Ik denk niet dat dat aan Jan Roos ligt. Volgens mij beantwoordde hij die vraag vrij netjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:22 schreef Tchock het volgende:
http://www.z24.nl/algemee(...)ne-referendum-631009
Ik vind dit trouwens zo sneuAchterlijke vragen stellen is Roos' handelsmerk en als je dan als nette presentator een keer de bal kaatst kom je overal in het nieuws.
!
Dat denk ik ook niet. Het ligt aan de media die het opblazen alsof het nieuws is.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:34 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Jan Roos ligt. Volgens mij beantwoordde hij die vraag vrij netjes.
Die maak je de pis ook niet lauw, volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:33 schreef eriksd het volgende:
Blijft er goed uit zien die Rutte. Geen grijze haren of bol.
O ja, typische econoom. Nog even de prognose aanpassen.quote:
Per uur wordt het betrouwbaarheidsinterval van m'n voorspelling gewoon iets kleiner, bedoel je.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, typische econoom. Nog even de prognose aanpassen.
Wel fijn dat je eerst een keer droog kunt oefenen bij een verkiezing die nergens over gaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:47 schreef KetchupFTW het volgende:
Nou het eerste keer stemmen was wel een ervaring hoor. Ik heb nog even ''Ketchup was here'' op de muren geschreven.
Dan weet ik in ieder geval beter dat ik het volgende keer goed doe.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel fijn dat je eerst een keer droog kunt oefenen bij een verkiezing die nergens over gaat.
Al 6,5% opkomst in jouw stad.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:47 schreef KetchupFTW het volgende:
Nou het eerste keer stemmen was wel een ervaring hoor. Ik heb nog even ''Ketchup was here'' op de muren geschreven.
Dat is minder dan het om 13:00 was, dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al 6,5% opkomst in jouw stad.
Het is nu officieel: de hoofdstad geeft geen ene neuk.
Amsterdammers werken in tegendeel tot Rotterdammers over het algemeen wel. Die stemmen later pas.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al 6,5% opkomst in jouw stad.
Het is nu officieel: de hoofdstad geeft geen ene neuk.
Doet me denken aan:quote:Op woensdag 6 april 2016 14:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Amsterdammers werken in tegendeel tot Rotterdammers over het algemeen wel
Die komt uit OUDquote:Op woensdag 6 april 2016 14:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Deze valt te herleiden naar du_ke en is daarom ongeldig ->
quote:Op woensdag 6 april 2016 14:57 schreef Gutmensch het volgende:
Jammer dat www.moetikstemmenofniet.nl al sinds 12:00 uur niet meer geupdate is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |