Heeft er iemand voor de EU gestemd dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit landde mond vol over politiek en de EU maar stemmen ho maar.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
Het is ook wel typisch dat 'Voor' eerst op het stembiljet staat, en dan pas 'Tegen', alsof de overheid je een bepaalde kant op wil drukken!!!
30% is eigenlijk ook dieptreurig. Wmb wordt die drempel naar 70% oid getild.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zojuist naar de stembus geweest met paar bekenden, 7x tegen om precies te zien. Hopelijk redden we de 30% anders heb ik die moeite voor niks gedaan
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
Het is ook wel typisch dat 'Voor' eerst op het stembiljet staat, en dan pas 'Tegen', alsof de overheid je een bepaalde kant op wil drukken!!!
Terwijl de T toch echt eerst in het alfabet voorkomt!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
Toch goed dat je gegaan bentquote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef Melleyn het volgende:
Gestemd![]()
Er was helemaal niemand bij m'n stembureau
Dat laatste verwacht ik inderdaad dat er gebeurt. Is ook wel logisch, want je gaat niet 10 jaar onderhandelen in de vuilnisbak gooien.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het liefs zien dat het AV niet doorgaat, dat Oekraïne wel een wortel voor wordt gehouden en dat Oekraïne aan zet is om het een en ander te veranderen waarna wij wat intensiever samenwerken. De consequentie van het niet doorgaan van het AV zou moeten zijn dat bepaalde geïmplementeerde wijzigingen die vooruitliepen op de implementatie van dit AV worden teruggedraaid.
Dit zal echter niet gaan gebeuren. Het best haalbare en het meest voor de hand liggende (al is het maar voor de show, doen alsof je je iets aantrekt van het volk) is dat Nederland met stille diplomatie addenda probeert te regelen voor het AV en dat dan over enkele maanden of misschien nog wat verder in de toekomst de handtekening van Nederland officieel geldig wordt verklaard.
NWS / PvdA'er: "Ook Hitler hield graag referenda"quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb je een linkje of iets dergelijks....lijkt mij heeeeel sterk...
'tegen' klinkt ook wel erg negatief.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
Sta er inderdaad ook van te kijken dat zoveel mensen niet de moeite nemen om te stemmen. Snap ook niet waarom mensen zo tegen een referendum zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Het erge vind ik straks de reacties van de politiek en dan voornamelijk de pro eu gekkies die dit toch al flauwe referendum gaan misbruiken om te zeggen dat Nederland er toch echt voor is. Een kiesdrempel niet halen laat dat niet echt zien, maar meer een totale apathie voor de democratie.
Echt vandaag haat ik dit land echt. Niet eens om de uitslag, maar dat mensen te beroerd zijn om niet te stemmen.
Bij de tweede kamer verkiezingen stemmen we toch steeds weer op partijen die niet bepaald te boek staan als anti eu. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Heeft er iemand voor de EU gestemd dan?Heb ik wat verwijtbaar gemist?
We schrijven altijd stemmingen uit als jij op vakantie bentquote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Heeft er iemand voor de EU gestemd dan?Heb ik wat verwijtbaar gemist?
Te beroerd zijn te stemmen*quote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Het erge vind ik straks de reacties van de politiek en dan voornamelijk de pro eu gekkies die dit toch al flauwe referendum gaan misbruiken om te zeggen dat Nederland er toch echt voor is. Een kiesdrempel niet halen laat dat niet echt zien, maar meer een totale apathie voor de democratie.
Echt vandaag haat ik dit land echt. Niet eens om de uitslag, maar dat mensen te beroerd zijn om niet te stemmen.
Je vindt dat teveel mensen hebben gestemd dus?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:42 schreef Straatcommando. het volgende:
maar dat mensen te beroerd zijn om niet te stemmen.
Als je het nee-kamp mag geloven is dat wel de bedoelingquote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Collide het volgende:
Als de EU voor is en NL tegen gaan we dan uit de EU??
Er moet íéts als eerste staan hèquote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef Inaithnir het volgende:
Laten we het hopen. Maar het klinkt meer als propaganda van de NOS.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Collide het volgende:
Als de EU voor is en NL tegen gaan we dan uit de EU??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |