Gewonnen denk ik niet, maar een 55-45 verhouding is net wat draaglijker dan dit.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De mietjes van Nieuwsuur zijn ermee gestopt nadat slechts 80% van de stemmen is geteld.
Het lijkt erop dat het opkomstpercentage rond de 32% zal uitkomen en dat iets meer dan 60% van de mensen nee heeft gestemd.
Een overwinning voor de democratie, een overwinning voor het nee-kamp, een overwinning voor veel mensen die Europa en Oekraïne een warm hart toedragen en een Nederlaag voor de EU-fielen die niet stemden omdat ze hoopten dat het opkomstpercentage beneden de 30% zou komen te liggen.
Het is een beetje kinderachtig maar ik lach hen toch een beetje uit voor deze strategische stemmen. Als ze wel zouden zijn gaan stemmen dan had het ja-kamp misschien wel gewonnen. Heel erg strategisch gestemd.
Exact hoe ik er over denk. We stellen het 'democratische' gehalte van Europa bloot hiermee. Verder niks.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef Rica het volgende:
Een van de weinige momentjes dat ik een beetje trots op Nederland ben.
2 referenda - 2 keer NEE!
Net als Lissabon zal er niks wezenlijks veranderen maar 'democratisch Europa' wordt wel steeds meer een scherts en dat is winst
Ik was bij de eerste 10.000quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet maar het zal blijven knagen. Enig leedvermaak mag wel even nu we de overwinningsroes hebben. Ik heb dat nog wat sterker omdat ik een van de ongeveer 428000 mensen ben die de oproep heeft ondertekend.
Gewoon de subsidiekraan dichtdraaien richting Vught laat ze maar gaan bedelen bij Oekraine vanaf nuquote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooral dat kut-Vught. Zonder hen waren alle gemeenten beneden de rivieren rood gekleurd!! Het was nipt daar, maar toch nog positief.
Als ik er morgen langs rijd dan zal ik even uit het raam schijten. Koekwouzen!
quote:Bekijk de voorlopige uitslag van het referendum na telling van 229 van de 233 stembureaus in Den Haag.
Voor: 40,3%
Tegen: 58,9%
Opkomstpercentage: 28,2%
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, ook al heb ik VOOR gestemd (alhoewel ik niet enthousiast was over het Verdrag, maar juist omdat ik mijn eventuele NEE stem voor een karretje wilde laten spannen)
Nee, helemaal. Nu ja, in theorie kan het nog misgaan maar dan zou het erg raar moeten lopen aangezien de steden die nog moeten komen aardig gecompenseerd worden door de kleinere maar veel meer talrijke gemeentes die nog moeten komen en de marge daarvoor net wat te ruim is (iets meer dan 2%). Het ziet er heel erg goed uit!quote:
Neutraliteit is geen onverstandige keuze.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik ook niet geweest ben. Maar ik ben ook neutraal :p
Fylax zou verhuizen als Nijmegen voor zou zijn.quote:
Precies. Als ze denken dat ze daar beter af zijn. Verhoog de OZB er maar naar 2% en stuur het geld alsnog naar de Oekraïne. Als dat is wat ze graag willen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef cofox het volgende:
[..]
Gewoon de subsidiekraan dichtdraaien richting Vught laat ze maar gaan bedelen bij Oekraine vanaf nu
Op dat moment nog niet, nu dus 'officieel' welquote:Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, helemaal. Nu ja, in theorie kan het nog misgaan maar dan zou het erg raar moeten lopen aangezien de steden die nog moeten komen aardig gecompenseerd worden door de kleinere maar veel meer talrijke gemeentes die nog moeten komen en de marge daarvoor net wat te ruim is (iets meer dan 2%). Het ziet er heel erg goed uit!
Haal dat vraagteken maar weg. De buit is binnen.quote:
LOLquote:Op woensdag 6 april 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fylax zou verhuizen als Nijmegen voor zou zijn.
Ze zijn nu aan het kijken of ze flink kunnen sjoemelen met de stemmen zodat ze van Fylax af geraken
volgens mijn bron ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haal dat vraagteken maar weg. De buit is binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |