Neutraliteit is geen onverstandige keuze.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik ook niet geweest ben. Maar ik ben ook neutraal :p
Fylax zou verhuizen als Nijmegen voor zou zijn.quote:
Precies. Als ze denken dat ze daar beter af zijn. Verhoog de OZB er maar naar 2% en stuur het geld alsnog naar de Oekraïne. Als dat is wat ze graag willen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef cofox het volgende:
[..]
Gewoon de subsidiekraan dichtdraaien richting Vught laat ze maar gaan bedelen bij Oekraine vanaf nu
Op dat moment nog niet, nu dus 'officieel' welquote:Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, helemaal. Nu ja, in theorie kan het nog misgaan maar dan zou het erg raar moeten lopen aangezien de steden die nog moeten komen aardig gecompenseerd worden door de kleinere maar veel meer talrijke gemeentes die nog moeten komen en de marge daarvoor net wat te ruim is (iets meer dan 2%). Het ziet er heel erg goed uit!
Haal dat vraagteken maar weg. De buit is binnen.quote:
LOLquote:Op woensdag 6 april 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fylax zou verhuizen als Nijmegen voor zou zijn.
Ze zijn nu aan het kijken of ze flink kunnen sjoemelen met de stemmen zodat ze van Fylax af geraken
volgens mijn bron ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haal dat vraagteken maar weg. De buit is binnen.
Hahaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fylax zou verhuizen als Nijmegen voor zou zijn.
Ze zijn nu aan het kijken of ze flink kunnen sjoemelen met de stemmen zodat ze van Fylax af geraken
Kun je net zo goed van de voor stemmen zeggen. Kun je net zo goed van alle verkiezingen zeggen.quote:
quote:
Die kan je voor bijna elke 'stunt' van Rutte gebruiken.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef MMXMMX het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/referendumweglachen.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |