miscchien nu, 2 kanten na mijn reactiequote:Op woensdag 6 april 2016 18:51 schreef Baszh het volgende:
Heeft dus twee kanten, dat kunnen we hopelijk wel inzien.
Politiek 24 daar stonden er twee eentje van de VVD welke het verdrag niet uit zijn hoofd kon, en eentje van de SP die een paar artikelen uit zijn hoofd kon!quote:Op woensdag 6 april 2016 18:50 schreef agter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is toch ook een kul-referendum.. Niemand heeft dat verdrag gelezen. En men stemt op EU sentiment. Terwijl dat de vraag helemaal niet is.
Inderdaad, of gewoon even lekker tegen stemmen om tegen de regering aan te schoppen.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:50 schreef agter het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is toch ook een kul-referendum.. Niemand heeft dat verdrag gelezen. En men stemt op EU sentiment. Terwijl dat de vraag helemaal niet is.
Dat uiteraard ook, bij mij dan he.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, of gewoon even lekker tegen stemmen om tegen de regering aan te schoppen.
Dank voor deze post. Een mooi voorbeeld voor waarom dit referendum lariekoek isquote:Op woensdag 6 april 2016 18:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook, bij mij dan he.
Alleen volgens mij merken die het nog niet als ik ze tegen de broek aan zeik?
Of ze merken het en denken maar gewoon ik zit hier voor de poen thats it.
Waarom burgers überhaupt nog laten stemmen joh. Het domme gepeupel begrijpt er toch niets van.quote:Op woensdag 6 april 2016 18:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als die het niet geheel kunnen wat verwacht je dan van de burgers, welke er niet voor betaald worden?
Ja zover zal het wel nog eens komen denk ik mij, ik ging toch al niet, hoopte of vestigde mijn hoop op een gezonde oppositie.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom burgers überhaupt nog laten stemmen joh. Het domme gepeupel begrijpt er toch niets van.
Sterker nog ik denk dat als ze zich beschijten dat ze klaar krijgen om te zeggen dat ik het bij ze gedaan heb?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dank voor deze post. Een mooi voorbeeld voor waarom dit referendum lariekoek is
Onzin. Kiezers konden gewoon een kiezerspas aanvragen, waarmee in heel Nederland gestemd kon worden. Net zoals altijd.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef Klopkoek het volgende:
Compleet debiel dat je in je eigen gemeente moet stemmen. Mensen zijn inmiddels het tegenovergestelde gewend.
Truukjes om opkomst laag te houden.
Eerlijk gezegd zie ik alleen maar luie Nederlanders die het hardst klagen als het binnen de EU mis gaat maar te lui en beroerd zijn om door weer en wind naar het stembureau te gaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:10 schreef freako het volgende:
[..]
Onzin. Kiezers konden gewoon een kiezerspas aanvragen, waarmee in heel Nederland gestemd kon worden. Net zoals altijd.
Wat ken jij een hoop luie mensen persoonlijk dan!quote:Op woensdag 6 april 2016 19:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik alleen maar luie Nederlanders die het hardst klagen als het binnen de EU mis gaat maar te lui en beroerd zijn om door weer en wind naar het stembureau te gaan.
Het is gewoon een rekensom slimmerik. wat is de opkomstpercentage, 100% - dat percentage zijn de luie Nederlanders.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat ken jij een hoop luie mensen persoonlijk dan!
De EU werkt net zo goed of zo slecht als de lidstaten dat willen. En de regeringen van de lidstaten zijn allemaal democratisch gekozen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik alleen maar luie Nederlanders die het hardst klagen als het binnen de EU mis gaat maar te lui en beroerd zijn om door weer en wind naar het stembureau te gaan.
En daar zien we weer een excuus, heb je al gestemd?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De EU werkt net zo goed of zo slecht als de lidstaten dat willen. En de regeringen van de lidstaten zijn allemaal democratisch gekozen.
Ook in het Nederlandse geval de gedoogpartners?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De EU werkt net zo goed of zo slecht als de lidstaten dat willen. En de regeringen van de lidstaten zijn allemaal democratisch gekozen.
Nee, maar ik vindt dan ook dat de EU perfect werkt.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En daar zien we weer een excuus, heb je al gestemd?
Je mening telt niet, want je hebt niet gestemdquote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Nee, maar ik vindt dan ook dat de EU perfect werkt.
Ach als die werkt kan ik ja voortaan thuis blijven of niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Nee, maar ik vindt dan ook dat de EU perfect werkt.
Ik stem bij verkiezingen. Ik heb mijn democratisch plicht nog nooit verzaakt. Referenda hebben niks met democratie te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je mening telt niet, want je hebt niet gestemd
Daar kan ik me in vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:19 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik stem bij verkiezingen. Ik heb mijn democratisch plicht nog nooit verzaakt. Referenda hebben niks met democratie te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |