Dat kan alleen als Liverpool de EL wint en United 4e wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Stel je voor dat City en Bayern door gaan,United/LFC 4de eindigt en dat City alleen de CL in kan door te winnen van Pep's Bayern![]()
De enige club die ik de CL misgun is Real Madrid. Wat een schande zou het zijn als die club de CL wint.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt op Bayern-Atletico als finale. Nu hoop ik dat één van die twee de finale wint. Tegen Real als het Atletico wordt, tegen City als het Bayern wordt.
Ook als City 5de eindigtquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Liverpool de EL wint en United 4e wordt.
Eens.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige club die ik de CL misgun is Real Madrid. Wat een schande zou het zijn als die club de CL wint.
Jij bent niet objectief.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:37 schreef Anoonumos het volgende:
Real Madrid is een voorbeeld voor elke club
Ik durf eigenlijk vrij weinig over deze wedstrijd te zeggen. Bayern misschien een iets klein voordeeltje omdat ze de tweede wedstrijd thuis moeten, om de één of andere manier ga je dan net iets sneller door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Atletico ook Bayern eruit gaat kegelen.
Dat ze in de halve finale staan is en blijft een schande van PSG. Die Blanc zou alleen al hierom ontslagen moeten worden, ook al domineren ze in Frankrijk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Daarom staan ze in de halve finale-_-
Al deze halve finalisten zijn gewoon in staat om van elkaar te winnen.
psg heeft gewoon een matig elftal. Weinig echte absolute toppersquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat ze in de halve finale staan is en blijft een schande van PSG. Die Blanc zou alleen al hierom ontslagen moeten worden, ook al domineren ze in Frankrijk.
Hun beste twee middenvelders waren afwezig in de return, niet gek dat het dan lastig wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
psg heeft gewoon een matig elftal. Weinig echte absolute toppers
Achterin ook maar 1 topper. Keeper van niks. Cavani wordt verkracht. Ibra in CL geeft nooit thuis. Di Maria is top. Verratti misten ze wel enorm ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hun beste twee middenvelders waren afwezig in de return, niet gek dat het dan lastig wordt.
Ze hadden het in Parijs gewoon moeten afmaken, genoeg kansen gekregen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hun beste twee middenvelders waren afwezig in de return, niet gek dat het dan lastig wordt.
En Matuidi. Wel eens dat het allemaal een beetje pover is voor wat zichzelf graag bij de allerbesten van Europa schaart. Toch is het in de competitie een geoliede machine en City stelt nou ook niet zo heel veel voor. PSG heeft gefaald.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Achterin ook maar 1 topper. Keeper van niks. Cavani wordt verkracht. Ibra in CL geeft nooit thuis. Di Maria is top. Verratti misten ze wel enorm ja.
Ze krijgen ook 0,0 weerstand. Spelers die daar spelen missen ambitiequote:Op vrijdag 15 april 2016 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Matuidi. Wel eens dat het allemaal een beetje pover is voor wat zichzelf graag bij de allerbesten van Europa schaart. Toch is het in de competitie een geoliede machine en City stelt nou ook niet zo heel veel voor. PSG heeft gefaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |