Ik niet ik zou zijn voor een aansluiting bij Mother Russia. De oude comrads.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Als ik daar zat als jongere had ik het liefst ook dat het land zich zou aansluiten aan het verdrag
Gelukkig ben ik hier geboren
Ja, leuk. Maar ik ben niet voor niets leraarquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)een-onaangenaam-mens
Dit verdrag is voor een betere onderlinge verstandhouding maar de nadruk ligt op handel.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit verdrag is wel een opmaatje naar kandidaat-lid (ze krijgen de EU wetten) en je kunt er donder op zeggen dat ze na een aantal jaar een toetredingsverzoek gaan indienen. En dat zou het voor-kamp ook wel willen, want met Oekraïne bij de EU trek je de Oekraïners pas echt mee in de modernisering.
Na Hermans en Bordewijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:29 schreef NoCigar het volgende:
De beste schrijver van Nederland overigens.
95 % van de mensen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Bij de Avonden valt het VARA-publiek in slaap.
De Amerikaanse waren op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Belgische fragmenten, doen ze anders nooit.
Had die dat ook maar gedaan bij het invullen van de F1 voorspelcompetitiequote:Op dinsdag 5 april 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Mexicano gaat op het puntje van zijn stoel zitten.
Muzikaal is het best aardig, geen Portishead maar best toffe triphopachtige muziek.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Mexicano gaat op het puntje van zijn stoel zitten.
Godverdomme. Wat een aidsweekend.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Had die dat ook maar gedaan bij het invullen van de F1 voorspelcompetitie
Volgende keer gaan we weer stijgenquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme. Wat een aidsweekend.
Vind ik ook, instrumentaal best leuk enzoquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van de zang.
Net Maaike Ouboter.
De token Typhoon.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom moet typhoon werkelijk te pas en te onpas van stal gehaald waren?
Gasten bij DWDD zitten in een poolsysteem, hij was vanavond weer aan de beurt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Maaike Ouboter is de beste muziekschrijfster van Nederland op dit momentquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind ik ook, instrumentaal best leuk enzo
Maar zij is kut
Ambassadeur van de vrijheid 5 mei?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Het lijkt wel best wel op Eefje vind ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:40 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel leuk. Het is wat anders dan al die bandjes die elkaar nadoen en dan doen alsof ze onderscheidend zijn.
Weet je hoeveel subsidie ze daarvoor vangen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou hier een heel fout grapje op kunnen loslaten.quote:
Ik zou dr doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maaike Ouboter is de beste muziekschrijfster van Nederland op dit moment
Dat was de grap al, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou hier een heel fout grapje op kunnen loslaten.
Jij stemt vast nee op het referendumquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
De moeten moslimkinderen toch wel weten waarom ze een hekel hadden aan joden. Wordt er met de paplepel ingegoten.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij stemt vast nee op het referendum
Maaike zou ik helemaal in tweeën splijten ja.quote:
Hij is begonnen intussen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Nou, Tiefoon, ga het eens over White privilege hebben, zoals je al eerder deed toen je WOII uitlegde.
Die grote telescopen zijn zeer indrukwekkend.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet nog dat we met groep acht naar kamp Westerbork gingen. Men vond dat destijds "saai".
Wij waren ook op weg, helaas was er een defect aan de rails dus we zijn er nooit aangekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik weet nog dat we met groep acht naar kamp Westerbork gingen. Men vond dat destijds "saai".
Zaltbommelse afkomst.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Philipsjes waren zelf van Joodse afkomst.
"Auschwitz was een legende."quote:
quote:
Nu maken ze er een kinderpretpark over.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is mooi en goed. Echt heel goed.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Nou, Tiefoon, ga het eens over White privilege hebben, zoals je al eerder deed toen je WOII uitlegde.
Wat was er mis mee ?quote:
Precies een maandquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Ze zijn er vroeg bij dit jaar, duurt nog wel een week of 5 voordat het 5 Mei is.
Behalve het gebrek aan respect kun je ook nog niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven met je cycloon.quote:
Daar denk ik aan als iemand gaat staan dichten.quote:
O?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Behalve het gebrek aan respect kun je ook nog niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven met je cycloon.
En als ie zittend dicht ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar denk ik aan als iemand gaat staan dichten.
Over de documentaire over Feijenoordquote:Op woensdag 6 april 2016 18:11 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ome van der Gijp is er ook
Halina?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:08 schreef asco het volgende:
Hoe heet die vrouw in het wit nou ook weer?
Haar kop is wel wat minder, verder primaquote:Op woensdag 6 april 2016 19:14 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, gevonden. Evengoed thx.
Zie dat ze 40 jaar is.
Zou haar doen.
Ze acteert haar hele leven bij elkaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:14 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, gevonden. Evengoed thx.
Zie dat ze 40 jaar is.
Zou haar doen.
Dit. Echte heldenquote:
Dit dus., Ken je die docu nog van een paar jaar gelden over die twee clubs die tegen degrafsitie vochten in Engeland ?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:47 schreef Vatta het volgende:
Die Tom moet het gewoon bij dit soort dingen houden. Een gesprek kan hij niet leiden.
Neequote:Op woensdag 6 april 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus., Ken je die docu nog van een paar jaar gelden over die twee clubs die tegen degrafsitie vochten in Engeland ?
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:25 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat deze man niet goed bij zijn hoofd is.
Ik vrees jij en ik.quote:
Echt een dode boel vanavondquote:Op donderdag 7 april 2016 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je voelt de energie van het publiek
Tieten, TTIP, HAHAhaAHahahahquote:
Mensonterend ditquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Piet is net een Belg.Wioahwoah Gertje.
Dit krijg je dus als je SBS spitting Image laat doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:31 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Piet is net een Belg.Wioahwoah Gertje.
Kut karbonkelquote:
quote:
mocht ze willen. Nee hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:22 schreef Falco het volgende:
Zit Viola Holt nou in het publiek? Linksachter Cornelisse zit ze
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:23 schreef Kroelo het volgende:
marc marie denkt met heimwee terug aan zijn cavia
Deze ziet er inderdaad verlept uit dan de echte Viola Holtquote:
Na 1aflevering van de buis ...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat poppenprogramma wordt zó niet grappig.
net als die Pauline, die haar eigen grappen wel leuk vindt maar bij leuke momenten op tv gewoon zuur blijft kijken...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat poppenprogramma wordt zó niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |