Precies, die indruk heb ik ook. Als het een onterechte bekeuring is, kan hij 'm ook gewoon aanvechten. Of beter nog, aan het hele volk laten zien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dat vermeldt hij ook niet. Het feit dát hij een bekeuring krijgt is het bewijs dat de overheid hem tegenwerkt, want er is een groot complot tegen Jan Roos gaande. Zijn blinde volgelingen reageren ook precies zoals hij wenst. Zie dit topic
Dat is een beetje het verschil. Jij ziet de negatieve zaken van de lage rente en klaagt steen en been. Ik signaleer de kansen en ben tevreden als ik die kansen kan verzilveren. Ik zorg dat mijn huis gewoon is afbetaald ruim voordat ik met pensioen ga zodat ik een stuk minder afhankelijk ben van de overheid. Eigen verantwoordelijkheid nemen heet dat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
De lage rente is een wassen neus. Een wanhoopsdaad die uiteindelijk zal leiden tot eenzelfde crisis als in 2008. Oversluitkosten zijn duur en uiteindelijk zal je toch het geleende bedrag in zijn geheel moeten terug betalen. Alleen jammer dat dankzij EU-maatregelingen jouw pensioen in die tijd al is verdampt. Deels omdat die is opgegeten door jouw hypotheekschuld, anderzijds dat er amper meer pensioen zal worden uitgedeeld.
Ja, laten we het met Rusland gaan vergelijken zodat het lijkt alsof het allemaal wel meevalt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Moedertje Rusland zou hij gewoon geliquideerd zijn. Hier volgt slechts een boete waar hij alles bij moet verzinnen om het nog wat te laten lijken.
Oh ja. Nu hebben de agenten de bon vergeten te geven omdat ze zo zenuwachtig waren, volgens Roos. Komt dat even goed uit, nu hoeft hij de bon ook niet te laten zien aan mensen die er om vragen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, die indruk heb ik ook. Als het een onterechte bekeuring is, kan hij 'm ook gewoon aanvechten. Of beter nog, aan het hele volk laten zien.
De enige waarde die ik er aan hecht is dat het een populist is. En een succesvolle.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Die kleine opdonder doet alles voor een beetje aandacht. Ik hecht dus weinig waarde aan de Twitter-verklaring van Roos.
Jij denkt zeker ook dat die agent die daar stond een nep-agent is?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Nu hebben de agenten de bon vergeten te geven omdat ze zo zenuwachtig waren, volgens Roos. Komt dat even goed uit, nu hoeft hij de bon ook niet te laten zien aan mensen die er om vragen.
Het zegt gewoon niks. Als die gasten van Geenstijl iets hebben bewezen, dan is het wel dat ze niet in staat zijn om zaken objectief te benaderen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Beetje duiding zou fijn zijn ja.
Zo`n artikel van Pritt Stift zegt ook niet alles, die blaast bij voorbaat al veel dingen op.
Ja. Dit referendum gaat over een compleet willekeurig gekozen ding. Zolang er maar een referendum tegen de EU gehouden kon worden. Dat zeggen de initiatiefnemers. Oekraïne interesseert ze niet. De inhoud niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ze hebben dus echt gewoon iets willekeurigs uitgekozen waarvan toevallig de mogelijkheid zich voordeed
Vooralsnog is er toch niet veel meer dan een twitter van een beroepsleugenaar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, laten we het met Rusland gaan vergelijken zodat het lijkt alsof het allemaal wel meevalt.
"Een beroepsleugenaar"quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vooralsnog is er toch niet veel meer dan een twitter van een beroepsleugenaar?
Dit dusquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:27 schreef agter het volgende:
En aangezien ik mijn stem niet voor dit soort onzin laat lenen, ga ik dus definitief niet stemmen.
Ik herinner me nog toen de euro werd geïntroduceerd en alles veel duurder werd. (want het simpele omrekenen naar de gulden bewees de stijgende prijzen) Toen vlogen de reclamespotjes van wat je kon lenen je om de oren. Schulden maken was geen probleem en geen haan kraaide erna.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een beetje het verschil. Jij ziet de negatieve zaken van de lage rente en klaagt steen en been. Ik signaleer de kansen en ben tevreden als ik die kansen kan verzilveren. Ik zorg dat mijn huis gewoon is afbetaald ruim voordat ik met pensioen ga zodat ik een stuk minder afhankelijk ben van de overheid. Eigen verantwoordelijkheid nemen heet dat.
Een openbare manifestatie moet je aanmelden en zo... Als je dat niet doet kun je een pv krijgen. Niks aan het handje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, laten we het met Rusland gaan vergelijken zodat het lijkt alsof het allemaal wel meevalt.
Je draait de zaken om, het is juist het populistische totalitaire staat aanhangende ja kamp dat niet objectief is. De Europese unie en de uitbreiding ervan is een bedreiging voor onze democratie, soevereiniteit en welvaart.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zegt gewoon niks. Als die gasten van Geenstijl iets hebben bewezen, dan is het wel dat ze niet in staat zijn om zaken objectief te benaderen.
Jaja, gast. Je hebt de artikelen van Geenstijl goed bestudeerd. Hulde voor jou.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:39 schreef wattel het volgende:
[..]
Je draait de zaken om, het is juist het populistische totalitaire staat aanhangende ja kamp dat niet objectief is. De Europese unie en de uitbreiding ervan is een bedreiging voor onze democratie, soevereiniteit en welvaart.
Het raadgevende referendum is een goede en hard nodige aanvulling op onze vertegenwoordigende democratie, met name omdat de regering het stelselmatig nalaat om onze belangen te vertegenwoordigen hebben we een instrument nodig om ze daar op te wijzen.
Als je oproept om niet te gaan stemmen ben je naar mijn idee tegen democratie.
Ze zijn al in het hele land geweest. Komen ze een keer in Den Haag, krijgen ze gelijk een boete en wordt hun bus weggestuurd. Is ook helemaal niet opmerkelijk te noemen...quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Een openbare manifestatie moet je aanmelden en zo... Als je dat niet doet kun je een pv krijgen. Niks aan het handje.
Ik denk zelf na, daar heb ik geenstijl niet voor nodig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, gast. Je hebt de artikelen van Geenstijl goed bestudeerd. Hulde voor jou.
Zozo, ziet er wel heftig uit zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BelinfanteMarc twitterde op dinsdag 05-04-2016 om 12:03:22. @LavieJanRoos #geenpeil krijgt proces verbaal van haagse politie vanwege actie op plein. #eenvandaag #referendum https://t.co/b5NiMIvmzf reageer retweet
Nee, maar wie weet wat er zich precies afspeelde.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Jij denkt zeker ook dat die agent die daar stond een nep-agent is?
Dat wil alleen nog niet echt lukken, merk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:42 schreef wattel het volgende:
[..]
Ik denk zelf na, daar heb ik geenstijl niet voor nodig.
Tsja.quote:populistische totalitaire staat aanhangende ja kamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |