Hahaquote:Op woensdag 6 april 2016 16:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Referendum om diefstal te verbieden.
Nice! Was gister de wedstrijen vergeten.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:10 schreef Reya het volgende:
Vanavond lekker voetbal kijken. PSG - Man City, mooi affiche.
Prima en voor iedereen die niet bij die groep hoort een valide excuus om er niet erg enthousiast over te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat een referendum per definitie wordt aangevraagd door een bepaalde politieke belangengroep. Er zal altijd bij een referendum een bepaalde groep in de samenleving zijn die zich geroepen voelt om voor het organiseren ervan campagne te voeren.
En had heel FOK! en GS om het hardste geroepen de boel te boycotten. Zou jij dan ook zo gaan piepen of was je bij de boycotroepers aangeschoven...quote:Als het een campagne voor een referendum over een wet over het toestaan van de plofkip was geweest, waren het overwegens mensen uit de GroenLinkse hoek en die van Dierenpoes geweest.
Als het een campagne voor een referendum over een wet voor het afschaffen van thuiszorg was geweest dan waren het mensen uit de 50+hoek geweest.
Allicht, daarom is het hiermee ook overduidelijk geworden dat deze methodiek nogal wat lacunes vertoont. Dat is voor mij een belangrijker reden om niet te stemmen dan de belangengroep die dit referendum hebben gekaapt voor zichzelf. En bepaald niet voor Nederland of Oekraïne.quote:Het zullen zelden mensen zijn die precies in je politieke straatje vallen die een referendum bijeen sprokkelen.
Idiote rode kaart van Torres. Atletico in één keer zijn kansen zo goed als vergooid.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nice! Was gister de wedstrijen vergeten.
Krouwel, die ook directeur van het Kieskompas is, denkt dat dat percentage (van 30%) tussen 15.00 en 16.00 uur kan worden gehaald en mogelijk zelfs al eerder.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Klinkt als een econoom. "Mijn model klopt niet, dus de mensen doen het verkeerd".
Wel vermakelijkquote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Perrin zit altijd te zeiken op de democratie omdat die al die buitenlanders binnen haalt en nu hij tegen de buitenlanders kan stemmen is het plotseling een feestje van de democratie waar we allen aan mee moeten doen. Tsja.
Stelde ik vanmiddag nog voor. Belasting afschaffen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Referendum om diefstal te verbieden.
Dikke fail, wel. Hopelijk houdt hij nu even een tijdje zijn bek, maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Krouwel, die ook directeur van het Kieskompas is, denkt dat dat percentage tussen 15.00 en 16.00 uur kan worden gehaald en mogelijk zelfs al eerder.
In de realiteit was de opkomst om 15:30 uur 16,35%
Nja wel kut als hij ongelijk heeft over Maurice, want dan staat Geert wel 40 zetels.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Krouwel, die ook directeur van het Kieskompas is, denkt dat dat percentage (van 30%) tussen 15.00 en 16.00 uur kan worden gehaald en mogelijk zelfs al eerder.
In de realiteit was de opkomst om 15:30 uur 16,35%
Volgens VI was het gewoon heel dom van hemzelf.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idiote rode kaart van Torres. Atletico in één keer zijn kansen zo goed als vergooid.
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens VI was het gewoon heel dom van hemzelf.
D66 is altijd voor referenda, behalve als het ze niet uitkomt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Perrin zit altijd te zeiken op de democratie omdat die al die buitenlanders binnen haalt en nu hij tegen de buitenlanders kan stemmen is het plotseling een feestje van de democratie waar we allen aan mee moeten doen. Tsja.
Een ding is zeker. Hij zal er weer als een mongool bij staan schaterlachen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
Hoeveel verschillende speeches zullen er klaar liggen voor Rutte? Ik schat zeker 5.
Domme actie van Torres.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idiote rode kaart van Torres. Atletico in één keer zijn kansen zo goed als vergooid.
Ah, zo! Hijzelf vond het idiote arbitrage, vandaarquote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookVolledig onnodige overtreding, beide keren.
Suarez kroop weer door het oog van de naald.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, jij vult vooral een hoop voor mij in eigenlijk....quote:Op woensdag 6 april 2016 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bedenk dan maar ff Jan Roos dan ipv waar ik Geenstijl zei
En jij vult dus voor alle handtekeningenzetters in dat ze hun handtekening hebben gezet omdat Jan Roos hen dit zei. Geen van hen heeft interesse in een democratisch referendum over het associatieverdrag. Iedereen die naar het stembureau gaat, speelt alleen maar die nare Jan Roos in de kaart of ze het nu beseffen of niet.
Ik vind dat een erg vreemde gedachtengang. Waarom maak je die Jan Roos zo belangrijk? Waarom beschouw je al die lui als hersenloze drones die achter hem aanlopen?
Heel veel van zulk soort beroepen werken zo. Beursanalist lijkt me wat dat betreft ook een mooie baan.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:14 schreef Tchock het volgende:
Ik word ook opiniepeiler denk ik. Het enige beroep dat ik tot nu toe heb ontdekt waar je keer op keer je werk waardeloos kunt doen en toch steeds weer aandacht krijgt. Weten jullie nog hoe ver De Hond er naast zat bij de laatste Kamerverkiezingen? Iedereen alweer vergeten.
Dat zou ik ook zeggen, alles beter dan het toegeven van je eigen domheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, zo! Hijzelf vond het idiote arbitrage, vandaar
Klopt, maar dan kom je niet voor elke scheet in de krant. En dat lijkt me toch wel leuk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Heel veel van zulk soort beroepen werken zo. Beursanalist lijkt me wat dat betreft ook een mooie baan.
Het voorkamp is niet erg goed in argumenten.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:44 schreef Kaas- het volgende:
Tegenstemmers verdienen het om op hun bek geramd te worden. Laten we er niet omheen draaien.
Dit is gewoon stompzinnig gelul, want het is hun eigen initiatiefwet.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
D66 is altijd voor referenda, behalve als het ze niet uitkomt.
Dan maar Midden-Oostendeskundige worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kom je niet voor elke scheet in de krant. En dat lijkt me toch wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |