Assumption is the mother of all fuckups. Zo heb ik vandaag eerder in deze SC geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Ik neem aan dat alle VVD'ers morgen gewoon tegen gaan stemmen?
Gelezen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Monolith het volgende:
Weerbare democratie van Rijpkema is wel een aanrader overigens.
Nee hoor. Maar ik ga wel de EU-vlag uithangen op mijn balkon uitkijkend op een toegangsweg van mijn stad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
Gutmensch loopt morgen denk ik de hele dag briesend rond. En met stoom uit zijn oren.
Gaat met een bord met daarop 'Stop referenda!' voor de ingang van een stembureau zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
Gutmensch loopt morgen denk ik de hele dag briesend rond. En met stoom uit zijn oren.
Zozo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga wel de EU-vlag uithangen op mijn balkon uitkijkend op een toegangsweg van mijn stad.
Ik voorspel 35% en 70% tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik voorspel.
Opkomst 35%.
Uitslag 75% voor (door thuisblijvende ja-stemmers).
Overigens gaat BNR de opkomst wel bijhouden.
Zo'n vlag überhaupt in huis hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga wel de EU-vlag uithangen op mijn balkon uitkijkend op een toegangsweg van mijn stad.
Je bedoelt dus 75% tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik voorspel.
Opkomst 35%.
Uitslag 75% voor (door thuisblijvende ja-stemmers).
Overigens gaat BNR de opkomst wel bijhouden.
Eerste veertig pagina's in het vliegtuig, nu nog even wat verder lezen.quote:
Het zal hetzelfde effect hebben als een opkomst van 30,1%quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ga lachen als het 29,9% opkomst heeft.
Ik denk 33 % opkomst en 58 % tegen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
Voorspelling: 40% opkomst, 70% daarvan tegen.
Dat zou ook wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zal hetzelfde effect hebben als een opkomst van 30,1%
Het volk wordt hoe dan ook genegeerd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, Rutte is voor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Ik neem aan dat alle VVD'ers morgen gewoon tegen gaan stemmen?
Niet als de meerderheid voor is natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het volk wordt hoe dan ook genegeerd.
Hopen dat de beslissende stemmer het te horen krijgt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat linkse ventje is weer voor. Maar de eckte eckte VVD'ers zijn gewoon tegen de EU!quote:
Het gaat er ook meer om dat het zwart op wit komt te staan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het volk wordt hoe dan ook genegeerd.
Het is een IT'er. Die bewegen zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
Zelfs dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet als de meerderheid voor is natuurlijk.
Tenzij de kroketten in de aanbieding zijn in het bedrijfsrestaurant.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een IT'er. Die bewegen zo min mogelijk.
Je hopman denkt er anders overquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Gutmensch het volgende:
Het lijkt me in ieder geval sterk dat een meerderheid van de stemgerechtigden morgen tegen dit akkoord zal stemmen.
Alleen in dat geval valt het de regering te verwijten dat ze de uitslag naast zich neerlegt.
Jij wil zwart op wit dat het volk genegeerd wordt? De onvrede voeden bij de boosmensen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het gaat er ook meer om dat het zwart op wit komt te staan.
Dat is blijven steken op 15 in de vlag. We zijn niet zo gek als die Amerikanenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt het aantal sterren dan nog wel?
Dit verbaast me ook ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij wil zwart op wit dat het volk genegeerd wordt? De onvrede voeden bij de boosmensen?
Als Puerto Rico straks een staat wordt, wordt die vlag zo lelijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is blijven steken op 15 in de vlag. We zijn niet zo gek als die Amerikanen
Ik ben toch geen boosmens?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij wil zwart op wit dat het volk genegeerd wordt? De onvrede voeden bij de boosmensen?
Zou mooi zijn als de PvdA zich hierop gaat profileren. Identiteitscrisis voor Remlof.quote:
Die hebben het de eerste tijd ook nog met de strepen gedaan, maar dat werd toch een rommeltje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Echte VVD'ers zitten allemaal al bij de PVV.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat linkse ventje is weer voor. Maar de eckte eckte VVD'ers zijn gewoon tegen de EU!
Correct, ik heb me vanavond ook linea recta naar het dichtstbijzijnde terras begeven om het Duitse Reinheitsgebot te toetsen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is een IT'er. Die bewegen zo min mogelijk.
Het grote zie je wel-verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oh we zijn al blijven steken op 12 trouwens. Is ook wel,zo'n mooi getal.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Puerto Rico straks een staat wordt, wordt die vlag zo lelijk
Valt wel mee. 51 = 3x17, dus 9-8-9-8-9-8.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Puerto Rico straks een staat wordt, wordt die vlag zo lelijk
Het is geen goede manier. De afgelopen drie dagen heb ik een explosieve toename gezien van Ja-stemmers die aangeven thuis te blijven. De boosmensen krijgen deels ten onrechte dit gevoel.quote:
Ik stem net zo makkelijk D66 of GL.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de PvdA zich hierop gaat profileren. Identiteitscrisis voor Remlof.
Oh, dat scheelt. Ik lees overigens dat het er 12 moeten zijn, dus ik zou je vlag nog maar even controleren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Opportunist!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik stem net zo makkelijk D66 of GL.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit veel lelijker is dan het huidige model.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Valt wel mee. 51 = 3x17, dus 9-8-9-8-9-8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het discussieert gewoon makkelijk als het weer eens bevestigd wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, maar je legitimeert hun boosheid dan toch?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit veel lelijker is dan het huidige model.
[ afbeelding ]Wat een non-discussie dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Die is zoals die in de OP. Met 12 sterren dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt. Ik lees overigens dat het er 12 moeten zijn, dus ik zou je vlag nog maar even controleren.
[..]
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit veel lelijker is dan het huidige model.
[ afbeelding ]Tijd voor een referendum over de vlag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel, mijn vader vertelde vandaag dat hij juist "ja" gaat stemmen om het "nee" kamp zo min mogelijk valse munitie te geven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is geen goede manier. De afgelopen drie dagen heb ik een explosieve toename gezien van Ja-stemmers die aangeven thuis te blijven. De boosmensen krijgen deels ten onrechte dit gevoel.
Het zal een eeuwig welles-nietes spel worden over nietszeggende peilingen en bakkelijen over opkomst-getallen.
[..]
[ afbeelding ]Er zijn wel lelijker vlaggen geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rare jongens die Amerikanenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. Leuk hè.
Er zijn al allemaal ontwerpen gemaakt door de VS voor als ze meer staten krijgen.
[ afbeelding ]
Zie ook:
[ afbeelding ]
Ik zie het nu als compleet mislukt. Of de opkomst moet richting de 60% gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt wel, mijn vader vertelde vandaag dat hij juist "ja" gaat stemmen om het "nee" kamp zo min mogelijk valse munitie te geven.
59 vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. Leuk hè.
Er zijn al allemaal ontwerpen gemaakt door de VS voor als ze meer staten krijgen.
[ afbeelding ]
Zie ook:
[ afbeelding ]
Hoeveel referenda kan Geenpeil dan nog organiseren?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef Gutmensch het volgende:
Hmmm, wijziging referendumwet komt volgens NOSdenhaagmiep pas na de volgende verkiezingen.
Hangt natuurlijk van het succes van dit referendum af. Verwacht niet snel opnieuw steun als dit tot niets leidt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoeveel referenda kan Geenpeil dan nog organiseren?
300.000 handtekeningen krijgen ze toch wel weer bij elkaar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van het succes van dit referendum af. Verwacht niet snel opnieuw steun als dit tot niets leidt.
Denk je?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
300.000 handtekeningen krijgen ze toch wel weer bij elkaar?
Ik wil in ieder geval wel tekenen. Of het moet echt te absurd worden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
We zoeken nog een farao.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval wel tekenen. Of het moet echt te absurd worden.
Dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel dure grap, elke keer 40 miljoen.
Over het belastingplan ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, die referendumwet is niet helemaal overdacht.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik verwacht wel dat er sprake is van dalende marginale kosten. Er zal een 'leer'-effect in de organisatie zitten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het blijft de overheid hè.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat er sprake is van dalende marginale kosten. Er zal een 'leer'-effect in de organisatie zitten.
Ard van der Steur of Gerrit Zalm als Minister van Justitie?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil wel een referendum over het aanblijven van Ard van der Steur.
Die grens mag ook wel fors omhoog, want drie keer klikken op Geenstijl kost wat minder moeite dan iets met je handtekening op de post doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zalm. Maar als je Gerard Joling daar had neergezet had ik nog steeds niet voor Adriaan gekozen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ard van der Steur of Gerrit Zalm als Minister van Justitie?
Steur, Zalm, het was een grapje he.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zalm. Maar als je Gerard Joling daar had neergezet had ik nog steeds niet voor Adriaan gekozen.
Misschien kunnen we gaan voor 500.000 likes op Facebook.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die grens mag ook wel fors omhoog, want drie keer klikken op Geenstijl kost wat minder moeite dan iets met je handtekening op de post doen.
Nee vooral niet als je drie keer klikken en een naam en e-mail adres invullen gelijk stelt aan het zetten van een handtekening.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je moet ook geen ondooradachte wet maken met de gedachte 'lukt ze toch niet, zoveel handtekeningen verzamelen'.
Het kan eigenlijk helemaal niet online. Enige manier zou zijn met digid, maar dat kan niet ivm privacy.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we gaan voor 500.000 likes op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |