Beide kampen zijn dat niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het voorkamp is niet erg goed in argumenten.
Jij moet ook nodig keer goed in je reet geneukt worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het voorkamp is niet erg goed in argumenten.
Leek een aparte beslissing inderdaad. Óf je ziet de slaande beweging en geeft direct rood, óf je ziet hem niet. Zeggen dat je het wel zag, maar er dan geel voor geven is vreemd.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Suarez kroop weer door het oog van de naald.
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij moet ook nodig keer goed in je reet geneukt worden.
Vrolijke kerel als premier, mooi toch.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een ding is zeker. Hij zal er weer als een mongool bij staan schaterlachen.
Riskante tactiek, ditquote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds medelijden met de Oost-Europadeskundigen van weleer.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan maar Midden-Oostendeskundige worden.
Oh? Bij welke partij moet ik Jan Roos eigenlijk plaatsen?quote:Op woensdag 6 april 2016 15:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker boeiend toch? Hij is een van de vele stemmen in het politieke landschap.
Klopt, maar nog steeds geen argumentquote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar had ze iets eerder mee moeten zijn. De eerste 8 weken na het aannemen van de wet bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:29 schreef Friek_ het volgende:
Sympathiek idee van Ellen Deckwitz in de NRC: een correctief referendum houden over de Wet raadgevend referendum.
Daarom Churandy Martina als volgende premier.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vrolijke kerel als premier, mooi toch.
Tegen heeft duidelijk betere steekhoudende argumenten.quote:
Jan Roos (GeenStijl) ‘gevraagd als kandidaat-Kamerlid VVD’quote:Op woensdag 6 april 2016 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Bij welke partij moet ik Jan Roos eigenlijk plaatsen?
Hij schijnt gevraagd te zijn voor VVD en VNL, zelf zegt hij wel de politiek in te gaan. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou. Weer zuurtjes gesnoept vandaag?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een ding is zeker. Hij zal er weer als een mongool bij staan schaterlachen.
Het was een duw. Op het hoofd. Met de vuist.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leek een aparte beslissing inderdaad. Óf je ziet de slaande beweging en geeft direct rood, óf je ziet hem niet. Zeggen dat je het wel zag, maar er dan geel voor geven is vreemd.
Je bent gewoon een selectief citerende pisnicht. Ik maak een topic met een OP met 101 argumenten om voor te stemmen en je leest het niet, ik maak een grapje in de SC en het is plotseling het grote bewijs dat ik geen argumenten heb. Ouwe kanalenveger.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds geen argument
VVD heeft hem gevraagd? Lijkt mij heel sterk.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij schijnt gevraagd te zijn voor VVD en VNL, zelf zegt hij wel de politiek in te gaan. Ben benieuwd.
Alsof dat bij jouw piemeltje wat uitmaakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel, ff terecht zetten voor al die zurigheid en cynisme. Hehe.
Ja. Ik vond het erg lastig allerlei bepalingen te beoordelen. Ik merk dat dezelfde argumenten door verschillende personen totaal anders uitgelegd worden. Zowel het voor- als tegenkamp bedient zich bijna helemaal van sentiment en drogredenen.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tegen heeft duidelijk betere steekhoudende argumenten.
Heb je het verdrag gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |