Dit. En het klinkt ook het meest logisch. Je zegt ook eerder ''ben je voor of tegen'', ipv andersom.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet íéts als eerste staan hè. Als je zo begint kan je het nooit goed doen.
En dan breekt hier de pleuris uit, en ga ik op de bank zitten met popcorn en kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk is het een nutteloze referendum. Dan wordt die aangepast op een paar punten en ze gaan alsnog akkoord.
Ik denk ook niet dat er heel veel mensen zijn die vinden dat we ons maar helemaal terug moeten trekken achter de dijken....quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bij de tweede kamer verkiezingen stemmen we toch steeds weer op partijen die niet bepaald te boek staan als anti eu. Verre van zelfs.
Je wist dat het zou komen: PvdA'ster roept Hitler over referendumquote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je een linkje of iets dergelijks....lijkt mij heeeeel sterk...
Voor iemand die het niet boeit post je vrij veel in dit topic.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Zelfs 30% opkomst is in en in triest.
Het leeft gewoon niet. Het boeit niet. De meerderheid denkt /care
quote:
Een deel van de mensen saboteert het referendum actief. Als je dan nog de drempel haalt, is dat best een prestatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Dat zijn de verstandige mensen. Ik wou dat ik daar bij hoorde.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Je mag ook een andere nieuwszender kijken hoor, als je denkt dat de NOS een propagandamachine isquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
De NOS haalt gelijk alle doemscenario's erbij voor als het tegen-kamp wint. Propaganda ten top.
Ja, wat denk jij dan, dat nood niet wetten breekt?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
De NOS haalt gelijk alle doemscenario's erbij voor als het tegen-kamp wint. Propaganda ten top.
Er is een verschil in tactisch niet stemmen (vanwege die lage opkomst) en niet stemmen omdat het je niet boeit. Eerste kan ik nog begrijpen namelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te stemmen, ik heb zelfs overwogen om ongeldig te gaan stemmen, maar ik wilde niet het risico lopen dat de stem ten onrechte als blanco zou worden geteld.
Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En dan breekt hier de pleuris uit, en ga ik op de bank zitten met popcorn en kijken wat er gebeurt
RTL is ook al tegen geenstijl. Het zit ook niet mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
Huh? Ik schreef juist dat het me wel boeit.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voor iemand die het niet boeit post je vrij veel in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |