Leg maar uit waarom dat volgens jou niet klopt, nemen we "soevereiniteit" als sleutelwoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wil alleen nog niet echt lukken, merk ik.
[..]
Tsja.
Leg jij eerst maar eens uit wat er totalitair is aan het ja-kamp.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:45 schreef wattel het volgende:
[..]
Leg maar uit waarom dat volgens jou niet klopt, nemen we "soevereiniteit" als sleutelwoord.
Grappig toch hoe dat geheugen van jou werkt. Want die leugen die je hierboven herhaalt over dat alles duurder werd van de euro is al tig keer met harde cijfers weerlegt. De dingen die 'duurder' werden bleken nagenoeg allemaal betrekking te hebben op de horeca en zaken waarvan de prijs seizoensgebonden fluctueerde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik herinner me nog toen de euro werd geïntroduceerd en alles veel duurder werd. (want het simpele omrekenen naar de gulden bewees de stijgende prijzen) Toen vlogen de reclamespotjes van wat je kon lenen je om de oren. Schulden maken was geen probleem en geen haan kraaide erna.
Nu zie je hetzelfde met de lage rente. Tuurlijk kun je die lekker lang laten vastleggen en hoef je maandelijks minder te betalen. Maar uiteindelijk is het uitstel van afstel. De schuld zal toch moeten worden ingelost. Consumenten worden nu op een vergelijkbare manier door diezelfde banken in het ootje genomen.
Ik zie het feit dat ik mijn hypotheek moet inlossen niet als in het ootje genomen worden hoor. Gewoon als het nakomen van een afspraak. En als dat door de lage rente goedkoper kan, en daardoor ook wellicht sneller door extra aflossingen vind ik het helemaal prima.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik herinner me nog toen de euro werd geïntroduceerd en alles veel duurder werd. (want het simpele omrekenen naar de gulden bewees de stijgende prijzen) Toen vlogen de reclamespotjes van wat je kon lenen je om de oren. Schulden maken was geen probleem en geen haan kraaide erna.
Nu zie je hetzelfde met de lage rente. Tuurlijk kun je die lekker lang laten vastleggen en hoef je maandelijks minder te betalen. Maar uiteindelijk is het uitstel van afstel. De schuld zal toch moeten worden ingelost. Consumenten worden nu op een vergelijkbare manier door diezelfde banken in het ootje genomen.
Geen antwoord dus? Maar goed hier een klein voorbeeld mbt. de soevereiniteit van Nederland,quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leg jij eerst maar eens uit wat er totalitair is aan het ja-kamp.
Waarom wil je films stelen precies?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:59 schreef wattel het volgende:
[..]
Geen antwoord dus? Maar goed hier een klein voorbeeld mbt. de soevereiniteit van Nederland,
en waaraan je kunt zien dat het pro EU aanhangende ja kamp een ondemocratische totalitaire staat aanhangt (misschien onbewust maar toch).
http://www.nu.nl/binnenla(...)ht-in-nederland.html
Deze wet werd onder druk van de EU overgenomen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:59 schreef wattel het volgende:
[..]
Geen antwoord dus? Maar goed hier een klein voorbeeld mbt. de soevereiniteit van Nederland,
en waaraan je kunt zien dat het pro EU aanhangende ja kamp een ondemocratische totalitaire staat aanhangt (misschien onbewust maar toch).
quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:59 schreef wattel het volgende:
[..]
Dus omdat diefstal verboden wordt (want dat is downloaden in feite), is er sprake van een totalitarisme? Oke dan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:59 schreef wattel het volgende:
[..]
Downloaden is delen met je medemens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat diefstal verboden wordt (want dat is downloaden in feite), is er sprake van een totalitarisme? Oke dan.
Stel je voor zeg! Een beetje gaan betalen voor die linkse hobby's!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Makers van films en muziek moeten inderdaad maar gewoon andere bronnen van inkomsten aanboren, omdat sommige mensen geen geld overhebben voor muziek en films.
Nee hoor, de industrie heeft nog nooit zoveel verdiend. Met bios, concerten, media en franchise haalt men genoeg op. Kleinere films worden gefinancierd met sponsoren en overheidsgeld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Makers van films en muziek moeten inderdaad maar gewoon andere bronnen van inkomsten aanboren, omdat sommige mensen geen geld overhebben voor muziek en films.
Dat zelfs dat als argumentatie wordt gebruikt geeft toch wel het failliet van nee aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:24 schreef Fascination het volgende:
Dat is nog geen reden om het te downloaden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor, de industrie heeft nog nooit zoveel verdiend. Met bios, concerten, media en franchise haalt men genoeg op. Kleinere films worden gefinancierd met sponsoren en overheidsgeld.
Een beetje zoals dit het failliet van ja is?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zelfs dat als argumentatie wordt gebruikt geeft toch wel het failliet van nee aan.
Dat is, zoals ik het zie, geen argument. Wel een suffe afbeelding.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Een beetje zoals dit het failliet van ja is?
[ afbeelding ]
Maar je kan best 1,5 uur of 4 minuten een iphone lenen van je medemensquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om het te downloaden.
Je kunt ook niet zomaar een nieuwe iPhone jatten omdat jij vindt dat Apple genoeg geld heeft.
Je kan ook best een paar minuten een boterham lenen van je buurman. Alleen als je hem opgevreten hebt, heeft je buurman er niks meer aan en heb je hem van iets beroofd. Dat is met een telefoon toch anders. Films nog meer dan muziek zijn echter het equivalent van een boterham. Ze verliezen hun waarde voor een potentiële klant als hij de boterham al op heeft gegeten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar je kan best 1,5 uur of 4 minuten een iphone lenen van je medemens
Als je twijfelt kun je natuurlijk ook gewoon blanco stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:08 schreef Slobeend het volgende:
IK WEET HET NIET MEER.
Zelden zo getwijfeld bij een verkiezing.
Muntje opgooien dus. Kop of muntquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:08 schreef Slobeend het volgende:
IK WEET HET NIET MEER.
Zelden zo getwijfeld bij een verkiezing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |