Ik zei niksquote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Als eentje het volhoudt ben ik al tevreden (zal wel niet)
1-1![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
Als de finale maar geen Real-Atleti wordt
Dan ben ik ook wel tevreden. City-Bayern zou wel geinig zijn met Pep maar dat lijkt me niet heel realistischquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:09 schreef Bolasie het volgende:
Als de finale maar geen Real-Atleti wordt
Nimmer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde Bayern vorig jaar ook nog tegen Athletico?
Nee. En het is Atletico.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde Bayern vorig jaar ook nog tegen Athletico?
City kan er niks van.quote:
Ik vind het een lastig te voorspellen wedstrijd. Had deze pot liever als finale gezien. Finales zijn eenmaal schaakduels.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Atletico ook Bayern eruit gaat kegelen.
Het wordt wel een interessante ontmoeting denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Atletico ook Bayern eruit gaat kegelen.
Daarom staan ze in de halve finale-_-quote:
Ik had ook gehoopt op Bayern-Atletico als finale. Nu hoop ik dat één van die twee de finale wint. Tegen Real als het Atletico wordt, tegen City als het Bayern wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een lastig te voorspellen wedstrijd. Had deze pot liever als finale gezien. Finales zijn eenmaal schaakduels.
Dan mag City hopen en bidden dat LFC de EL wintquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stel je voor dat City en Bayern door gaan,United/LFC 4de eindigt en dat City alleen de CL in kan door te winnen van Pep's Bayern![]()
Stel je voor dat Pep verliest van City... dan hebben ze het gevoel dat ze een slechtere coach dan Pellegrini binnenhalen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stel je voor dat City en Bayern door gaan,United/LFC 4de eindigt en dat City alleen de CL in kan door te winnen van Pep's Bayern![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |