Merk ik weinig van.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Schrik niet, maar FOK is nogal anti-EU gemiddeld genomen
SP was fel tegen. Veel linkser krijg je ze niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Linkse mensen bleven liever binnen. Want het regent.
post ff R'dam plzquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Collide het volgende:
Onderbanken
Voor: 25,5%
Tegen: 74,3%
Opkomst: 34,4%
Dan gaan we met hooivorken naar het binnenhof.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
Heerlijk al die feestende reacties. Zouden jullie nog steeds zo lachen als dat verdrag er alsnog doorheen komt?
Dat is naast mij!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef Perrin het volgende:
Sint-Oedenrode
Voor 37,3%
Tegen 61,9%
Opkomst 30,5%
Ze kunnen exit-pollen tot ze een ons wegen. Uiteindelijk weet je de uitslag toch niet eerder dan dat pakweg 90 % van de stemmen geteld is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef tralalala het volgende:
Zal je zien dat de derde exit-poll weer onder de 30% is
Tja Nederlandsquote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En iedereen doodleuk op de VVD stemmen.
Wat een volk zijn we toch hé
Ja. Vermoedelijk het werk van oekrainse hackers als reactie op de exitpollquote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Etsu het volgende:
Krijgen jullie ook een foutmelding op nu.nl?
quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef SeLang het volgende:
Even zwaaien naar de strategische thuisblijvers
Je verwacht een normale reactie op wat je zojuist zei?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Niveautje weer. Bewijst maar weer eens mijn punt.
Goed opgevoed.quote:
Genoeg mis met dit referendum om het terzijde te schuiven.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
Heerlijk al die feestende reacties. Zouden jullie nog steeds zo lachen als dat verdrag er alsnog doorheen komt?
Dan krijgt Wilders en de SP 75% van de volgende 2de kamer verkiezingen vanwege vergaande corruptie van de huidige politiek...quote:Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef Kikopuz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |