abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161243804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Euh

[ afbeelding ]
Das Marine Le Pen, niet Marion Le Pen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2016 23:53:26 ]
pi_161243809
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

VERHUIZEN JIJ!!!!!
Fylaxstad :')
  woensdag 6 april 2016 @ 23:53:19 #228
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161243816
Zoetermeer, De Bilt, Giessenlanden, Beuningen en Heerde moeten nog :)
SOONY
pi_161243817
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een zuur in dit topic, niet te zuinig
Best vermakelijk _O-

(Al zijn er ook een aantal pro-EU-fokkers die sportief reageren _O_ )
pi_161243818
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

VERHUIZEN JIJ!!!!!
ga ik ook
(she/her)
pi_161243820
Amerika zal wel boos worden op Nederland
pi_161243824
Zoetermeer
Voor30,9%
Tegen68,6%
Opkomst 34,3%

32.604uitgebrachte stemmen95.025kiesgerechtigden
pi_161243826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Euh

[ afbeelding ]
Dat is Marine, niet Marion, haar nichtje O+

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  woensdag 6 april 2016 @ 23:53:42 #234
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161243833
quote:
3s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef SeLang het volgende:
Iedereen wist van tevoren dat dat verdrag toch gewoon doorgaat....Maar dat is juist de reden waarom dit referendum zo nuttig was. Want nu wordt keihard voor iedereen duidelijk dat we helemaal niets meer te zeggen hebben en dat onze soevereiniteit allang is weggegeven aan Brussel zonder dat we daar ooit iets over te zeggen hebben gehad.

Deze referendum uitslag is niet het einde maar het begin van een proces
Ook hier ben ik het volstrekt mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161243835
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat willen ze doen dan?
pi_161243840
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad, ze hebben weer geschiedenis geschreven: deze keer niet met de val van een minister die op zich goed beleid had maar die niet met de media kon omgaan of met de oprichting van een nieuwe omroep maar met het eerste door het volk aangevraagde referendum en dit met een overwinning. Dikke kudos voor iedereen die erin geloofde en die dit referendum steunde. Een dikke kudos voor alle medewerkers die nog veel meer hebben gedaan dan enkel het plaatsen van een 'handtekening' en het tegenstemmen (zoals ik).
Daar sluit ik me graag bij aan. Ik heb ook twee maal mijn handtekening gezet om het mogelijk te maken maar niet naar Geenpeil maar naar Burgerforum EU gestuurd. Maar ik moet toegeven dat zonder Geenpeil een kansloze missie geweest zou zijn.
  woensdag 6 april 2016 @ 23:53:52 #237
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161243843
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef CrashO het volgende:

[..]

Das Marine Le Pen, niet Marion Le Pen
Ja maar die stuurde dus de tweet :P Maar inderdaad Marion is knap ja.
pi_161243846
Mensen, het was geweldig! Bedankt voor de gezelligheid. Welterusten iedereen (voor én tegen stemmers)! _O_
pi_161243850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef Harlon het volgende:

[..]

De tering wat een kansloze trol. Meerderheid van de kamer heeft aangegeven dat de uitslag moet worden overgenomen als de drempel wordt gehaald, ergo verdrag zoals het er nu ligt is van tafel af.
Vergeet het maar. Lees de reacties er op na. In elke reactie wordt een voorbehoud gemaakt: "niet zonder meer", "niet zomaar", "aan de slag gaan met".

_O-
pi_161243855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Die willen nog wat JSF's slijten.
pi_161243858
quote:
Iedereen wist van tevoren dat dat verdrag toch gewoon doorgaat....Maar dat is juist de reden waarom dit referendum zo nuttig was. Want nu wordt keihard voor iedereen duidelijk dat we helemaal niets meer te zeggen hebben en dat onze soevereiniteit allang is weggegeven aan Brussel zonder dat we daar ooit iets over te zeggen hebben gehad.

Dit idd.

He gaat toch wel door wrs.

Maar wel met een stem tegen.

En hou dat in je achterhoofd als je weer voor de Tweede Kamer moet stemmen.
I´m back.
pi_161243860
quote:

We hadden daar wél wat over te zeggen. En dat deden we ook. :)

Er werd echter niet geluisterd naar ons in 2005. ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161243862
  woensdag 6 april 2016 @ 23:54:21 #244
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_161243863
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die opkomstdrempel is het probleem, dat leidt tot een schijnbaar valide derde optie. Ik was ook boos op de initatiefnemers die openlijk de nee-stemmen kaapten voor iets anders dan waarvoor het referendum bedoelt was. Ik heb hier uitgebreid gepleit om niet te gaan stemmen, maar ik heb uiteindelijk mezelf niet eens kunnen overtuigen.

Participatie in democratie is ALTIJD goed, wat je mening ook is.

Het is eigenlijk al een overwinning om terug te lezen hoe hier op Fok! serieus is gediscussieerd over de voors- en tegens van vanalles. Ik weet toevallig wat van de EU en hoe het van binnen gaat, en daarover is diep inhoudelijk gediscussieerd hier. Dat kan alleen maar goed zijn.

Den Haag, en ook Brussel, moet snappen wat er speelt bij het volk. Qua EU is het duidelijk dat de 'narrative' van de EU momenteel niet klopt. Dat moet Juncker zich aantrekken. Monnet is Europese Integratie begonnen omdat het uiteindelijk goed zou moeten zijn voor de burger, niet voor een elite met Juncker aan het hoofd!
^O^
pi_161243867
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Losers? Nee hoor. Het referendum is geflopt. De uitkomst van het referendum laat zien dat er maar een kleine minderheid is die echt tegen het verdrag is. De meesten maakt het niet uit. Door niet op te komen dagen hebben de niet-stemmers de waarde van het referendum weggenomen. De politiek kan simpelweg verwijzen naar de lage opkomst om zodoende het referendum te negeren.
Nee dat kan niet, want de kiesdrempel is gehaald. Er moeten sowieso de stappen genomen worden, zoals in de wet is opgenomen. Of het verdrag volledig van tafel gaat valt te bezien, maar het kabinet en de kamer zullen er op zijn minst opnieuw over moeten stemmen.

Doet me een beetje denken aan Bush vs. Gore. Gore met zijn briljante 10 staten-strategie, want republikeinen overtuigen had toch geen zin. Kon ook niet geloven dat Bush won.
pi_161243868
Whaha nu moet Fylax verhuizen. Kan iemand de quote nog vinden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161243869
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:53 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die opkomstdrempel is het probleem, dat leidt tot een schijnbaar valide derde optie. Ik was ook boos op de initatiefnemers die openlijk de nee-stemmen kaapten voor iets anders dan waarvoor het referendum bedoelt was. Ik heb hier uitgebreid gepleit om niet te gaan stemmen, maar ik heb uiteindelijk mezelf niet eens kunnen overtuigen.

Participatie in democratie is ALTIJD goed, wat je mening ook is.

Het is eigenlijk al een overwinning om terug te lezen hoe hier op Fok! serieus is gediscussieerd over de voors- en tegens van vanalles. Ik weet toevallig wat van de EU en hoe het van binnen gaat, en daarover is diep inhoudelijk gediscussieerd hier. Dat kan alleen maar goed zijn.

Den Haag, en ook Brussel, moet snappen wat er speelt bij het volk. Qua EU is het duidelijk dat de 'narrative' van de EU momenteel niet klopt. Dat moet Juncker zich aantrekken. Monnet is Europese Integratie begonnen omdat het uiteindelijk goed zou moeten zijn voor de burger, niet voor een elite met Juncker aan het hoofd!
Hear hear helemaal mee eens.
pi_161243870
Jan Roos gaat de geschiedenisboeken in.
pi_161243881
quote:
_O_ _O_ _O_
pi_161243887
quote:
Goede uitsmijter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: