Dat verwacht ik ook wel. 30% is wel erg laag.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Volgens politicoloog Krouwel wordt de drempel van 30% zeker gehaald.
Ja, als...quote:Op woensdag 6 april 2016 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In zekere zin wel, want als de opkomst lager is dan 30% is, krijgt degene die tegen een referendum is, wel zijn zin, namelijk dat er geen rekening met het referendum wordt gehouden.
Als hij dat zegt, begin ik te denken de de 30% gehaald wordt.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens Maurice lijkt het erop dat niet gehaald gaat worden.
Riep Krouwel niet dat we vanmiddag om 15:00 uur al dik de 30% zouden hebben?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Volgens politicoloog Krouwel wordt de drempel van 30% zeker gehaald.
Kom op nouquote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
Kom op mensen TEGEN stemmen. Jullie hebben nog een half uur!!!
De PvdA vergelijkt het houden van referenda met Hitler praktijken. Lijkt mij een mooie reden om juist te gaan stemmen!!!
Klopt. Het enige verschil is dat ze het bij 30% moeten heroverwegen. En anders zullen we gewoon naar het opkomstpercentage verwijzen en verder met de orde van de dag.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hoeven ze er niets mee te doen,. Dat betekent niet dat het niet mag.
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
30% is binnen. Hup naar de stembus jullie.
Krijg je betaald ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
De PvdA vergelijkt het houden van referenda met Hitler praktijken. Lijkt mij een mooie reden om juist te gaan stemmen!!!
Alsof men juist gaat stemmen door jou bericht .quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
Helaas pindakaas, daar gaat men dan nog achterkomen, TTIP is economisch en daar heeft NL niks over te zeggen, alleen de EU technocraten.quote:
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:34:42Diverse grotere gemeenten blijven fors acht EP2014 -7%. Maar eindspurt en kleinere plaatsen zou nog net kunnen zorgen voor 30%+. reageer retweet
Dit is een overreactie mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef juliusceasar het volgende:
Ik verwacht wel dat SP en PVv sowieso een debat aan zullen vragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt. Het enige verschil is dat ze het bij 30% moeten heroverwegen. En anders zullen we gewoon naar het opkomstpercentage verwijzen en verder met de orde van de dag.
Het kan nog alle kanten op dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef Infection het volgende:
twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 20:34:42Diverse grotere gemeenten blijven fors acht EP2014 -7%. Maar eindspurt en kleinere plaatsen zou nog net kunnen zorgen voor 30%+. reageer retweet
En daar kom je nu mee aan?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Wat willen de nee-stemmers eigenlijk dat er gebeurt als het referendum geldig is en er nee uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |