Dan wordt het onder het tapijt geschoven en al het bewijs vernietigd natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als de opkomst onder de 30 procent blijft, krijgen we dan nog wel het % voor en tegen te hore? Of wordt het dan onder het welbekende tapijt geschoven?
Zou me niet verbazen dat de opkomst overeen komt met het aantal mensen met een hogere opleiding. Dat zag je eerder vandaag ook goed terug in de filmpjes over de stemmers. Vervelend dat het domme volk weer niet gaat joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weer veel laagopgeleiden die strategisch thuis bleven zitten dan.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Revanches het volgende:
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
Lijkt me wel dat sowieso de uitslag ook wordt gepubliceerd,quote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als de opkomst onder de 30 procent blijft, krijgen we dan nog wel het % voor en tegen te hore? Of wordt het dan onder het welbekende tapijt geschoven?
En dan verdwijnen de vrijwilligers in de stemlokalen op mysterieuze wijze...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan wordt het onder het tapijt geschoven en al het bewijs vernietigd natuurlijk.
1 topic is genoeg, dus nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Revanches het volgende:
POL / [LIVE] NOS Nederland kiest - Oekraïne-referendum
GAANquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik wil 'Ja' stemmen. Zal ik wel of niet meer gaan? Het is een twijfelgeval of de kiesdrempel wordt gehaald volgens mij
Ik zou het maar doen. Better safe than sorryquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik wil 'Ja' stemmen. Zal ik wel of niet meer gaan? Het is een twijfelgeval of de kiesdrempel wordt gehaald volgens mij
Kan je dit bewijzen anders is dit toch echt laster...niet doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
Kom op mensen TEGEN stemmen. Jullie hebben nog een half uur!!!
De PvdA vergelijkt het houden van referenda met Hitler praktijken. Lijkt mij een mooie reden om juist te gaan stemmen!!!
Als je het niet halen van de kiesdrempel acceptabel vindt om je zin te krijgen (zou ik zelf wel acceptabel vinden) zou ik niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Die zijn allemaal thuisgebleven natuurlijk.quote:
quote:
Maar het is toch niet handig als de kiesdrempel wel wordt gehaald? Want 'nee' staat er beter voor toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen. Better safe than sorry
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Kan je dit bewijzen anders is dit toch echt laster...niet doen.
Er was iemand van Pvda die dit vandaag zeiquote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Kan je dit bewijzen anders is dit toch echt laster...niet doen.
Ik wil daar gewoon wel eens een onderzoek over doen btw.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat de opkomst overeen komt met het aantal mensen met een hogere opleiding. Dat zag je eerder vandaag ook goed terug in de filmpjes over de stemmers. Vervelend dat het domme volk weer niet gaat joh.
Je kunt nog uitstel aanvragen en later stemmen. Ik zou even wachten als ik jou was.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ja, tactisch niet stemmen zou ik wel doenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het niet halen van de kiesdrempel acceptabel vindt om je zin te krijgen (zou ik zelf wel acceptabel vinden) zou ik niet gaan stemmen.
=niet Oldenzaal.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Melleyn het volgende:
Gestemd![]()
Er was helemaal niemand bij m'n stembureau
Je weet dat je WC niet telt als stembureau?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Melleyn het volgende:
Gestemd![]()
Er was helemaal niemand bij m'n stembureau
Daar wil ik je best een antwoord op geven maar ik zou het fijn vinden als iemand anders mij even antwoord geeft op de door jou geciteerde vraag, het liefst van iemand die in het buitenland woont.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij hebt tegen gestemd.Wat wil jij dat er gebeurt als er nee uitkomt?
Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt nog uitstel aanvragen en later stemmen. Ik zou even wachten als ik jou was.
Heb je een linkje of iets dergelijks....lijkt mij heeeeel sterk...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Lazvic het volgende:
[..]
[..]
Er was iemand van Pvda die dit vandaag zei
Ik heb mijn stem via Panama laten lopen. Scheelt een stuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je kunt nog uitstel aanvragen en later stemmen. Ik zou even wachten als ik jou was.
Top, weer 0,0002% er bij.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zojuist naar de stembus geweest met paar bekenden, 7x tegen om precies te zien. Hopelijk redden we de 30% anders heb ik die moeite voor niks gedaan
Niet gaan. Het zijn nee-stemmers die je willen overtuigen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
[..]
Maar het is toch niet handig als de kiesdrempel wel wordt gehaald? Want 'nee' staat er beter voor toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |