld door de ouders van mijn zoontje.

ll: Mijnheer, wat zijn uw hobbby's?
Leraar: Daar zijn jullie nog wat te jong voor...

(vertelt over zijn leven:) Nou ehh... dammen was belangrijk en euh... drank en mooie vrouwen natuurlijk.

De man... euh, laten we het realistisch houden: de vrouw kan het werk niet meer aan.

Hiervoor moet je een appeltje voor de dorst hebben. Of een pilsje natuurlijk.

ll: Rookt u niet?
Leraar: Nee, ik drink.

Ik had me als kind zoveel van het leven voorgesteld: overdag een anonieme armoedzaaier en 's nachts een koele misdaadbestrijder. Nou ja, het is me in ieder geval voor de helft gelukt.

Natuurkunde (Herbschleb):
ll: Heeft u morgen de examens nagekeken?
Leraar: Er zijn drie mogelijkheden: of ik heb ze morgen nagekeken, of ik heb ze morgen niet nagekeken en ik kon niet naar school, of ik heb ze morgen nagekeken en ik kom nooit meer naar school. Dan heb ik mezelf opgeknoopt.

Dat zijn van die snoezige kleine slakjes die heel zacht kraken als je erop gaat staan.

Biologie (Westra):
Ga heen en haal een briefje.

Laten we simpel beginnen met de eerste mogelijkheid: autosomale monohybride kruising.

Deze polymeer is iets meer poly dan die andere polymeer.

Klassieke talen (Tijsseling):
ll: Er zit een tegenstrijdigheid in mijn vertaling.
Leraar: Oh boy! Er zit een contradictio in jouw terminis!

(over afstanden): het klopt voor geen meter.

(over vliegtuigkapingen): doe eens wat terug, kaap een kameel.

Ik ben niet eng, behalve in mijn zwembroek misschien.

Eveneens klassieke talen (Cuypers, lang geleden ontslagen toen ze dronken in de klas zat):
Italianen kunnen niet goed zwemmen, maar ze kunnen wel goed italiaans.

Ik moet wel hele saaie lessen geven als ik zie wat ik hier zo op de muur staat.

Als jullie nu niet ophouden met praten, gaan we bij wijze van spreken langer door.

Wie nu nog zit te leuteren, wat ik zelf ook vaak doe...

Leraar: Wat was het Nederlandse woord voor kolonist ook alweer?
ll: Kolonist
Leraar: Oh ja.

ll: U moet niet altijd zo op mij zitten te zeiken!
Leraar: Bij mijn weten lijd ik niet aan incontinentie.

Nog meer klassieke talen (Wubs):
"De arm onder de toga houden," wat wil dat zeggen? Nee, niet dat soort associaties!

Het is moeilijk Latijn, ook in het Nederlands.

Wat betekent "O tempora, o mores?"
ll: Komt tijd, komt Grolsch

Nederlands (Keizer):
Men zegt wel eens dat als men een groep Japanners of Chinezen ziet: hoe kun je ze ooit uit elkaar houden? Bij eersteklassers is dat net zo.

ll: Dat is klote
Leraar: Dat is inderdaad zeer onprettig ja.

Vertel nog eens wat je niet onder woorden kan brengen.

Aardrijkskunde (Geertsma):
En na vraag 27, eh... die snap ik niet, laten we een videootje gaan kijken.

Ik wil niet constant dat gestoord gedrag vertonen

Het grote verschil tussen het steppe- en woestijnklimaat is dat het steppeklimaat droog is... en het woestijnklimaat ook.

Scheikunde (Feitsma):
Het ureum verdwijnt met de plas in de gootsteen.

Lood gaat nogal graag in vet zitten. Dus iemand die dik is, is nogal zwaar.

Engels (Kleine):
De gespreksvaardigheid wordt dit jaar mondeling getoetst.

En God zei: "Er zij licht!" En er was licht. Nou, en toen zei Hij nog een heleboel...

Geschiedenis (Banen):
Om het nuttige met het aangename te verenigen, spannen mijn vriendin en ik bij het tongen altijd een flosdraadje tussen onze tanden.

Duits (Witteveen):
Over keuzevoorzetsels: 'Ik kots de tafel onder' is toch heel wat anders dan 'ik kots onder de tafel'?

Duits/Frans (Stigter):
Ik heb de hele dag nog geen les gegeven en dat wilde ik graag zo houden

Als je gaat frauderen, ben je gediskwalficeerd of zoiets en krijg je bovenaan de blaadje een lang, smal streepje en het is geen 7. Ra ra, wat is het?

Allemaal bekken dicht anders kan ik me niet concen... eh, eh, weet ik niet meer wat ik moet doen.

Leraar: Dus het antwoord is: donderdag
ll: in de tekst staat ook: vrijdag.
Leraar: Goh. Vraag 5...

Stil nou, ik wil vanavond ook nog met mijn vrouw praten en dat lukt niet met een strot van beschuit.
Ut in omnibus glorificetur Deus.
pi_33235890
Leerling: Ik snap er echt niets van, dit heeft u nog nooit uitgelegd...
Ik: Jawel, Gisteren, en wel 3 keer, maar toen was jij te stoned om op te letten...
pi_33244745
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 02:16 schreef McGry het volgende:
Leerling: Ik snap er echt niets van, dit heeft u nog nooit uitgelegd...
Ik: Jawel, Gisteren, en wel 3 keer, maar toen was jij te stoned om op te letten...
na het zien van jouw plaatje geloof ik het ook wel
pi_33244936
Scheikundelerares

Een Nitriet, heeft 1 O-tje NIET!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33246424
Laatst waren er 2 dames in mijn klas steeds aan het ouwehoeren en door het raampje naast de deur van het lokaal an het kijken. Aan de andere kant stond een groepje jongens te wachten om een lokaal in te kunnen voor college.

De docent die op dat moment aan ons lesgaf gooide midden in haar verhaal de deur open en zei:

"Hey jongens, stel je zelf even voor aan deze 2 dames hier, eventueel nummer uitwisselen enzo, dan hebben we dat gehad en kunnen ze hun aandacht weer op mijn college richten."

En of deze dames de rest van de les stil waren
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:32:52 #280
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_33251428
Je kunt niet anders stellen dan dat de meeste docenten een flinke dosis humor hebben Soms hoop ik dat mijn leerlingen ook es opschrijven wat ik er in een les allemaal uitkraam....
.
pi_33252605
ik zat op brielle op school voor vapro en daar hadden we een leraar en die was het op een gegeven moment zo zat met iemand dat hij zei:

ik ben je nu helemaal zat, ik ga je in je kont naaien zo hard als ik kan!!!!!!!!!!!!!!111

hoor je een gast zeggen keihard lachend:

tot de blaren er bij hangen
kep er zelfs nog een filmpje van die een maat had gemaakt
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33256558
Lache topic dit. Moet er nog eens even nadenken. School is alweer zo lang geleden!!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:29:38 #283
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33259960
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef The_Mavericks het volgende:
ik zat op brielle op school voor vapro en daar hadden we een leraar en die was het op een gegeven moment zo zat met iemand dat hij zei:

ik ben je nu helemaal zat, ik ga je in je kont naaien zo hard als ik kan!!!!!!!!!!!!!!111

hoor je een gast zeggen keihard lachend:

tot de blaren er bij hangen
kep er zelfs nog een filmpje van die een maat had gemaakt
pi_33260008
scheikundeleraar : 'ik kan niet iedereen persoonlijk een standje geven, ik wil je niet de hele tijd van achteren zien'

pi_33266099
Nederlandse docenten van 58 die opeens les moeten geven in gebrekkig engels:

"the result is of course the carrot of alpha" ... de engelstalige studenten zaten dwaas rond te kijken en de nederlandse lagen onder hun tafels.

Prijswinnaar voor slechtste uitspraak aan de TUDelft: "Don't let the cheese eat of your bread." ... na lang nadenken is dat een engelse versie van een foute interpretatie van het spreekwoord " Laat de kaas niet van je brood eten"... op een of andere manier zag die leraar dat als de kaas die je brood zou opeten in plaats van iemand die de kaas van tussen je brood zou opeten ...
pi_33266130
Komt er zo'n leraar (30 jaar of zo) even uit een klas vol 15 jarige meisjes gelopen: "Wat een lekkere wijven mag ik toch les geven!" en loopt ie weer naar binnen. (Gereformeerde school.)

Da's wel lang geleden.
pi_33279290
quote:
Op woensdag 21 december 2005 07:57 schreef Pulsy het volgende:

"the result is of course the carrot of alpha" ... de engelstalige studenten zaten dwaas rond te kijken en de nederlandse lagen onder hun tafels.

Prijswinnaar voor slechtste uitspraak aan de TUDelft: "Don't let the cheese eat of your bread." ... na lang nadenken is dat een engelse versie van een foute interpretatie van het spreekwoord " Laat de kaas niet van je brood eten"... op een of andere manier zag die leraar dat als de kaas die je brood zou opeten in plaats van iemand die de kaas van tussen je brood zou opeten ...
Hehehe, allebei leuk
pi_33279593
Meisje in klas: Meneer, ik heb het zo koud

Leraar: Ik kom zo
pi_33280680
'Wat heb je gedaan in de pauze?'
'Een broodje gegeten '.
'Wat? Een blowtje gerookt?'

Leraar maatschappijleer.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:44:11 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33280918
quote:
Op woensdag 21 december 2005 07:57 schreef Pulsy het volgende:

"I heet you all very welcome"
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 21 december 2005 @ 19:10:54 #291
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_33283459
"Break me the back not open".
.
pi_33284085
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:

"Break me the back not open".
wtf
  woensdag 21 december 2005 @ 19:51:46 #293
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_33284887
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:29 schreef kaspermols282 het volgende:

[..]

wtf
"Breek me de bek niet open" dus
Alsmede TVP
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_33284942
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef freiss het volgende:

[..]

Alsmede TVP
ja weet ik maar het klonk enorm duf
  woensdag 21 december 2005 @ 19:55:09 #295
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33284990
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:51 schreef freiss het volgende:

[..]

Alsmede TVP
JTW
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 21 december 2005 @ 19:57:56 #296
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_33285096
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

JTW
Ok
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_33351877
Vorige week:

Leerling (3e klas vmbo): "Dus u bent homo?"
Ik:"Ja, dat wist je toch al?"
Leerling: "Maar doet u het dan ook met mannen...?"

pi_33352452
hier komt toch wel een vervolg op heh?
pi_33352582
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef lesley het volgende:
hier komt toch wel een vervolg op heh?
Leerling (3e klas vmbo): "Dus u bent homo?"
Ik:"Ja, dat wist je toch al?"
Leerling: "Maar doet u het dan ook met mannen...?"
Ik: "Ja, ik doe het ook met mannen. Heb je wel eens een homo ontmoet die het met vrouwen deed en niet met mannen?"
Leerling: "Haha, nee dat niet nee. Maar vroeg het me gewoon af. Niet dat het me uitmaakt hoor. gaan we nu ff roken?"
Ik: "Is goed"
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:11:53 #300
137125 jopper27
Hattrick --> 366333
pi_33352743
Je hebt ook leraressen die niet alleen gekke uitspraken doen, maar ook gewoon rare dingen doen??! Zoals...

Ik loop nu stage en mijn begeleider heeft op dezelfde school gezeten als wat ik nu doe, alleen van 1 van mn leraressen had ik al eens een verhaal gehoord dat zij met een leerling het bed ingedoken was, maar dat was nooit bevestigd. Maar je voelt m vast al aankomen. Hij bevestigde dat, want hij heeft als leerling toen met mijn lerares zitte krikke!??!?!?!

Ze is daarvoor wel geschrorst geweest

Daarnaast is ze nogal open, ze vertelt rustig in de klas of ze vanonderen is geschoren en hoe haar laatste beurt was... Ze is vrijgezel....
Life is hard - - - Life is short - - - So enjoy your life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')