Je weet het verschil tussen een bindende verkiezing en een adviesgevend referendum?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeveel was de opkomst bij de europese verkiezingen? Gaan ze die voortaan ook negeren?
Is dat jouw hond in je UI?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer dan 30%, ruime meerderheid (2/3 ongeveer) tegen.
Een Russische omroep doet wat eigenlijk de taak is van de Nederlandse omroep.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:55 schreef Sylv3se het volgende:
https://www.rt.com/on-air/
Op RT ook een debat over het referendum nu.
Oekraïne word hier op de langere termijn alleen maar beter van. Net als de hele EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die opkomstdrempel heeft de democratie alleen maar tegengewerkt en de campagne was doorspekt van anti-EU retoriek, waar Oekraïne nu misschien de dupe van wordt.
Kan me voorstellen dat dat best lekker voelt jaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:40 schreef LXIV het volgende:
Eerste keer in mijn leven dat ik echt het gevoel heb gehad een rol te spelen in de democratie. Heb vanaf het begin (handtekeningen) meegedaan, ook nog heel wat mensen over de streep gezet om te tekenen, ook hier op FOK!, vandaag al die mensen nog eens gebeld om ze te herinneren te gaan stemmen en dan nu eindelijk:
EINDZEGE!
Ja, komt wel een rebuttal wrs.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:
Straks gaan ze weer roepen dat we het referendum niet begrepen hebben en dat eigenlijk 65% dacht dat hij vóór stemde. Let maar op.
Natuurlijk niet. Kijk naar de vraagstelling van het referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:56 schreef agter het volgende:
Dus in principe zijn nu die 16 pagina's over het niet-handelsdeel van de overeenkomst van tafel?
Weet ik, maar ik wilde gewoon een excuus hebben om Marion te posten :vquote:Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar die stuurde dus de tweetMaar inderdaad Marion is knap ja.
Twee of drie zinnetjes dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij kletst nu uit jouw nek. Samsom was heel erg duidelijk! Bij meer dan 30% wordt het verdrag niet goedgekeurd door Nederland zonder dat er aanpassingen worden gedaan die meer dan 1 zinnetje bedragen.
Ze hebben nu veel minder speelruimte om met de uitslag te rommelen. Volgend jaar verkiezingen voor de tweede kamer.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:
Straks gaan ze weer roepen dat we het referendum niet begrepen hebben en dat eigenlijk 65% dacht dat hij vóór stemde. Let maar op.
Ookquote:
Een echte politicus heeft dan al 2 zinnetjes klaarliggen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij kletst nu uit jouw nek. Samsom was heel erg duidelijk! Bij meer dan 30% wordt het verdrag niet goedgekeurd door Nederland zonder dat er aanpassingen worden gedaan die meer dan 1 zinnetje bedragen. Zijn letterlijke woorden bij Nieuwsuur, iedereen kan het zelf beluisteren. Rutte is weer een slapjanus zonder ruggengraat ja, Samsoms is volstrekt helder en roept al maandenlang hetzelfde. De PvdA was voor het AV met O en riep haar leden op om voor te stemmen maar ze respecteren de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |