Volgens de meerderheid van de "experts" zal de 30% gehaald worden. Mijn advies; gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik wil 'Ja' stemmen. Zal ik wel of niet meer gaan? Het is een twijfelgeval of de kiesdrempel wordt gehaald volgens mij
Dit is met straatlengte de domste reden om "nee" te stemmen die ik tot nu toe gehoord hebt...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
Kom op mensen TEGEN stemmen. Jullie hebben nog een half uur!!!
De PvdA vergelijkt het houden van referenda met Hitler praktijken. Lijkt mij een mooie reden om juist te gaan stemmen!!!
Inderdaad, ze hadden het neutraal moeten formuleren, dus gewoon over elkaar heen moeten drukken.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
Het is ook wel typisch dat 'Voor' eerst op het stembiljet staat, en dan pas 'Tegen', alsof de overheid je een bepaalde kant op wil drukken!!!
Dit. Wat een figurenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Het erge vind ik straks de reacties van de politiek en dan voornamelijk de pro eu gekkies die dit toch al flauwe referendum gaan misbruiken om te zeggen dat Nederland er toch echt voor is. Een kiesdrempel niet halen laat dat niet echt zien, maar meer een totale apathie voor de democratie.
Echt vandaag haat ik dit land echt. Niet eens om de uitslag, maar dat mensen te beroerd zijn om niet te stemmen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Collide het volgende:
Als de EU voor is en NL tegen gaan we dan uit de EU??
Grapjuhhquote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet íéts als eerste staan hè. Als je zo begint kan je het nooit goed doen.
Owja, dat vergat ik even als 60% opkomst was geweest en 28% tegen was, is dat oneindig veel relevanter dan 30% opkomst en 30% tegen. Mea culpa.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
[..]
Maar het is toch niet handig als de kiesdrempel wel wordt gehaald? Want 'nee' staat er beter voor toch?
Oepsquote:
Haha, als ik al was gaan stemmen had ik gewoon voor gestemd hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef juliusceasar het volgende:
Maak een statement naar onze pinokkio der Lage Landen. Stem TEGEN!!!
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef marsan het volgende:
[..]
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"
Ik ben niet te beroerd om te stemmen, ik heb zelfs overwogen om ongeldig te gaan stemmen, maar ik wilde niet het risico lopen dat de stem ten onrechte als blanco zou worden geteld.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt vandaag haat ik dit land echt. Niet eens om de uitslag, maar dat mensen te beroerd zijn om niet te stemmen.
Dit. En het klinkt ook het meest logisch. Je zegt ook eerder ''ben je voor of tegen'', ipv andersom.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet íéts als eerste staan hè. Als je zo begint kan je het nooit goed doen.
En dan breekt hier de pleuris uit, en ga ik op de bank zitten met popcorn en kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef StephanL het volgende:
Eigenlijk is het een nutteloze referendum. Dan wordt die aangepast op een paar punten en ze gaan alsnog akkoord.
Ik denk ook niet dat er heel veel mensen zijn die vinden dat we ons maar helemaal terug moeten trekken achter de dijken....quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bij de tweede kamer verkiezingen stemmen we toch steeds weer op partijen die niet bepaald te boek staan als anti eu. Verre van zelfs.
Je wist dat het zou komen: PvdA'ster roept Hitler over referendumquote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je een linkje of iets dergelijks....lijkt mij heeeeel sterk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |