Viespeukquote:Op maandag 4 april 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
Oh god. Verkeerde topic aangeklikt in KPD![]()
![]()
fml
Nog nietquote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie al plannen voor koningsdag?
Thuis zitten, masturberen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Niet echtquote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Flippiee het volgende:
Avond daarvoor zwaar uit me koekkie. Tijdens de wereldberoemde k'nach in Den Haag.quote:
kankahnach of koninginnenach?quote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Avond daarvoor zwaar uit me koekkie. Tijdens de wereldberoemde k'nach in Den Haag.
Ik moet nog uitzoeken welk feestje. Vriendin van me is overal voor in. Dus dat is lekker hendig.quote:Op maandag 4 april 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet
Jij gfaat vast naar een feestje in Amsterdam?
Niks mis mee. Beetje oranje soezen of tompoucen eten.quote:
Jeetje JC.quote:
Niet zo heel anders als andere dagen dusquote:
Die plan b voer ik de avond er voor al uitquote:Op maandag 4 april 2016 20:02 schreef JanCees het volgende:
Misschien feestje ergens maar nog helemaal niets concreet
en anders ergens in een kroeg als plan b
Hoezo jeetje, de 2 weken erna worden de zwaarste uit mn levenquote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog uitzoeken welk feestje. Vriendin van me is overal voor in. Dus dat is lekker hendig.
[..]
Niks mis mee. Beetje oranje soezen of tompoucen eten.
[..]
Jeetje JC.
[..]
Niet zo heel anders als andere dagen dus
[..]
Die plan b voer ik de avond er voor al uit
Vroeger had je die 538feestjes op het Museumplein. Dat viel toch wel een beetje tegen altijdquote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog uitzoeken welk feestje. Vriendin van me is overal voor in. Dus dat is lekker hendig.
[..]
Niks mis mee. Beetje oranje soezen of tompoucen eten.
[..]
Jeetje JC.
[..]
Niet zo heel anders als andere dagen dus
[..]
Die plan b voer ik de avond er voor al uit
Dat wist ik nietquote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo jeetje, de 2 weken erna worden de zwaarste uit mn leven
Daar ben ik dan ook nog nooit naar toe geweest.quote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger had je die 538feestjes op het Museumplein. Dat viel toch wel een beetje tegen altijd
Beter blijf je ook weg na wat ik gezien hebquote:
Jij bent meer van de wildere nachten jaquote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook nog nooit naar toe geweest.
kermissen en weekje roemenie lolquote:Op maandag 4 april 2016 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik nietWat ga je doen dan?
Eh.... jaquote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter blijf je ook weg na wat ik gezien heb
Maargoed, dat is ook al besproken in VBL sc.
Tbh ik heb wel vaker koningsnacht gevierd dan dagquote:Op maandag 4 april 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent meer van de wildere nachten ja
Oh ja kermissen. Glad vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |