Na Paars 1 was het eigenlijk al over met de pret. Er was nog even Bos maar daarna..quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
Dat we hier met z'n allen zo'n heisa maken om dat Associatieverdrag, toont wel aan dat we in dit land goed de weg kwijt zijn op politiek vlak.
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Welk debat?
En waarom zou je naar een debat met Baudet kijken. Je kijkt toch ook geen Hart van Nederland?
Dat komt denk ik door het betere beleid van Castro. Anders kon die toenadering tot de VS op het moment ook nooit plaats hebben gevonden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Cuba is, hoewel arm, een relatief welvarend land. Het BBP is er twee keer zo hoog als in Korea, geen concentratiekampen, geen barbaarse en middeleeuwste straffen.
Wie zijn die twee blanken?quote:
Geen minimumloon voor Mexicanen. Bijna slavernij, ja.quote:
Ik dacht dat dit een plaatje van Kakhiel was. Maar helaas.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een plaatje van Kakhiel was. Maar helaas.
Dat is dan ook wel een buitengewoon naïef en onwetend stelletje.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een plaatje van Kakhiel was. Maar helaas.
True.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel decadent hoor, met haar diamanten.
Een deken met eigen logo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker kamertje voor de prez.
[ afbeelding ]
Alsof het ook maar een fuck uitmaakt welk merk je koopt, op dit vlak.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als Apple-fan kan het jou weinig schelen zeker.
Dat is waar. Helaas.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof het ook maar een fuck uitmaakt welk merk je koopt, op dit vlak.
Aldus Robin op zijn door kinderhanden in elkaar geknutselde laptop.quote:
Als het jou of mij zo veel uitmaakte kochten we wel geen fancy smartphone, toch? Pijnlijk maar waar.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Helaas.Maar om er dan zo fanboy over te zijn.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aldus Robin op zijn door kinderhanden in elkaar geknutselde laptop.
Met die redenering zouden we er alleen om geven als we ergens in een hutje wonen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het jou of mij zo veel uitmaakte kochten we wel geen fancy smartphone, toch? Pijnlijk maar waar.
Het kan me sowieso weinig schelen. Maar de armoede in de wereld neemt in rap tempo af, dat is goed, maar dat tempo verander je niet erg door je er druk over te maken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als Apple-fan kan het jou weinig schelen zeker.
Hoezo? Ik vind het gewoon een beetje hypocriet om te zeggen dat een Apple-fanboy er niets om zou geven als je zelf een HTC (zoals ik) of ander groot merk gebruikt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met die redenering zouden we er alleen om geven als we ergens in een hutje wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |