SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Etsu heeft zich nog nooit ergens kunnen gedragen.quote:
Gisteren heb ik nog in VBL gepost en Stijn heeft me niet aangesproken, dus blijkbaar kan ik me prima gedragenquote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu heeft zich nog nooit ergens kunnen gedragen.
Het is niet zomaar dat iemand een VBL-ban krijgt natuurlijk.
Ik mag Etsu graag, wij zijn goede vrienden geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu heeft zich nog nooit ergens kunnen gedragen.
Het is niet zomaar dat iemand een VBL-ban krijgt natuurlijk.
Dat magische moment heb ik gemistquote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog in VBL gepost en Stijn heeft me niet aangesproken, dus blijkbaar kan ik me prima gedragen
Wat deed je daar?quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog in VBL gepost en Stijn heeft me niet aangesproken, dus blijkbaar kan ik me prima gedragen
Daar kom je binnen afzienbare tijd nog wel van terug.quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag Etsu graag, wij zijn goede vrienden geworden.
ha ha haquote:Op maandag 4 april 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tong aanspreken op zijn onfatsoenlijk gedrag.
het klinkt alsof je daar ervaring mee hebt. Was het lekker?quote:Op maandag 4 april 2016 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kom je binnen afzienbare tijd nog wel van terug.
Je hebt valse nichten, dan is er Albert Verlinde. En dan op gepaste afstand volgt Etsu
Nooit te beroerd om niet een dolk maar een compleet arsenaal aan katana's in je edele delen te perforeren.
Uh oké.quote:Op maandag 4 april 2016 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tong aanspreken op zijn onfatsoenlijk gedrag.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op maandag 4 april 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het klinkt alsof je daar ervaring mee hebt. Was het lekker?
Maar ik help Stijn graag.quote:Op maandag 4 april 2016 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké.
Daar is Stijn voor aangesteld, niet jij.
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als zelfs Sked iemand mag dan weet je dat het goed zit.
Je eigen gebreken op anderen afschuivenquote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?
het was maar een grapjequote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Tevens vreemde conclusies trek jij.
Ik ken Sked als een vriendelijke jongen, met verstand van zaken.quote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?
Ik ook.quote:Op maandag 4 april 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken Sked als een vriendelijke jongen, met verstand van zaken.
niet kunnen werken is inderdaad een feestquote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gebrek.
Zou best Wajong willen hebben.
Beetje hele dag blowen en FOK!
Je bent seksueel gefrustreerd omdat je gerimpelde penis hebt met grijs schaamhaar.quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gebrek.
Zou best Wajong willen hebben.
Beetje hele dag blowen en FOK!
En als je hem in 3 woorden moest beschrijven, welke 3 woorden?quote:
Als je kunt FOK!en kun je ook werkenquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
niet kunnen werken is inderdaad een feest
Aardig, lelijk, vatsigquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je hem in 3 woorden moest beschrijven, welke 3 woorden?
En jij bent daardoor gefascineerd.quote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent seksueel gefrustreerd omdat je gerimpelde penis hebt met grijs schaamhaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |