Dat wordt wel lastig. #ditzijntekstenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Real dit thuis gewoon rechtbreien.
Dan weten jullie dat alvast.
Neen, ZDF zendt alleen op woensdag uit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:53 schreef Blistering het volgende:
Wordt Real nog ergens uitgezonden waar je niet voor hoeft te betalen? Duitse zender wellicht?
Matigjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Neen, ZDF zendt alleen op woensdag uit.
Wat is daar ineens aan? Je kijkt toch wel naar Real Madrid dit seizoen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Real in eens makkelijk wint
Dat is geen raar gevoel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Real in eens makkelijk wint
Omdat ze in Duitsland niks deden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar ineens aan? Je kijkt toch wel naar Real Madrid dit seizoen?
Het Select-kanaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Sierd bij Real, Emile bij PSG. Lastig, lastig.
Die #struggles heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Sierd bij Real, Emile bij PSG. Lastig, lastig.
Er is geen enkele reden om dit seizoen op Wolfsburg te fappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Wolfsburg fappers kunnen ook weer weg
Oké als mod mag je blijven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om dit seizoen op Wolfsburg te fappen.
Klopt ik was er soms ook niet trots opquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om dit seizoen op Wolfsburg te fappen.
Dat zag iedereen wel aankomen ja, althans, de meesten. 2-0 ging nooit voldoende zijn, zelfs niet als Wolfsburg vanavond zou scoren.quote:
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe heet die spytool ook alweer? Die nieuwe? Linkje iemand?
Twitter?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe heet die spytool ook alweer? Die nieuwe? Linkje iemand?
Denk dat daar wel animo voor is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mijn wedkantoor zou je 1 eurocent winnen als je dit voorspelde, tbh.
Welke wedstrijd kijk je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
GEEN PANIEK JONGENS, IK BEN ER HOOR!
Stel jezelf eens voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
GEEN PANIEK JONGENS, IK BEN ER HOOR!
Ik heb op mijn PC Real Madrid aan, SBS6 PSG en laptop met FOK!.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb het schakelkanaaltje van de ZiggoGoden opgezet, heerlijk.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Kan hier ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je een deur verder zijn.
Ik vind het maar een matig tweeluik tbh.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:10 schreef Bolasie het volgende:
Maak nou maar de 3-0, dan kan ik me weer focussen op MCI-PSG
Switch kanaal opgezet. Geen paniek, Heinrich.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je een deur verder zijn.
Heb je Sport1 ja?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Switch kanaal opgezet. Geen paniek, Heinrich.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had echt veel meer verwacht van MCI-PSG. Zwaar tegenvallende confro.
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 21:35:011 - There was only one shot on target in the first half of Manchester City - Paris Saint-Germain (0 for City, 1 for PSG). Misfiring. reageer retweet
loop maar weer weg iddquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hou het voor gezien. Zonde van mijn tijd.
hawk-eye, net als bij tennisquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:10 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat er niet iets bestaat waarmee je precies kunt zien of zo'n bal over de lijn is.
Goh.quote:
In Engeland schijnt dat te bestaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:10 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat er niet iets bestaat waarmee je precies kunt zien of zo'n bal over de lijn is.
Die hebben de bal van Lampard tegen Duitsland nog op hun netvlies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Engeland schijnt dat te bestaan.
Nos?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef Parafernalia het volgende:
Sowieso, hoezo zendt Nos bijna altijd de verkeerde pot uit.?
Neequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
is real Wolfsburg ergens oo het open net?
De NOS zendt helemaal niks uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kijk altijd de goedequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef Parafernalia het volgende:
Ja makkelijk. Wat vroeger NOS en nu SBS uitzendt is sowieso de verkeerde, bij 2 wedstrijden is het dan simpel.quote:
Klote jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef Parafernalia het volgende:
je bent te skeer voor ziggo sportquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:20 schreef Parafernalia het volgende:
Ja sbs, jullie begrijpen mijn verwarring wel hemaar waarom zit ik city psg te kijken?
En de treinen reden op tijdquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:20 schreef Zorro het volgende:
Vroeger bouwden die Duitsers betere muren.
te wat? Ik heb telfortquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
je bent te skeer voor ziggo sport
ja echt he. Ongelooflijk, welke debiel maakt sie beslissingen.quote:
De ontwetendheidquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef Joezi het volgende:
Wel slecht hoor als je een 2-0 niet kan verdedigen tegen dit magere Real
Volgens mij riepen ze nu de vertrektijden om.quote:
Nattedroomscenarioquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort Dost met het hakje in de 94e minuut.
Dit hoopt Joezi ook.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort Dost met het hakje in de 94e minuut.
Dit hoopt Joezi ook.
Tegen City ook?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
De volgende ronde is wel het eindstation voor Real, ongeacht de tegenstander.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem voor een Madrileense derby in de halve finale.
Wat een uiterst domme opmerking.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Che_ het volgende:
Hahah sukkels die vorige week lachten
Hala Madrid
Fuck messi
Graag. Free pass naar de finale.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, ik heb geen zin in nog een Spaanse wedstrijd in de CLquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, Real Madrid - Manchester City is een leuke halve finale.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik heb geen zin in nog een Spaanse wedstrijd in de CL
Ik gunde het Ibra wel, maar nu maakt het mij vrij weinig meer uit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Pep nog op het allerlaatste moment de monden van alle media snoert door het winnen van de CL.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik gunde het Ibra wel, maar nu maakt het mij vrij weinig meer uit.
Als het over trainers gaat hoop ik dat City de CL wint. Pellegriniquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Pep nog op het allerlaatste moment de monden van alle media snoert door het winnen van de CL.
Ik dacht dat wij Pep haatten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Pep nog op het allerlaatste moment de monden van alle media snoert door het winnen van de CL.
Die faalt redelijk hard met MCI in de CL als hij ploegen tegenkomt die er iets van kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het over trainers gaat hoop ik dat City de CL wint. Pellegrini
Dat valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter van de Guardiola-fanclub.
Guardiola heeft wat mij betreft zich alleen schandalig misdragen bij FC Porto - FC Bayern tegen de dokter.quote:
Mwah. Zie Real niet bepaald makkelijk winnen van City eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Real Madrid - Manchester City is een leuke halve finale.
Dan heb je, als Real Madrid het haalt, te maken met de meest lachwekkende loting ooit waarmee je de finale hebt kunnen halen. Een beetje zoals Ajax dat de finale in 2010 haalde door praktisch de meest bedroevende ploegen te loten.
Ik zie de bijzonderheid van Manchester City niet enorm.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:04 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Mwah. Zie Real niet bepaald makkelijk winnen van City eerlijk gezegd.
HeutejournalGENOTquote:Op woensdag 13 april 2016 10:49 schreef Bolasie het volgende:
City is niks, gewoon schandalig van PSG om dit over 2 wedstrijden te verliezen.
Vanavond lekker ZDF kijken naast Mentsjestur, geen zin in Atleti-Barca
Dat vind ik chill bedoel ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij een Duitse zender.
Zat er compleet naast, jaquote:Op woensdag 13 april 2016 21:13 schreef b2py het volgende:
Is Neuer omgekocht? Die slag miste compleet alles wat het had kunnen raken?
Ik zei niksquote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Als eentje het volhoudt ben ik al tevreden (zal wel niet)
1-1![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
Als de finale maar geen Real-Atleti wordt
Dan ben ik ook wel tevreden. City-Bayern zou wel geinig zijn met Pep maar dat lijkt me niet heel realistischquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
Als de finale maar geen Real-Atleti wordt
Nimmer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde Bayern vorig jaar ook nog tegen Athletico?
Nee. En het is Atletico.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde Bayern vorig jaar ook nog tegen Athletico?
City kan er niks van.quote:
Ik vind het een lastig te voorspellen wedstrijd. Had deze pot liever als finale gezien. Finales zijn eenmaal schaakduels.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Atletico ook Bayern eruit gaat kegelen.
Het wordt wel een interessante ontmoeting denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daarom staan ze in de halve finale-_-quote:
Ik had ook gehoopt op Bayern-Atletico als finale. Nu hoop ik dat één van die twee de finale wint. Tegen Real als het Atletico wordt, tegen City als het Bayern wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een lastig te voorspellen wedstrijd. Had deze pot liever als finale gezien. Finales zijn eenmaal schaakduels.
Dan mag City hopen en bidden dat LFC de EL wintquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stel je voor dat City en Bayern door gaan,United/LFC 4de eindigt en dat City alleen de CL in kan door te winnen van Pep's Bayern![]()
Stel je voor dat Pep verliest van City... dan hebben ze het gevoel dat ze een slechtere coach dan Pellegrini binnenhalen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stel je voor dat City en Bayern door gaan,United/LFC 4de eindigt en dat City alleen de CL in kan door te winnen van Pep's Bayern![]()
Dat kan alleen als Liverpool de EL wint en United 4e wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De enige club die ik de CL misgun is Real Madrid. Wat een schande zou het zijn als die club de CL wint.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt op Bayern-Atletico als finale. Nu hoop ik dat één van die twee de finale wint. Tegen Real als het Atletico wordt, tegen City als het Bayern wordt.
Ook als City 5de eindigtquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Liverpool de EL wint en United 4e wordt.
Eens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige club die ik de CL misgun is Real Madrid. Wat een schande zou het zijn als die club de CL wint.
Jij bent niet objectief.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:37 schreef Anoonumos het volgende:
Real Madrid is een voorbeeld voor elke club
Ik durf eigenlijk vrij weinig over deze wedstrijd te zeggen. Bayern misschien een iets klein voordeeltje omdat ze de tweede wedstrijd thuis moeten, om de één of andere manier ga je dan net iets sneller door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ze in de halve finale staan is en blijft een schande van PSG. Die Blanc zou alleen al hierom ontslagen moeten worden, ook al domineren ze in Frankrijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Daarom staan ze in de halve finale-_-
Al deze halve finalisten zijn gewoon in staat om van elkaar te winnen.
psg heeft gewoon een matig elftal. Weinig echte absolute toppersquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat ze in de halve finale staan is en blijft een schande van PSG. Die Blanc zou alleen al hierom ontslagen moeten worden, ook al domineren ze in Frankrijk.
Hun beste twee middenvelders waren afwezig in de return, niet gek dat het dan lastig wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
psg heeft gewoon een matig elftal. Weinig echte absolute toppers
Achterin ook maar 1 topper. Keeper van niks. Cavani wordt verkracht. Ibra in CL geeft nooit thuis. Di Maria is top. Verratti misten ze wel enorm ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hun beste twee middenvelders waren afwezig in de return, niet gek dat het dan lastig wordt.
Ze hadden het in Parijs gewoon moeten afmaken, genoeg kansen gekregen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hun beste twee middenvelders waren afwezig in de return, niet gek dat het dan lastig wordt.
En Matuidi. Wel eens dat het allemaal een beetje pover is voor wat zichzelf graag bij de allerbesten van Europa schaart. Toch is het in de competitie een geoliede machine en City stelt nou ook niet zo heel veel voor. PSG heeft gefaald.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Achterin ook maar 1 topper. Keeper van niks. Cavani wordt verkracht. Ibra in CL geeft nooit thuis. Di Maria is top. Verratti misten ze wel enorm ja.
Ze krijgen ook 0,0 weerstand. Spelers die daar spelen missen ambitiequote:Op vrijdag 15 april 2016 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Matuidi. Wel eens dat het allemaal een beetje pover is voor wat zichzelf graag bij de allerbesten van Europa schaart. Toch is het in de competitie een geoliede machine en City stelt nou ook niet zo heel veel voor. PSG heeft gefaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |