Dan moet de referendumwet aangepast dat er nóg meer handtekeningen nodig zijn?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het een groot gedeelte van het volk niet interesseert vind ik ook niet dat een referendum moet worden aangenomen.
Is dat zo? ik lach me eerder weer rotquote:Op woensdag 6 april 2016 15:52 schreef Reya het volgende:
Iedereen gaat in ieder geval helemaal over de kook vanwege dat referendum.
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Bedank D66 maar voor deze puinhoop. Met hun kutreferenda.
Maar er gaat wel flink aan gesleuteld worden na deze chaos.quote:
Niemand bedriege zichzelf.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? ik lach me eerder weer rot
Misschien moet hij in de leer gaan bij Maurice de Hond.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
"Krouwel begrijpt niet waarom de opkomst zo laag blijft"
hoor ik net op BNR
Straks wel een opkomst van 30%, maar 51% voor en 49%tegenquote:Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jullie hebben gewonnen.
Grenzen op slot. Uit de EU. Nederland weer van de (blanke) Nederlanders. Geen gezeik, iedereen rijk.
Moch, dat moet ik nog zien.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar er gaat wel flink aan gesleuteld worden na deze chaos.
Beetje leven in de democratische brouwerij.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? ik lach me eerder weer rot
Las al ergens dat hij het alleen fout had als zijn panel tot drie keer toe gelogen had. Fijne uitspraak om te doen over iets onzekers als een politieke peilingquote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
hoor ik net op BNR
Klinkt als een econoom. "Mijn model klopt niet, dus de mensen doen het verkeerd".quote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef Gutmensch het volgende:
hoor ik net op BNR
Nee, je moet de kiesdrempel afhankelijk maken van het aantal stemmen van één van de partijen vergeleken met het totaal, niet van een algemene kiesdrempel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan moet de referendumwet aangepast dat er nóg meer handtekeningen nodig zijn?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
U volgt het nieuws rondom dit referendum niet merk ik.
TK-verkiezingen zijn veel leuker.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje leven in de democratische brouwerij.
Plausibel.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Klinkt als een econoom. "Mijn model klopt niet, dus de mensen doen het verkeerd".
Referendum om diefstal te verbieden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je moet de kiesdrempel afhankelijk maken van het aantal stemmen van één van de partijen vergeleken met het totaal, niet van een algemene kiesdrempel.
En als de helft onrealistisch is dan kan het ook lager. Zeg bijvoorbeeld dat 30% van de kiesgerechtigden vóór moet zijn om het aan te nemen. Of dat het aantal tegenstemmers niet meer dan de helft mag uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |