Nog een econoom. Jezus. Waar komen ze vandaan.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nog een econoom. Jezus. Waar komen ze vandaan.
In de meeste gemeentes is het opkomstpercentage nu nog onder de 10% volgens BNR.quote:
Ik zeg 't niet vaak, maar luister naar Jetta, mensen.twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
Ik heb een hekel aan gehandicapten.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
Ik zeg 't niet vaak, maar luister naar Jetta, mensen.twitter:JettaKIijnsma twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:35:50Vrees dat het opkomstpercentage gehaald gaat worden dus VERGEET HET STRATEGISCH THUISBLIJVEN EN GA STEMMEN LIEVE MENSEN: VOOR! #referendum reageer retweet
Dat wordt lastig.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
En nog een smiley getekend?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik kon toch gewoon in het UMCG stemmen. Heb het rondje voor JA roodgekleurd.
quote:Op woensdag 6 april 2016 13:00 schreef Reya het volgende:
In het panel van Maurice zitten toch enkel werklozen? Die zouden juist alle tijd moeten hebben
[..]
[ afbeelding ]
Econoom voorspelt opkomst referendum.
Correct. Deze is te herleiden tot remlof en daarom ook ongeldig:quote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Deze valt te herleiden naar du_ke en is daarom ongeldig ->
Ah vandaar de oproep van Jetta. Jouw schuld.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik kon toch gewoon in het UMCG stemmen. Heb het rondje voor JA roodgekleurd.
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
Maurice blijft erbij dat de 30% niet gehaald gaat worden.twitter:mauricedehond twitterde op woensdag 06-04-2016 om 13:58:57Om 13u 4 grote steden 7%. Was bij EP2014 10%. Normaal is nu 1/3e opgekomen. Dat wijst op ongeveer 9% minder dan EP2014 van 37% #referendum. reageer retweet
Is een nep-account trouwens. PvdA roept sowies op om te stemmen. Zouden nooit zeggen 'vrees dat het opkomstpercentage gehaald wordt'.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:03 schreef Perrin het volgende:
Is nep.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah vandaar de oproep van Jetta. Jouw schuld.
[..]
Ik had een smiley in het rondje verwacht.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.kiesraad.nl/s(...)j%20referendum_0.pdf
Zie het een-na-laatste stembiljet.
Is inderdaad nep. Wat een treurige bedoening.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is een nep-account trouwens. PvdA roept sowies op om te stemmen. Zouden nooit zeggen 'vrees dat het opkomstpercentage gehaald wordt'.
Ik vond die hoofdletters ook al te onderbuikerig voor Jetta.quote:
Alsof daar twijfelaars zittenquote:Op woensdag 6 april 2016 14:09 schreef Perrin het volgende:
Uit het NWS draadje over het referendum blijkt dat 99.999 tegenstemmen aan het werven is.
NWS / Referendum Oekraïne #13 - Ga stemmen!quote:
Uiteraard maar sommige mensen willen iets te graag in de propaganda trappen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is een nep-account trouwens. PvdA roept sowies op om te stemmen. Zouden nooit zeggen 'vrees dat het opkomstpercentage gehaald wordt'.
Hij is nog geldig ook. Wat een hoop voorbeelden.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.kiesraad.nl/s(...)j%20referendum_0.pdf
Zie het een-na-laatste stembiljet.
Nederland zet zichzelf voor goed voor lul.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is inderdaad nep. Wat een treurige bedoening.
Zolang je maar één van die twee rondjes (deels) kleurt en het niet herleidbaar is naar je persoon mag blijkbaar alles.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is nog geldig ook. Wat een hoop voorbeelden.
Ik lees net dat dit een nep-Jetta is. Maar jij dan, jij gaat toch ook wel stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah vandaar de oproep van Jetta. Jouw schuld.
[..]
Wat dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het kan nog alle kanten op, met de opkomst. Maar ook als het onder de 30% blijft moet je er iets mee vind ik.
Behalve dan dat Rotterdam een vrij afwijkende opkomst in vergelijking met de rest van Nederlandquote:
Alleen als het nodig is.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dit een nep-Jetta is. Maar jij dan, jij gaat toch ook wel stemmen?
Wat precies? Dat Associatieverdrag blijft voor 99 procent van kracht, ongeacht ons geweldige referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het kan nog alle kanten op, met de opkomst. Maar ook als het onder de 30% blijft moet je er iets mee vind ik.
Maar dan heb je dus JA wel roodgekleurd en dan is het geldig.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang je maar één van die twee rondjes (deels) kleurt en het niet herleidbaar is naar je persoon mag blijkbaar alles.
Hele stemblad rood kleuren behalve het rondje bij "tegen" is dan wel komisch.
Exact.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus JA wel roodgekleurd en dan is het geldig.
Dan moeten we er maar eens water ingooien om dat te testen.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik weet niet of Kaas zijn model nou 100% waterdicht is.
Ja, zoals Geenpeil de rekening sturen voor dit grapje.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |