Dat systeem van verplichte donaties vind ik ook maar niks.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze hadden een mail naar alle belastingbetalende Nederlanders mogen sturen om te bedanken voor de verplichte donatie.
Gewoon uitschijten en opnieuw opeten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik eet nu dus die haver waar ik het gister over had, mag verdomme wel drie extra magen fixen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel grappig dat je nu Die haver waar ik het gisteren over had heet. Maar wel lastig bij het invullen van documenten.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel grappig dat je nu Die haver waar ik het gisteren over had heet. Maar wel lastig bij het invullen van documenten.
Ninja-edit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik eet nu dus die haver waar ik het gister over had, mag verdomme wel drie extra magen fixen.
Misschien kunnen we daar eens een referendum over houden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat systeem van verplichte donaties vind ik ook maar niks.
Je was te snel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is het erg, krijg je het weg?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ben geen cavia.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon uitschijten en opnieuw opeten.
Beetje gezellig Netflix kijken met vreemden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden die mensen onder een steen leven of zou het één grote orgie zijn?
Nee joh, is gewoon studentikoze humor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden die mensen onder een steen leven of zou het één grote orgie zijn?
Nu het wat langer in de melk ligt is het wel wat zachter en beter te doen.quote:
Dat werkt toch alleen met Olvarit?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon uitschijten en opnieuw opeten.
Dat klinkt niet echt smakelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu het wat langer in de melk ligt is het wel wat zachter en beter te doen.
En Norit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat werkt toch alleen met Olvarit?
En dan binnenkort '[naam moeder] vindt het leuk dat [naam dochter] naar Netflix En Chill gaat.'quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon studentikoze humor.
Gadver.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu het wat langer in de melk ligt is het wel wat zachter en beter te doen.
Daar gaan heel wat mensen 'voor' stemmen. En ze zijn 'tegen' het verlagen van de uitkeringen en de toeslagen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar eens een referendum over houden.
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel mensen er 'voor' zouden stemmen bij een referendum over bijvoorbeeld het afschaffen van de BTW.
Ben er bang voor. Als je dit blijkbaar zelf ook wel inziet, waarom ben je dan in vredesnaam voorstander van die verrekte referenda?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar gaan heel wat mensen 'voor' stemmen. En ze zijn 'tegen' het verlagen van de uitkeringen en de toeslagen.
Ik hou niet van yoghurt, dan wordt het dus kwark.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gadver.
Gewoon met yoghurt doen de volgende keer.
Ik mag toch hopen dat dat niet erg succesvol zou zijn... Zo dom zijn mensen niet, in de regel?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar eens een referendum over houden.
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel mensen er 'voor' zouden stemmen bij een referendum over bijvoorbeeld het afschaffen van de BTW.
Ook goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van yoghurt, dan wordt het dus kwark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |