Wat was de 2e dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef tralalala het volgende:
Zal je zien dat de derde exit-poll weer onder de 30% is
Wist niet dat ik leider zou worden van het vierde reich, anders had ik wel gestemdquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ga maar gewoon huilen dat Het Nederlandse Volk ondanks alles zijn verstand behouden heeft (grotendeels) en jouw 4e EU-Reich niet ziet zitten.
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat niet doen.Kronkel in je hoofd
Niveautje weer. Bewijst maar weer eens mijn punt.quote:
Schrik niet, maar FOK is nogal anti-EU gemiddeld genomenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik kan niet zeggen of drie kwart van de uitspraken hier nu sarcastisch / satirisch is bedoeld of dat men hier serieus het liefste een einde aan de EU ziet
Liever vandaag dan morgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Gezicht het volgende:
Serieus het liefste een einde aan de EU ziet
En iedereen doodleuk op de VVD stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat Rutte "Fuck you, we doen het toch" zegt.
Merk ik weinig van.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Schrik niet, maar FOK is nogal anti-EU gemiddeld genomen
SP was fel tegen. Veel linkser krijg je ze niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Linkse mensen bleven liever binnen. Want het regent.
post ff R'dam plzquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Collide het volgende:
Onderbanken
Voor: 25,5%
Tegen: 74,3%
Opkomst: 34,4%
Dan gaan we met hooivorken naar het binnenhof.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
Heerlijk al die feestende reacties. Zouden jullie nog steeds zo lachen als dat verdrag er alsnog doorheen komt?
Dat is naast mij!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Perrin het volgende:
Sint-Oedenrode
Voor 37,3%
Tegen 61,9%
Opkomst 30,5%
Ze kunnen exit-pollen tot ze een ons wegen. Uiteindelijk weet je de uitslag toch niet eerder dan dat pakweg 90 % van de stemmen geteld is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef tralalala het volgende:
Zal je zien dat de derde exit-poll weer onder de 30% is
Tja Nederlandsquote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En iedereen doodleuk op de VVD stemmen.
Wat een volk zijn we toch hé
Ja. Vermoedelijk het werk van oekrainse hackers als reactie op de exitpollquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Etsu het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding op nu.nl?
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef SeLang het volgende:
Even zwaaien naar de strategische thuisblijvers
Je verwacht een normale reactie op wat je zojuist zei?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Niveautje weer. Bewijst maar weer eens mijn punt.
Goed opgevoed.quote:
Genoeg mis met dit referendum om het terzijde te schuiven.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
Heerlijk al die feestende reacties. Zouden jullie nog steeds zo lachen als dat verdrag er alsnog doorheen komt?
Dan krijgt Wilders en de SP 75% van de volgende 2de kamer verkiezingen vanwege vergaande corruptie van de huidige politiek...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
Dat komt ook omdat hier natuurlijk veel internetters zitten, die minder blootstaan aan de MSM en dus nog een eigen mening kunnen vormen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De duim van collide.quote:
Gegokt en (zoals het er nu naar uitziet) verlorenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef SeLang het volgende:
Even zwaaien naar de strategische thuisblijvers
Wij zijn het afvoerputje van de maatschappij, dus op zich wel logisch ja.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ja want het tekent dat het geen reet uitmaakt wat jij (of ik) daar van vindt ... en dan mag je best gaan (be)denken of het systeem wel zo geweldig is zoals wordt (voor)gesteld.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |