quote:Dit kleine apie is SEPPE ... ik ben moeder en vind het fantástisch. ♡
Seppequote:Op woensdag 6 april 2016 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
Wytske Kenemans is moeder geworden van een zoon. Van haar FB-pagina:
[..]
[ afbeelding ]
oeps! Dit kwam vanzelf tevoorschijn toen ik op m'n foon een nieuwe opende. Hoe kan ik het fixen?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:26 schreef DonnaRush het volgende:
De halve OP mist zeker?
*Jup, er zit een oude lijst in.
De wiki pagina kopiëren en die in de openingspost plakken. Ik denk niet dat dat op je mobiel gaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
oeps! Dit kwam vanzelf tevoorschijn toen ik op m'n foon een nieuwe opende. Hoe kan ik het fixen?
bedanktquote:Op woensdag 6 april 2016 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb de OP geupdate en een TR gemacht
Wiki aangepast en TR gezet zodat een modje de OP van Aventura kan aanpassen.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:01 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zie nog steeds de oude OP. Ik denk dat ChatGirl bedoeld dat ze de Wiki aangepast heeft?
Done.quote:Op woensdag 6 april 2016 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wiki aangepast en TR gezet zodat een modje de OP van Aventura kan aanpassen.
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:18 schreef DonnaRush het volgende:
Megan Fox is mogelijk zwanger van haar derde kind.
De actrice verscheen maandagavond met een mogelijke zwangere buik bij een persevenement voor de nieuwste Teenage Mutant Ninja Turtles-film en volgens E! News hebben meerdere bronnen haar zwangerschap bevestigd.
De woordvoerder van Fox wilde niets bevestigen.
In augustus vroeg de 29-jarige Megan een echtscheiding aan van Brian Austin Green, de vader van haar eerste twee kinderen.
De scheiding is echter nog niet rond en de twee werden de laatste tijd regelmatig samen gezien met hun kinderen erbij.
Met wie staat ze op die foto? Dat is toch niet Green?quote:
Nee, dat is Will Arnett. Ze spelen beiden in Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (ja, dat heb ik ook maar van wikipedia hoorquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met wie staat ze op die foto? Dat is toch niet Green?
volgens mij een medespeler uit de filmquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef superniger het volgende:
Dre en zijn chick zijn ook in verwachting.
quote:EIN-DE-LIJK kunnen wij het met jullie delen... Mijn wens is in vervulling gegaan!
Wij worden in oktober papa en mama!!!❤️
Wij zijn in de zevende hemel en genieten in alle rust en met heel veel dankbaarheid van onze vakantie. 💙💗
Jij bent vast blijer dan oma.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:15 schreef Aventura het volgende:
Dat was te verwachten. Leuk voor ze. Oma Raggel
woehoehoeiiiiquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Raggel krijgt eindelijk een functie die bij haar vergane uiterlijk past
Geen idee, maar in het bericht staatssteun ze de laatste tijd weer veel met haar ex gezien werd, dus ik nam aan dat haar ex dan de vader is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's een mooi synoniem voor partneralimentatiequote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Geen idee, maar in het bericht staatssteun ze de laatste tijd weer veel met haar ex gezien werd, dus ik nam aan dat haar ex dan de vader is.
Als ze in augustus uit elkaar gingen dan kan dat natuurlijk ook zijn geweest omdat ze liever een ander had.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Geen idee, maar in het bericht staatssteun ze de laatste tijd weer veel met haar ex gezien werd, dus ik nam aan dat haar ex dan de vader is.
Wie is Monique??quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oma op haar 46ste, hoe ouderwetsch
Dat gaat Monique niet overkomen
Ik moest heea googlen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De moeder van het Hazeskleinkind.
Dacht dat zij al een dochtertje heeft uit een eerdere relatie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moest heea googlen.
En heeft Mo al kinderen? Of is Andre(a) junior junior haar eerste?
Je bedoelt dat meisje dat regelmatig op hun instagrams staat? Volgens mij is dat niet haar dochter.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat zij al een dochtertje heeft uit een eerdere relatie.
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt dat meisje dat regelmatig op hun instagrams staat? Volgens mij is dat niet haar dochter.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Huh? Amaranta en Amarantha? Doe eens even normaal.
Gek genoeg posten wij vrijwel in dezelfde topics.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Huh? Amaranta en Amarantha? Doe eens even normaal.
Maar in fora waar ik niet vaak komt. Ik ken je naamgenoot vooral van R&P, waar jij dan weer nauwelijks komt, volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gek genoeg posten wij vrijwel in dezelfde topics.
Ik realiseer me nu pas hoe belachelijk jong ze is! Ik dacht dat ze een jaar of 10 ouder was. Ze is dus niet eens zo heel veel ouder dan haar schoondochter, maar die lijkt juist weer piepjong.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oma op haar 46ste, hoe ouderwetsch
Dat gaat Monique niet overkomen
Lijkt er wel op als je die foto's zo ziet idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:33 schreef roos85 het volgende:
Blake Lively schijnt in verwachting te zijn:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-lively-weer-zwanger
Ik kom niet in r&p indd.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar in fora waar ik niet vaak komt. Ik ken je naamgenoot vooral van R&P, waar jij dan weer nauwelijks komt, volgens mij.
Lucky bastard is Ryan Reynolds tochquote:Op woensdag 13 april 2016 13:33 schreef roos85 het volgende:
Blake Lively schijnt in verwachting te zijn:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-lively-weer-zwanger
Ryan Reynolds is fucking lekker tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2016 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lucky bastard is Ryan Reynolds toch
Ja hequote:Op woensdag 13 april 2016 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ryan Reynolds is fucking lekker tegenwoordig
quote:Ellie Kemper Expecting First Child
Congratulations are in order for Ellie Kemper and Michael Koman.
The Unbreakable Kimmy Schmidt star, 35, and her writer husband are expecting their first child, PEOPLE reports.
The expectant parents – who dated for a few years before tying the knot – were wed in July 2012.
quote:Sarah Chalke Expecting Baby No. 2
Congratulations are in order for Sarah Chalke and Jamie Afifi.
The Scrubs star, 39, and her entertainment lawyer fiancé are expecting their second child in the spring, PEOPLE reports.
The new addition will join 6-year-old big brother Charlie Rhodes.
Ditquote:Op woensdag 13 april 2016 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ryan Reynolds is fucking lekker tegenwoordig
Jij draagt geen Victoria's Secret ondergoed?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij draagt geen Victoria's Secret ondergoed?
Candice Susan Swanepoel (Mooirivier, Zuid-Afrika, 20 oktober 1988) is een Zuid-Afrikaans model. Haar geboorteplaats Mooirivier ligt in de Zuid-Afrikaanse provincie KwaZoeloe-Natal. Swanepoel is bekend van Victoria's Secret en sinds eind 2009 ook als een van de Angels.
Wel.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.
[..]
Heb ik je goed ingeschat, Calvin Klein dan?
quote:Negende kind Eddie Murphy wordt meisje .
Het negende kindje van acteur en komiek Eddie Murphy wordt een dochter. De 55-jarige acteur heeft bevestigd dat zijn vriendin, het Australische model Paige Butcher, zwanger is van een meisje. Het kindje wordt in mei verwacht.
Journalisten vroegen Murphy in een koffiezaak in Beverly Hills naar het geslacht van het kindje. ''Het is een klein meisje'', antwoordde Murphy volgens Mirror, die al vijf meiden heeft.
Murphy kreeg vijf kinderen die nu tussen de 13 en 26 jaar oud zijn met zijn ex-vrouw Nicole Murphy, van wie hij in 2006 na 22 jaar huwelijk scheidde.
Daarnaast kreeg hij drie kinderen met verschillende vriendinnen, waaronder een achtjarige dochter met voormalig Spice Girl Melanie Brown.
Nee. Is dat het enige alternatief?quote:Op donderdag 14 april 2016 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.
[..]
Heb ik je goed ingeschat, Calvin Klein dan?
twitter:kelly_clarkson twitterde op donderdag 14-04-2016 om 16:33:30Our little baby boy has arrived!! Remington Alexander Blackstock was born 4/12/16 & he is healthy & we couldn't be happier or more in love! reageer retweet
quote:Sweet pic of my Mrs and our baby doing a spot of Yoga ...... Sweet girl..... 6 months in go girl
quote:Eva Mendes & Ryan Gosling Expecting Second Child
Congratulations are in order for Ryan Gosling and Eva Mendes.
The Notebook star, 35, and the Hitch actress, 42, are expecting their second child, Us Weekly reports.
The new addition will join 19-month-old big sister, Esmeralda Amada.
Zozo, Eva Mendes is er laat bij.quote:
zo lijkt ze op Amanda van Martijn Krabbéquote:Op vrijdag 15 april 2016 10:47 schreef Turbomuis het volgende:
Van de facebook van Jamie Oliver
[..]
[ afbeelding ]
Je punt is?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:21 schreef laforest het volgende:
Van die vrouwelijke celebs die er eerst heel goed uitzien en dan ineens in een vette pakzak veranderen, vocht vasthouden, en die er dan als een standaard Britse vrouw gaan uitzien.
Dat dit geen leuke ontwikkeling is.quote:
over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:21 schreef laforest het volgende:
Van die vrouwelijke celebs die er eerst heel goed uitzien en dan ineens in een vette pakzak veranderen, vocht vasthouden, en die er dan als een standaard Britse vrouw gaan uitzien.
Over Jools, de vrouw van Jamie Oliver (gok ik zo)quote:
Kan ik me toch niet voorstellen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over Jools, de vrouw van Jamie Oliver (gok ik zo)
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over Jools, de vrouw van Jamie Oliver (gok ik zo)
quote:Norway's biggest blogger in the fashion & lifestyle category. Married to a soccer player
Tsja. Niet echt beroemd in Nederland dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |