Nog een econoom. Jezus. Waar komen ze vandaan.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nog een econoom. Jezus. Waar komen ze vandaan.
In de meeste gemeentes is het opkomstpercentage nu nog onder de 10% volgens BNR.quote:
Ik zeg 't niet vaak, maar luister naar Jetta, mensen.twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
Ik heb een hekel aan gehandicapten.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
Ik zeg 't niet vaak, maar luister naar Jetta, mensen.twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
Dat wordt lastig.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
En nog een smiley getekend?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik kon toch gewoon in het UMCG stemmen. Heb het rondje voor JA roodgekleurd.
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:00 schreef Reya het volgende:
In het panel van Maurice zitten toch enkel werklozen? Die zouden juist alle tijd moeten hebben
[..]
[ afbeelding ]
Econoom voorspelt opkomst referendum.
Correct. Deze is te herleiden tot remlof en daarom ook ongeldig:quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Deze valt te herleiden naar du_ke en is daarom ongeldig ->
Ah vandaar de oproep van Jetta. Jouw schuld.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik kon toch gewoon in het UMCG stemmen. Heb het rondje voor JA roodgekleurd.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
Maurice blijft erbij dat de 30% niet gehaald gaat worden.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:58:57Om 13u 4 grote steden 7%. Was bij EP2014 10%. Normaal is nu 1/3e opgekomen. Dat wijst op ongeveer 9% minder dan EP2014 van 37% #referendum. reageer retweet
Is een nep-account trouwens. PvdA roept sowies op om te stemmen. Zouden nooit zeggen 'vrees dat het opkomstpercentage gehaald wordt'.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
Is nep.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah vandaar de oproep van Jetta. Jouw schuld.
[..]
Ik had een smiley in het rondje verwacht.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.kiesraad.nl/s(...)j%20referendum_0.pdf
Zie het een-na-laatste stembiljet.
Is inderdaad nep. Wat een treurige bedoening.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is een nep-account trouwens. PvdA roept sowies op om te stemmen. Zouden nooit zeggen 'vrees dat het opkomstpercentage gehaald wordt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |