Ik snap je vraag niet, waarom die filmpjes nu naar je gestuurd zijn, of waarom ze niet viral zijn gegaan?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga weer even manipuleren:
Kun jij verklaren waarom die filmpjes nu ineens opduiken in mijn PM box, dat ze de afgelopen weken niet viral zijn gegaan, wat uiterst raar is bij dit soort rampenfilmpjes, maar dat ze al wel op 23 maart op YouTube zijn geplaatst?
Omdat Amerika, is goed voor de ratings.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraag mezelf trouwens ook af waarom CNN dat filmpje zo merkwaardig verknipt heeft of zelfs zo aangeleverd heeft gekregen.
Dapper!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oké, dit verandert de zaak. Ik krijg net een tip van iemand de lange versie van het filmpje. Heb hem gekeken en trek mijn conclusie over het eerdere filmpje volledig in.
Er is inderdaad raar in omgeknipt.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraag mezelf trouwens ook af waarom CNN dat filmpje zo merkwaardig verknipt heeft of zelfs zo aangeleverd heeft gekregen.
ik vind het vreemd dat er schokkende beelden geknipt wordt. Laat zien, as is, hoe verrot en corrupt de wereld is. Dat trieste gedoe om Disney World instant te houden moet afgelopen zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is inderdaad raar in omgeknipt.
In ieder geval zijn schokkendere beelden er uit gehaald en het is uiteraard ingekort.
Maar eindresultaat is een onsamenhangende bende.
Eigenlijk zouden beelden niet getoond moeten worden.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat er schokkende beelden geknipt wordt. Laat zien, as is, hoe verrot en corrupt de wereld is. Dat trieste gedoe om Disney World instant te houden moet afgelopen zijn.
Heeft de chauffeur zelf contact met CNN genomen?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat de taxi-driver vid op 'n PC gemaakt is.quote:Op donderdag 7 april 2016 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik vind het vreemd dat er schokkende beelden geknipt wordt. Laat zien, as is, hoe verrot en corrupt de wereld is. Dat trieste gedoe om Disney World instant te houden moet afgelopen zijn.
Ga het eens uitzoeken zou ik zeggen, was CNN de eerste die die beelden had?quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heeft de chauffeur zelf contact met CNN genomen?
Was 't gewoon 'n kadotje of heeft 'ie de filmpje aan CNN verkocht.
Hoe gaat dat precies? Gewoon CNN bellen? Dan hey presto,binnen 'n uurtje of zo de vid op elke news channel in t westerse wereld staat?
Geen interviews met de taxi-driver en z'n zoon te vinden?
Ja. Zo gaat dat. De wonderen van internet hm.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies? Gewoon CNN bellen? Dan hey presto,binnen 'n uurtje of zo de vid op elke news channel in t westerse wereld staat?
Tsja, ik zou je het antwoord zo kunnen geven, maar de bronnen zijn MSM dus dan is het zowiezo nep hoax fake, believing the official story bla bla . Dus sorry zoek dat zelf maar uit.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heeft de chauffeur zelf contact met CNN genomen?
Was 't gewoon 'n kadotje of heeft 'ie de filmpje aan CNN verkocht.
Geen interviews met de taxi-driver en z'n zoon te vinden?
Een smartphone is inderdaad een minicomputer.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de taxi-driver vid op 'n PC gemaakt is.
Geen van beide denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heeft de chauffeur zelf contact met CNN genomen?[/qote]
Onwaarschijnlijk.
[quote]Was 't gewoon 'n kadotje of heeft 'ie de filmpje aan CNN verkocht.
Dat kan, verder hebben ze ongetwijfeld ook een mailadres.quote:Hoe gaat dat precies? Gewoon CNN bellen?
uploaden van een dergelijke video vergt tegenwoordig slechts enkele minuten.quote:Dan hey presto,binnen 'n uurtje of zo de vid op elke news channel in t westerse wereld staat?
Ik acht het niet waarschijnlijk dat er contact is geweest tussen beide.quote:Geen interviews met de taxi-driver en z'n zoon te vinden?
quote:Investigative journalist Yoichi Shimatsu looks at the criminal record of the Brothers Bakraoui, the ethnic Moroccan felons who allegedly bombed Brussels Airport, uncovering their links to Belgian police intelligence under NATO command and to the Israeli-run security firm ICTS, which recruited European youth for ISIS and its brutal Syrian paramilitary campaign for the oil majors.
quote:Brussels Airport verlegt de Belgische grens naar Connector
15 maart 2016
-knip-
Hierdoor wordt de Belgische grens op Brussels Airport in de nacht van 16 op 17 maart letterlijk verlegd.
-knip-
150 medewerkers leggen in 1 nacht nieuw parcours
De operationele veranderingen die de indienstneming van Connector naar Pier B met zich meebrengt, zijn enorm.
De apparatuur van het oude screening platform en van de grenscontroleposten in de vertrekhal moet worden afgebroken. De grenscontrole in de vertrekhal wordt afgesloten. Alle apparatuur moet geherïnstalleerd en getest zijn in de nieuwe omgeving. De bewegwijzering in de vertrekhal moet aangepast zijn en alle plaatsen moeten na de verhuisoperatie grondig schoongemaakt worden.
De wandel- en winkelzone van Pier B ligt voortaan na de handbagagecontrole, waardoor het statuut van deze zone verandert naar “beveiligde zone”. Om de zone beveiligd te kunnen verklaren, moeten alle winkels, restaurants en andere plaatsen in deze zone een veiligheidscontrole ondergaan. Deze controle gebeurt door het veiligheidspersoneel van Brussels Airport Company en de federale politie.
Alle veranderingen en controles moeten overnacht gebeuren wanneer er geen passagiers zijn. Dit operationele huzarenstukje vergt daarom een strikte planning en minutieuze uitvoering van elke medewerker
Bron: http://www.brusselsairport.be/nl/mediaroom/news/69645/
Ik manipuleer.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik mis even welk punt je juist wil maken met het vetgedrukte..?
Je zit in het BNW topic over Brussel hé... Denk dat je in het NWS topic beter op je plek bent, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:34 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Eu. Okee.
(ik snap alleen niet in welke richting? )
OW, wacht 15 maart. nu ben ik mee. ik ben gewoon blind.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zit in het BNW topic over Brussel hé... Denk dat je in het NWS topic beter op je plek bent, eerlijk gezegd.
Maar vooruit: Zouden ze die nacht misschien iets hebben voorbereid dat met de aanslagen te maken gehad zou kunnen hebben? Dat is een vraag die in mij opkwam toen ik het las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |