abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161194595
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat wil alleen nog niet echt lukken, merk ik.

[..]

Tsja.
Leg maar uit waarom dat volgens jou niet klopt, nemen we "soevereiniteit" als sleutelwoord.
pi_161194616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:45 schreef wattel het volgende:

[..]

Leg maar uit waarom dat volgens jou niet klopt, nemen we "soevereiniteit" als sleutelwoord.
Leg jij eerst maar eens uit wat er totalitair is aan het ja-kamp.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161194668
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik herinner me nog toen de euro werd geïntroduceerd en alles veel duurder werd. (want het simpele omrekenen naar de gulden bewees de stijgende prijzen) Toen vlogen de reclamespotjes van wat je kon lenen je om de oren. Schulden maken was geen probleem en geen haan kraaide erna.

Nu zie je hetzelfde met de lage rente. Tuurlijk kun je die lekker lang laten vastleggen en hoef je maandelijks minder te betalen. Maar uiteindelijk is het uitstel van afstel. De schuld zal toch moeten worden ingelost. Consumenten worden nu op een vergelijkbare manier door diezelfde banken in het ootje genomen.
Grappig toch hoe dat geheugen van jou werkt. Want die leugen die je hierboven herhaalt over dat alles duurder werd van de euro is al tig keer met harde cijfers weerlegt. De dingen die 'duurder' werden bleken nagenoeg allemaal betrekking te hebben op de horeca en zaken waarvan de prijs seizoensgebonden fluctueerde.
pi_161194835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik herinner me nog toen de euro werd geïntroduceerd en alles veel duurder werd. (want het simpele omrekenen naar de gulden bewees de stijgende prijzen) Toen vlogen de reclamespotjes van wat je kon lenen je om de oren. Schulden maken was geen probleem en geen haan kraaide erna.

Nu zie je hetzelfde met de lage rente. Tuurlijk kun je die lekker lang laten vastleggen en hoef je maandelijks minder te betalen. Maar uiteindelijk is het uitstel van afstel. De schuld zal toch moeten worden ingelost. Consumenten worden nu op een vergelijkbare manier door diezelfde banken in het ootje genomen.
Ik zie het feit dat ik mijn hypotheek moet inlossen niet als in het ootje genomen worden hoor. Gewoon als het nakomen van een afspraak. En als dat door de lage rente goedkoper kan, en daardoor ook wellicht sneller door extra aflossingen vind ik het helemaal prima.

De DSB tijd waar je naar verwijst zegt me niet zoveel. Als je met dat soort bedrijven in zee gaat ben je gewoon een mongool. Simpelweg omdat je contracten die je afsluit goed door moet lezen voor je die ondertekent. Op het moment dat jij je handtekening zet ben jij verantwoordelijk. Niet een munteenheid, een regering, of de tijdsgeest.
pi_161194906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leg jij eerst maar eens uit wat er totalitair is aan het ja-kamp.
Geen antwoord dus? Maar goed hier een klein voorbeeld mbt. de soevereiniteit van Nederland,
en waaraan je kunt zien dat het pro EU aanhangende ja kamp een ondemocratische totalitaire staat aanhangt (misschien onbewust maar toch).
http://www.nu.nl/binnenla(...)ht-in-nederland.html

Deze wet werd onder druk van de EU overgenomen.
pi_161194923
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 13:59 schreef wattel het volgende:

[..]

Geen antwoord dus? Maar goed hier een klein voorbeeld mbt. de soevereiniteit van Nederland,
en waaraan je kunt zien dat het pro EU aanhangende ja kamp een ondemocratische totalitaire staat aanhangt (misschien onbewust maar toch).

Waarom wil je films stelen precies?
pi_161194994
quote:

[..]

_O- Wat is deze :D
pi_161195010
quote:

[..]

:')
verders alles goed met je?
Make my day!
pi_161195101
Nou KoosVogels de reacties boven mij geven antwoord op je vraag waarom het ja kamp een populistisch karakter heeft. Als jij nu ook nog een uitleg geeft op mijn vraag aan jou zijn we wel klaar denk ik.
pi_161195108
Ik mag geen films meer downloaden, stem daarom nee op 6 april en gun mij de nieuwe Star Wars en James Bond!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161195160
quote:

[..]

Dus omdat diefstal verboden wordt (want dat is downloaden in feite), is er sprake van een totalitarisme? Oke dan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161195316
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus omdat diefstal verboden wordt (want dat is downloaden in feite), is er sprake van een totalitarisme? Oke dan.
Downloaden is delen met je medemens.

Zelfs in dit topic zit je te downloaden, teksten van je medemens. Is jouw UI wel rechtenvrij? In thumbnail formaat moet je altijd doorlinken naar de bron van den eigenaar....
pi_161195416
Makers van films en muziek moeten inderdaad maar gewoon andere bronnen van inkomsten aanboren, omdat sommige mensen geen geld overhebben voor muziek en films. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:32:29 #289
323401 Kijkertje
met filter
pi_161195586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Makers van films en muziek moeten inderdaad maar gewoon andere bronnen van inkomsten aanboren, omdat sommige mensen geen geld overhebben voor muziek en films. :')
Stel je voor zeg! Een beetje gaan betalen voor die linkse hobby's! 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_161195591
quote:
Nee hoor, de industrie heeft nog nooit zoveel verdiend. Met bios, concerten, media en franchise haalt men genoeg op. Kleinere films worden gefinancierd met sponsoren en overheidsgeld.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:37:31 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161195679
quote:
Dat zelfs dat als argumentatie wordt gebruikt geeft toch wel het failliet van nee aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161195695
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:32 schreef Joezi het volgende:

[..]

Nee hoor, de industrie heeft nog nooit zoveel verdiend. Met bios, concerten, media en franchise haalt men genoeg op. Kleinere films worden gefinancierd met sponsoren en overheidsgeld.
Dat is nog geen reden om het te downloaden.

Je kunt ook niet zomaar een nieuwe iPhone jatten omdat jij vindt dat Apple genoeg geld heeft.
pi_161195731
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zelfs dat als argumentatie wordt gebruikt geeft toch wel het failliet van nee aan.
Een beetje zoals dit het failliet van ja is?

Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:41:40 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161195760
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:40 schreef RemcoW23 het volgende:

Een beetje zoals dit het failliet van ja is?

[ afbeelding ]
Dat is, zoals ik het zie, geen argument. Wel een suffe afbeelding.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161195804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is nog geen reden om het te downloaden.

Je kunt ook niet zomaar een nieuwe iPhone jatten omdat jij vindt dat Apple genoeg geld heeft.
Maar je kan best 1,5 uur of 4 minuten een iphone lenen van je medemens
pi_161195907
Het is wel moeilijk gemaakt voor den dommensch zeg, met die media enzo.

Ik zal het nog even kort samenvatten:

Als je linkschig bent stem je tegen
Als je rechtschig bent stem je voor
pi_161196209
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef Joezi het volgende:

[..]

Maar je kan best 1,5 uur of 4 minuten een iphone lenen van je medemens
Je kan ook best een paar minuten een boterham lenen van je buurman. Alleen als je hem opgevreten hebt, heeft je buurman er niks meer aan en heb je hem van iets beroofd. Dat is met een telefoon toch anders. Films nog meer dan muziek zijn echter het equivalent van een boterham. Ze verliezen hun waarde voor een potentiële klant als hij de boterham al op heeft gegeten.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 15:08:13 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_161196288
IK WEET HET NIET MEER.

Zelden zo getwijfeld bij een verkiezing.
pi_161196304
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:08 schreef Slobeend het volgende:
IK WEET HET NIET MEER.

Als je twijfelt kun je natuurlijk ook gewoon blanco stemmen.
pi_161196407
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2016 15:08 schreef Slobeend het volgende:
IK WEET HET NIET MEER.

Muntje opgooien dus. Kop of munt :)
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')