SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Etsu heeft zich nog nooit ergens kunnen gedragen.quote:
Gisteren heb ik nog in VBL gepost en Stijn heeft me niet aangesproken, dus blijkbaar kan ik me prima gedragenquote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu heeft zich nog nooit ergens kunnen gedragen.
Het is niet zomaar dat iemand een VBL-ban krijgt natuurlijk.
Ik mag Etsu graag, wij zijn goede vrienden geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu heeft zich nog nooit ergens kunnen gedragen.
Het is niet zomaar dat iemand een VBL-ban krijgt natuurlijk.
Dat magische moment heb ik gemistquote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog in VBL gepost en Stijn heeft me niet aangesproken, dus blijkbaar kan ik me prima gedragen
Wat deed je daar?quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog in VBL gepost en Stijn heeft me niet aangesproken, dus blijkbaar kan ik me prima gedragen
Daar kom je binnen afzienbare tijd nog wel van terug.quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag Etsu graag, wij zijn goede vrienden geworden.
ha ha haquote:Op maandag 4 april 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tong aanspreken op zijn onfatsoenlijk gedrag.
het klinkt alsof je daar ervaring mee hebt. Was het lekker?quote:Op maandag 4 april 2016 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom je binnen afzienbare tijd nog wel van terug.
Je hebt valse nichten, dan is er Albert Verlinde. En dan op gepaste afstand volgt Etsu
Nooit te beroerd om niet een dolk maar een compleet arsenaal aan katana's in je edele delen te perforeren.
Uh oké.quote:Op maandag 4 april 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tong aanspreken op zijn onfatsoenlijk gedrag.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 4 april 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het klinkt alsof je daar ervaring mee hebt. Was het lekker?
Maar ik help Stijn graag.quote:Op maandag 4 april 2016 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké.
Daar is Stijn voor aangesteld, niet jij.
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als zelfs Sked iemand mag dan weet je dat het goed zit.
Je eigen gebreken op anderen afschuivenquote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?
het was maar een grapjequote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Tevens vreemde conclusies trek jij.
Ik ken Sked als een vriendelijke jongen, met verstand van zaken.quote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?
Ik ook.quote:Op maandag 4 april 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken Sked als een vriendelijke jongen, met verstand van zaken.
niet kunnen werken is inderdaad een feestquote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gebrek.
Zou best Wajong willen hebben.
Beetje hele dag blowen en FOK!
Je bent seksueel gefrustreerd omdat je gerimpelde penis hebt met grijs schaamhaar.quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gebrek.
Zou best Wajong willen hebben.
Beetje hele dag blowen en FOK!
En als je hem in 3 woorden moest beschrijven, welke 3 woorden?quote:
Als je kunt FOK!en kun je ook werkenquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
niet kunnen werken is inderdaad een feest
Aardig, lelijk, vatsigquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je hem in 3 woorden moest beschrijven, welke 3 woorden?
En jij bent daardoor gefascineerd.quote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent seksueel gefrustreerd omdat je gerimpelde penis hebt met grijs schaamhaar.
Ik nodig al mijn fok vrienden uit op mijn verjaardag. Ik vier het 30 februari. Kom je ook?quote:
Nee dan zit ik in de VS sorryquote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nodig al mijn fok vrienden uit op mijn verjaardag. Ik vier het 30 februari. Kom je ook?
Ja, vond ik wel, maar hij vond dat er geen klik was. Nou, oke dan.quote:
Wat ben jij voor een waardeloos gedrocht van een vriend.quote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dan zit ik in de VS sorry
Elan wil wel voor mij gaan
wow wtfquote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een waardeloos gedrocht van een vriend.
d'oh.quote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel, maar hij vond dat er geen klik was. Nou, oke dan.
Ga niet Economyclass doei zegquote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dan zit ik in de VS sorry
Elan wil wel voor mij gaan
kale kano?quote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow wtf
Kano gaat dit niet leuk vinden. Ik heb even TR gemaakt.
Told you soquote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een waardeloos gedrocht van een vriend.
Beetje scharrelen enzo kan wel tochquote:Op maandag 4 april 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar heb ook niet veel zin in een nieuwe eigenlijk.
Ga toch binnenkort weg
Wanneer gaan wij scharrelen danquote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje scharrelen enzo kan wel toch
En dan daar aan de overkant van die grote waterplas je liefde vinden
Beter dan naast zo'n ruftende homofiel.quote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee je gaat in een hondenhok in een bagageruim
Pics graagquote:Op maandag 4 april 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaan straks mensen matten hier.
nooitquote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihiwat zullen haags en elan jelly zijn
Dat moet bijna wel met zulke beroerde kookkunsten.quote:Op maandag 4 april 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verwart mij met iemand anders, geloof ik. Ik ruft niet.
Zou graag een paar FOK!kers wel op hun bek slaan jaquote:Op maandag 4 april 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaan straks mensen matten hier.
vooral elanquote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihiwat zullen haags en elan jelly zijn
Noem eens namen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou graag een paar FOK!kers wel op hun bek slaan ja
Vanuit je rolstoel?quote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Elan zekerquote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Een formele kopstoot kan je krijgen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:22 schreef Elan het volgende:
Zou Etsu niet willen slaan. Sla geen vrouwen.
Mooi zo, anders krijg je twee keer zo terug.quote:Op maandag 4 april 2016 19:22 schreef Elan het volgende:
Zou Etsu niet willen slaan. Sla geen vrouwen.
watquote:Op maandag 4 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds ik weet dat Etsu 1.97 is durf ik niks meer.
Angerfistquote:Op maandag 4 april 2016 19:23 schreef Divje het volgende:t
Sorry. Luister Angerfist en wordt altijd een beetje agressief dan.
Ja maar wel een scharminkelquote:Op maandag 4 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De komma staat verkeerd?quote:Op maandag 4 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik ookquote:Op maandag 4 april 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ben een gespierde kast dus dan durf ik wel.
Als reactie op honger eet men normaal gesprokenquote:
Ja precies.quote:Op maandag 4 april 2016 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel 4kg aangekomen in 1,5 jaar maar ik neem aan dat het allemaal spier is
Stond je op Redtube?quote:
Dan neem ik m'n klimmers-uitrusting mee op de date.quote:Op maandag 4 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. En dat ging alleen nog maar over zijn penis.
Jeetje, dat klinkt enorm geil.quote:Op maandag 4 april 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan neem ik m'n klimmers-uitrusting mee op de date.
Ik wil er ook één kopen, kost godverdomme 1400 eu volgens mijquote:
ok waarom vraag je t dan als je t al weetquote:Op maandag 4 april 2016 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik maar ik moet binnenkort nieuwe laptop en moet wel een goede
'duur' is toch niet een concreet bedrag bamibalquote:Op maandag 4 april 2016 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok waarom vraag je t dan als je t al weet
Misschien koop ik wel Microsoft Surfacequote:Op maandag 4 april 2016 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil er ook één kopen, kost godverdomme 1400 eu volgens mij
Maar ik doe het wel denk ik (als ik uiteindelijk het geld ervoor heb)
doe even normaal nasiblokquote:Op maandag 4 april 2016 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
'duur' is toch niet een concreet bedrag bamibal
Eigenlijk gaan we dan gewoon zo'n klimmuur beklimmen bij Kardingequote:Op maandag 4 april 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt enorm geil.
Die maken ze niet meer anders had ik die gehaaldquote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een Sony Vaio, prima ding.
Je hebt ook goedkopere Macbook modellenquote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel Microsoft Surface
alleen die toetsenbord kost pici duur he
Leuk. Etsu is met zijn lengte al aan de top als ie op de grond staat.quote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we dan gewoon zo'n klimmuur beklimmen bij Kardinge
ofzo.
Doe jij het?quote:
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die maken ze niet meer anders had ik die gehaald
Ja klote. Moet ik al het klimwerk doenquote:Op maandag 4 april 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk. Etsu is met zijn lengte al aan de top als ie op de grond staat.
Ik heb nog nooit met een mac gewerkt eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2016 19:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hebt ook goedkopere Macbook modellen
Van Windows gedoe weet ik niet zo heel veel af, maar ik vind vooral zo'n Mac fijn werken
Kaulo duur wel
lolquote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Betaal liever een gigolo voor hem dan dat ik het zelf moet doen
wel een knappe aubquote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Betaal liever een gigolo voor hem dan dat ik het zelf moet doen
Goed punt. Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij daar wel de ballen voor?
Is hij een lekkere twink?quote:Op maandag 4 april 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
dan stuur ik haags_kwartiertje wel langs
Bedankt, dit vat ik op als compimentquote:Op maandag 4 april 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
dan stuur ik haags_kwartiertje wel langs
Wat?quote:Op maandag 4 april 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij z'n onderkinnetje wegwerkt is het tiptop
Is allemaal projectie van Sked. Ik heb hem in het echt gezien, hij is echt monsterlijk dikquote:
Ik ken hem alleen van een foto. Vond hem niet erg dik. Kan wel aangekomen zijn sindsdien natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is allemaal projectie van Sked. Ik heb hem in het echt gezien, hij is echt monsterlijk dik
Etsu stelde de vraag, ik reageerde alleen eerlijkquote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat een nare opmerking van Sked.
Nou bedankt. Lijkt nu net alsof ik dik benquote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Etsu stelde de vraag, ik reageerde alleen eerlijk
Die foto is minimaal 5 jaar oudquote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van een foto. Vond hem niet erg dik. Kan wel aangekomen zijn sindsdien natuurlijk.
Ik had over een 'onderkinnetje', dat anderen dat opvatten als 'dik' kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou bedankt. Lijkt nu net alsof ik dik ben
Kloptquote:
inderdaadquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had over een 'onderkinnetje', dat anderen dat opvatten als 'dik' kan ik niks aan doen.
Weet ik veel.quote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
Gaat het goed met Inso en zn verstandskiezen?
Hij is verdoofd van de morfine zei hijquote:
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef Etsu het volgende:
Gaat het goed met Inso en zn verstandskiezen?
Inso praat graag met onsquote:
Gezelligquote:Op maandag 4 april 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik bel zeker een uur per week met hem
Heet jij Deezertje?quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 april 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik bel zeker een uur per week met hem
Dit alles is 1 grote act!quote:Op maandag 4 april 2016 19:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Jullie relatie is duidelijk bekoeld
Heeft het gestook van Elan nog gewerkt ook
Je bent zelf 1 grote actquote:
Ach van een bepaald VBL user weten we allemaal dat het Benno L is.quote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ongehoord he, een act spelen op het internet
GGMM?quote:Op maandag 4 april 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach van een bepaald VBL user weten we allemaal dat het Benno L is.
FOK is een groot catfish feestquote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ongehoord he, een act spelen op het internet
jawohl!! met jou?quote:
Dag Etsuuuuquote:
oh godquote:Op maandag 4 april 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach van een bepaald VBL user weten we allemaal dat het Benno L is.
Teleurstellend welquote:
primaquote:Op maandag 4 april 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jawohl!! met jou?
[..]
Dag Etsuuuu
[..]
oh god
[..]
Teleurstellend wel
Ik OoK NiieTquote:Op maandag 4 april 2016 19:57 schreef Flippiee het volgende:
Ben niet zo consequent met hoofdletters , zie ik al/
toegang hebben tot KPDquote:Op maandag 4 april 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
Oh god. Verkeerde topic aangeklikt in KPD![]()
![]()
fml
Viespeukquote:Op maandag 4 april 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
Oh god. Verkeerde topic aangeklikt in KPD![]()
![]()
fml
Nog nietquote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie al plannen voor koningsdag?
Thuis zitten, masturberen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Niet echtquote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Avond daarvoor zwaar uit me koekkie. Tijdens de wereldberoemde k'nach in Den Haag.quote:
kankahnach of koninginnenach?quote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Avond daarvoor zwaar uit me koekkie. Tijdens de wereldberoemde k'nach in Den Haag.
Ik moet nog uitzoeken welk feestje. Vriendin van me is overal voor in. Dus dat is lekker hendig.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet
Jij gfaat vast naar een feestje in Amsterdam?
Niks mis mee. Beetje oranje soezen of tompoucen eten.quote:
Jeetje JC.quote:
Niet zo heel anders als andere dagen dusquote:
Die plan b voer ik de avond er voor al uitquote:Op maandag 4 april 2016 20:02 schreef JanCees het volgende:
Misschien feestje ergens maar nog helemaal niets concreet
en anders ergens in een kroeg als plan b
Hoezo jeetje, de 2 weken erna worden de zwaarste uit mn levenquote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog uitzoeken welk feestje. Vriendin van me is overal voor in. Dus dat is lekker hendig.
[..]
Niks mis mee. Beetje oranje soezen of tompoucen eten.
[..]
Jeetje JC.
[..]
Niet zo heel anders als andere dagen dus
[..]
Die plan b voer ik de avond er voor al uit
Vroeger had je die 538feestjes op het Museumplein. Dat viel toch wel een beetje tegen altijdquote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog uitzoeken welk feestje. Vriendin van me is overal voor in. Dus dat is lekker hendig.
[..]
[..]
Jeetje JC.
[..]
Niet zo heel anders als andere dagen dus
[..]
Die plan b voer ik de avond er voor al uit
Dat wist ik nietquote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo jeetje, de 2 weken erna worden de zwaarste uit mn leven
Daar ben ik dan ook nog nooit naar toe geweest.quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger had je die 538feestjes op het Museumplein. Dat viel toch wel een beetje tegen altijd
Beter blijf je ook weg na wat ik gezien hebquote:
Jij bent meer van de wildere nachten jaquote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook nog nooit naar toe geweest.
kermissen en weekje roemenie lolquote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik nietWat ga je doen dan?
Eh.... jaquote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter blijf je ook weg na wat ik gezien heb
Maargoed, dat is ook al besproken in VBL sc.
Tbh ik heb wel vaker koningsnacht gevierd dan dagquote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent meer van de wildere nachten ja
Oh ja kermissen. Glad vergetenquote:
Heb je de viesdikke memmen van Knetter gezien?quote:
Nee, keek in het 'tis niet te gleuven' topicquote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de viesdikke memmen van Knetter gezien?
Misschien foto uitprinten en eroverheen kwakken.quote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bah bahquote:Op maandag 4 april 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
wat is er mis met dikke memmen overigens?
memmen
zei je pik?quote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje gepikeerd door de opmerking van Sked
En dat ligt aan wat je groot vind natuurlijkquote:
Ik heb wel een aardige handvol borsten gezien van foksters.quote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ligt aan wat je groot vind natuurlijk
Maar als ik even kijk wat de gemiddelde fokker mooi vind qua borsten dan zeg ik nee
Alsof de gemiddelde fokker smaak heeftquote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ligt aan wat je groot vind natuurlijk
Maar als ik even kijk wat de gemiddelde fokker mooi vind qua borsten dan zeg ik nee
Daaromquote:
Je laat je wel makkelijk van je stuk brengen zegquote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje gepikeerd door de opmerking van Sked
Sorry! Ik kan het niet meer aanquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk van je stuk brengen zeg
Je hebt ook al gecamd met fokstersquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een aardige handvol borsten gezien van foksters.
Zitten toch best mooie bij
Vast wel een mooie flat in Den Haag te vindenquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry! Ik kan het niet meer aan
Om jou vanaf te duwen ja.quote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Vast wel een mooie flat in Den Haag te vinden
Daarom.quote:
Voor je er een einde aan maakt: mocht je nog centen over hebben, dan weet ik nog wel een leuke bestemming.quote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry! Ik kan het niet meer aan
Ah, wilde je m`n rekeningnummer geven? Wat aardig van jequote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor je er een einde aan maakt: mocht je nog centen over hebben, dan weet ik nog wel een leuke bestemming.
Melden mag via DMquote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor je er een einde aan maakt: mocht je nog centen over hebben, dan weet ik nog wel een leuke bestemming.
Ja en ook gewoon in bed gehad tochquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook al gecamd met foksters
Ouwe rukkert
Heb altijd al Pocahonthas willen zijnquote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Al ben je 300 kilo, als je in KPD post ben je Pocahantas
Bepaald geen loze praat!quote:
Succes JCquote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef JanCees het volgende:
Ik ga even 45 minuten concentreren want het schiet niet op doeg
geile bokquote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja en ook gewoon in bed gehad toch
En pics gehad.
Je wilde uitgehuwelijkt worden aan een kerel die je vader zou kunnen zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb altijd al Pocahonthas willen zijn
Als ie geld heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilde uitgehuwelijkt worden aan een kerel die je vader zou kunnen zijn?
Jamaar. Elke mannelijke fokker is toch ook viesdik?quote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Al ben je 300 kilo, als je in KPD post ben je Pocahantas
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Jamaar. Elke mannelijke fokker is toch ook viesdik?
Nee opso, neeeeeee blijf. Red me in deze mannenchatquote:Op maandag 4 april 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey flippiee !
Maar moet weer aan de studie byebye
Zitten mooie dames tussen.quote:
Sorry lieverd ik moet nog twee hoofdstukjes leren over eiwitten en analytische chemie en dan ben ik er wss weerquote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee opso, neeeeeee blijf. Red me in deze mannenchat
Succesquote:Op maandag 4 april 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry lieverd ik moet nog twee hoofdstukjes leren over eiwitten en analytische chemie en dan ben ik er wss weer
Zolang hier figuren als Etsu en Kaneel rondhangen is dit geen mannenchatquote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee opso, neeeeeee blijf. Red me in deze mannenchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |