Voor iemand die het niet boeit post je vrij veel in dit topic.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Zelfs 30% opkomst is in en in triest.
Het leeft gewoon niet. Het boeit niet. De meerderheid denkt /care
quote:
Een deel van de mensen saboteert het referendum actief. Als je dan nog de drempel haalt, is dat best een prestatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Dat zijn de verstandige mensen. Ik wou dat ik daar bij hoorde.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Je mag ook een andere nieuwszender kijken hoor, als je denkt dat de NOS een propagandamachine isquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
De NOS haalt gelijk alle doemscenario's erbij voor als het tegen-kamp wint. Propaganda ten top.
Ja, wat denk jij dan, dat nood niet wetten breekt?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
De NOS haalt gelijk alle doemscenario's erbij voor als het tegen-kamp wint. Propaganda ten top.
Er is een verschil in tactisch niet stemmen (vanwege die lage opkomst) en niet stemmen omdat het je niet boeit. Eerste kan ik nog begrijpen namelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te stemmen, ik heb zelfs overwogen om ongeldig te gaan stemmen, maar ik wilde niet het risico lopen dat de stem ten onrechte als blanco zou worden geteld.
Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En dan breekt hier de pleuris uit, en ga ik op de bank zitten met popcorn en kijken wat er gebeurt
RTL is ook al tegen geenstijl. Het zit ook niet mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
Huh? Ik schreef juist dat het me wel boeit.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voor iemand die het niet boeit post je vrij veel in dit topic.
Helaas is NOS de enige die er uitgebreid over bericht, dus ik moet wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Je mag ook een andere nieuwszender kijken hoor, als je denkt dat de NOS een propagandamachine is
Ik geloof dat ie tegenwoordig voor de onderste bout gaat. Maar het kan ook een hazenbout zijn, hahahahahahahaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Collide het volgende:
Rutte die naar Brussel gaat.
Hij is nog steeds bezig met de onderste steen van MH17.
Verstandig. Ik ben juist heel positief verrast door het feit dat de meeste Nederlanders blijkbaar realistisch genoeg zijn om in te zien dat ze totaal geen idee hebben over het onderwerp van dit referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te stemmen, ik heb zelfs overwogen om ongeldig te gaan stemmen, maar ik wilde niet het risico lopen dat de stem ten onrechte als blanco zou worden geteld.
De bevolking begrijpt dit referendum nietquote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Die commentator van "NL Kiest" denkt dat de EU beredeneert dat mocht Nederland tegen stemmen in meerderheid, dat de Nederlandse tegenstemmers dan wel genoegen nemen met een bepaling in het verdrag waarin nadrukkelijk vermeld wordt dat Oekraïne absoluut geen lid kan worden van de EU.
Alsof dat de hoofdreden is dat mensen tegen dit verdrag gaan stemmen. Die staan echt ver af van de bevolking.
Heeft hij compleet aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel mensen denken nog dat dit een voor of tegen Roos stemming is hè.
Je hebt nog 13 minuten.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef agter het volgende:
[..]
Huh? Ik schreef juist dat het me wel boeit.
Ik heb de oplossing: 50% van de stembiljetten met "Voor" eerst, 50% met "Tegen" eerst. Dan is de beïnvloeding gelijk verdeeldquote:Op woensdag 6 april 2016 20:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden het neutraal moeten formuleren, dus gewoon over elkaar heen moeten drukken.
Ohh, dat valt nog mee. Rotterdam ook redelijk laag. Ik ga niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die hebben voor het laatst gemeld om 17.45. Wat was het 13%?
Ik heb tegen gestemd, maar Jan Roos is irritant.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel mensen denken nog dat dit een voor of tegen Roos stemming is hè.
Denkt men inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De bevolking begrijpt dit referendum niet
Als de tegenstemmers dat niet voldoende vinden, kunnen ze altijd weer een referendum aanvragen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Die commentator van "NL Kiest" denkt dat de EU beredeneert dat mocht Nederland tegen stemmen in meerderheid, dat de Nederlandse tegenstemmers dan wel genoegen nemen met een bepaling in het verdrag waarin nadrukkelijk vermeld wordt dat Oekraïne absoluut geen lid kan worden van de EU.
Alsof dat de hoofdreden is dat mensen tegen dit verdrag gaan stemmen. Die staan echt ver af van de bevolking.
Mensen komen ook expres niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef agter het volgende:
Dat is wel heel naïef.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Verstandig. Ik ben juist heel positief verrast door het feit dat de meeste Nederlanders blijkbaar realistisch genoeg zijn om in te zien dat ze totaal geen idee hebben over het onderwerp van dit referendum.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef n00b13 het volgende:
Oh. Nu ik die Oekraïners het Wilhelmus hoorde spelen heb ik wel spijt van mijn nee stem
+1quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een deel van de mensen saboteert het referendum actief. Als je dan nog de drempel haalt, is dat best een prestatie.
Het is er al.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
Men verwacht dat er hoe dan ook een verdrag komt, zei ik toch al.... SureD1 of hoe heet je?
Jamaar, dan zal de overheid toch stiekem alle biljetten met 'Voor' eerst printen, want propaganda en corruptie en complot enzo.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing: 50% van de stembiljetten met "Voor" eerst, 50% met "Tegen" eerst. Dan is de beïnvloeding gelijk verdeeld
En nu met tekst om even te zien dat STEMMEN dus wel belangrijk is want anders krtijg je dit soort domme mutsen die voor jou beslissen!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je wist dat het zou komen: PvdA'ster roept Hitler over referendum
Moest gelijk een traantje wegpinkenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:47 schreef n00b13 het volgende:
Oh. Nu ik die Oekraïners het Wilhelmus hoorde spelen heb ik wel spijt van mijn nee stem
Heb jij het gelezen? En vooral, compleet begrepen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denkt men inderdaad.
De arrogantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |